Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa ul. Aglomeracyjnej wraz ze ścieżkami rowerowymi

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65424 Zielona Góra, ul. Podgórna
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2017-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22
    65424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 65423300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa ul. Aglomeracyjnej wraz ze ścieżkami rowerowymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa ul. Aglomeracyjnej wraz ze ścieżkami rowerowymi. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji drogowej pn. „Budowa ul. Aglomeracyjnej wraz ze ścieżkami rowerowymi”, która obejmuje: 1) budowę drogi na odcinku do ul. Zjednoczenia do ul. Dworcowej, 2) budowę ronda w ul. Zjednoczenia, 3) przebudowę ul. Dworcowej, 4) przebudowę ronda Anny Borchers, 5) przebudowę ronda Klemensa Felchnerowskiego, 6) przebudowę geometrii istniejących skrzyżowań, 7) budowę miejsc parkingowych, 8) budowę chodnika, 9) budowę ścieżki rowerowej, 10) budowę ciągu pieszo-rowerowego, 11) przebudowę i budowę zjazdów publicznych oraz indywidualnych, 12) wykonanie nawierzchni bitumicznych (jezdnie, ścieżki rowerowe, ciągi pieszo-rowerowe), 13) wykonanie nawierzchni z kostki granitowej (pierścień ronda, zatoka autobusowa), 14) wykonanie nawierzchni z polbruku (jezdnia, parkingi, zjazdy i chodniki), 15) wbudowanie kamiennych oraz betonowych elementów prefabrykowanych (krawężniki i obrzeża), 16) przeprowadzenie regulacji pionowej i sytuacyjnej urządzeń znajdujących się w pasie drogowym, 17) budowę kanalizacji deszczowej, 18) budowę Kanału Łącza, 19) przebudowę sieci gazowej, 20) budowę przyłącza wodociągowego do nawodnienia terenów zielonych na dwóch rondach, 21) likwidację kolizji z linią napowietrzną oraz liniami nn i SN, 22) przebudowę kanalizacji i sieci teletechnicznych, 23) budowę oświetlenia ulicznego, 24) budowę doświetlenia przejść dla pieszych, 25) przebudowę zatoki autobusowej, 26) budowę murów oporowych, 27) rozbiórkę budynków, ogrodzeń i placów, 28) likwidację kolidującej zieleni w istniejącym i projektowanym pasie drogowym (wycinka drzew i krzewów), 29) zagospodarowanie terenów zielonych, 30) wykonanie docelowej organizacji ruchu (oznakowanie poziome i pionowe), 31) wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu, oraz prace nadzoru obejmujące: 32) obsługę geodezyjną ww. inwestycji, jak również: 33) prace nadzoru w czasie trwania okresu gwarancyjnego i rękojmi ww. inwestycji. 3. W przypadku wystąpienia nagłej potrzeby udziału Nadzoru w czynnościach podejmowanych przez Zamawiającego na terenie budowy i/lub w konsultacjach z Zamawiającym Wykonawca zobowiązany jest reagować w czasie max. 4 godzin od powzięcia informacji na ten temat. Uwaga: skrócenia czasu reakcji podlega punktacji zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w pkt 31.3. SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie dokumentacją projektową i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót zawartymi w załączniku nr I.5 do SIWZ (załączniki nr I.5.A – I.5.D do SIWZ). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr I.3 do SIWZ oraz w dokumencie, o którym mowa w pkt 3.4. SIWZ. 6. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na okres 5 lat od daty odbioru końcowego robót i rękojmi za wady na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. 7. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 8. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji zamówienia i na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.000 zł. Ubezpieczenie OC winno obejmować również szkody wyrządzone przez wszystkich podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach