Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Projektu pn. „Wykorzystanie walorów przyrodniczych i kulturowych do rozwoju gospodarki turystycznej w Gminie Sławno” w formule „zaprojektuj i wybuduj”

Gmina Sławno ogłasza przetarg

  • Adres: 26332 Sławno, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 755-18-50 , fax. 44 755-18-51
  • Data zamieszczenia: 2017-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławno
    ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31
    26332 Sławno, woj. łódzkie
    tel. 44 755-18-50, fax. 44 755-18-51
    REGON: 59064817800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Projektu pn. „Wykorzystanie walorów przyrodniczych i kulturowych do rozwoju gospodarki turystycznej w Gminie Sławno” w formule „zaprojektuj i wybuduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją Projektu pn. „Wykorzystanie walorów przyrodniczych i kulturowych do rozwoju gospodarki turystycznej w Gminie Sławno”. 2. Opis przedmiotu nadzoru określa program funkcjonalno – użytkowy (PFU) stanowiący integralną część umowy. 3. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy: 1) weryfikacja, kontrola i zatwierdzenie projektu budowlanego pod kątem wzajemnej zgodności z przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej a także zgodności z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, 2) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, jeżeli wymagane przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3) sprawowanie kontroli prawidłowości robót budowlanych pod względem technicznym, zgodności z zatwierdzonym projektem budowlanym oraz przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, dyspozycyjność w zakresie ewentualnych pilnych pobytów na placu budowy lub związanych z przygotowaniem lub podpisaniem dokumentów związanych z realizowaną inwestycją w okresie realizacji inwestycji (wizyta w miejscu realizacji inwestycji i siedzibie Zamawiającego nie rzadziej niż raz w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego), 4) każdorazowy pobyt inspektora nadzoru inwestorskiego na miejscu realizacji robót odnotowywany będzie w ewidencji pobytów na budowie znajdującego się w siedzibie Zamawiającego w godzinach otwarcia, 5) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych, niezgodnych z zamówieniem i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 6) dokonywanie odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach, w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym, 7) weryfikacja przedmiaru robót oraz koncepcji projektowych ewentualnych robót dodatkowych i zamiennych przedkładanych przez Wykonawcę, 8) prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, w tym zlecanie usunięcia robót niewłaściwych i wykonanych poniżej obowiązującego standardu i wiedzy budowlanej, 9) żądanie usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad w jakości prac, 10) udział w przeglądzie gwarancyjnym w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót oraz w przeglądzie pogwarancyjnym (ostatecznym), 11) weryfikacja i zatwierdzenie dokumentów odbiorów częściowych i końcowego robót. 12) kontrola zgodności realizacji inwestycji z przyjętym w umowie z Wykonawcą harmonogramem realizacji robót, 13) wszelkie zmiany, uzgodnienia w przedmiocie realizacji inwestycji Wykonawca ustala każdorazowo z Inwestorem. 4. Zamawiający informuje, że ma podpisaną umowę na realizację inwestycji z Wykonawcą wybranym w drodze przetargu nieograniczonego w dniu 28.02.2017 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3 500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych ) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy NR 05 8992 0000 0007 8432 2000 0030 z dopiskiem - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn: „Wykorzystanie walorów przyrodniczych i kulturowych do rozwoju gospodarki turystycznej w Gminie Sławno” w formule „zaprojektuj i wybuduj” Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy najpóźniej do dnia i godziny składania ofert. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w sekretariacie Urzędu Gminy Sławno pokój Nr 13 , a kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Z treści powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wadium składane przez Konsorcjum w formie poręczeń lub gwarancji ma wskazywać Lidera Konsorcjum i pozostałych konsorcjantów. 6. Gwarancja lub poręczenie wadium musi dodatkowo zawierać klauzulę wypłaty kwoty wadialnej Zamawiającemu, zarówno wówczas gdy Lider Konsorcjum uchyli się od zawarcia umowy z Zamawiającym w przypadku gdy zostanie wybrana oferta Konsorcjum, jak i wtedy, gdy od zawarcia umowy uchyli się którykolwiek z pozostałych członków Konsorcjum. 7. Zwrot wadium, 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a upzp. 1a. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. Oferta w trakcie trwania procedury przetargowej od dnia składania ofert do dnia podpisania umowy (termin związania ofertą 30 dni) winna być przez cały okres zabezpieczona wadium. 11. Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy złożonej oferty wadium w wymaganej formie zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach