Przetargi.pl
„Dokończenie prac budowlanych w zabytkowym parku przy ul. Trytwa w Przedborzu z podziałem na części” realizowanego w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: „Rewitalizacja zabytkowego parku przy ul. Trytwa w Przedborzu”

Gmina Przedbórz ogłasza przetarg

  • Adres: 97570 Przedbórz, ul. Mostowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7812261 do 65 , fax. 447 812 180
  • Data zamieszczenia: 2017-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przedbórz
    ul. Mostowa 29
    97570 Przedbórz, woj. łódzkie
    tel. 044 7812261 do 65, fax. 447 812 180
    REGON: 59064829600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dokończenie prac budowlanych w zabytkowym parku przy ul. Trytwa w Przedborzu z podziałem na części” realizowanego w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: „Rewitalizacja zabytkowego parku przy ul. Trytwa w Przedborzu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Zamawiający dopuszcza możliwość składania i wyboru ofert częściowych. 2 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4 Przedmiot zamówienia dotyczy: „Dokończenia prac budowlanych w zabytkowym parku przy ul. Trytwa w Przedborzu z podziałem na części” realizowanego w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: „Rewitalizacja zabytkowego parku przy ul. Trytwa w Przedborzu” Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część I Przedmiotem zamówienia jest budowa nawierzchni alejek parkowych od D-1 do D-8. Część II Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu ogrodzenia z paneli ozdobnych wraz z montażem bramy przesuwnej. 5. Opis Przedmiotu Zamówienia. Dla Części I zamówienia 5.1. Przedmiotem zamówienia, który Wykonawca zobowiązany jest zrealizować, jest budowa nawierzchni alejek parkowych, których trasa w terenie równinnym wynosi 500 m i obejmuje następujący zakres robót: a) profilowanie i zagęszczanie mechaniczne istniejącej podbudowy, b) wykonanie warstwy wyrównawczej z klińca o grubości 3 cm wraz z zagęszczeniem mechanicznym, c) wykonanie nawierzchni alejek z mieszanek mineralnych o grubości 7 cm (po zagęszczeniu 5 cm), zawierających: miał granitowy, pospółkę czystą, piasek płukany, glinkę oraz cement hutniczy. 5.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określają: Przedmiar robót – załącznik nr 9a do SIWZ, Dokumentacja Techniczna – załącznik nr 10 do SIWZ oraz Ogólne Specyfikacje Techniczne – załącznik nr 11 do SIWZ. 5.3 W przypadku, gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w Przedmiarze robót, Dokumentacji Technicznej oraz Ogólnych Specyfikacjach Technicznych będących załącznikami do SIWZ przez wskazanie przykładowych znaków towarowych lub pochodzenia, Wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów/urządzeń określonych w Przedmiarze robót, Dokumentacji Technicznej oraz Ogólnych Specyfikacjach Technicznych o parametrach tego typu. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w Przedmiarze robót, Dokumentacji Technicznej oraz Ogólnych Specyfikacjach Technicznych należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów wskazujących na zastosowanie innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentach składających się na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 6. Opis Przedmiotu Zamówienia. Dla Części II zamówienia 6.1. Przedmiotem zamówienia, który Wykonawca zobowiązany jest zrealizować, są roboty budowlane, polegające na wykonaniu ogrodzenia z paneli ozdobnych wraz z montażem bramy przesuwnej. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres: 1. roboty ziemne, wykonane koparką podsiębierną, związane z wykonaniem fundamentu pod mur oporowy ogrodzenia i wózka bramy, 2. roboty budowlane polegające na wykonaniu muru oporowego z kostki granitowej, w tym: deskowanie tradycyjne, a następnie betonowanie konstrukcji betonowych, ewentualnie żelbetowych ław fundamentowych, wbudowanie muru oporowego z kostki granitowej, 3. montaż ogrodzenia z paneli ozdobnych oraz bramy przesuwnej, 4. plantowanie powierzchni gruntu rodzimego. 6.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określają: Przedmiar robót – załącznik nr 9b do SIWZ, Dokumentacja Techniczna – załącznik nr 10 do SIWZ. 6.3.W przypadku, gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w Przedmiarze robót, Dokumentacji Technicznej będących załącznikami do SIWZ przez wskazanie przykładowych znaków towarowych lub pochodzenia, Wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów/urządzeń określonych w Przedmiarze robót, Dokumentacji Technicznej o parametrach tego typu. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w Przedmiarze robót, Dokumentacji Technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów wskazujących na zastosowanie innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentach składających się na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 7. Wymogi stawiane każdemu Wykonawcy składającemu ofertę (dotyczy zarówno Części I jak i Części II) Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia tj. w odniesieniu do Części I zamówienia - pracowników fizycznych, którzy wykonują czynności związane z wykonywaniem robót budowlanych w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności w zakresie wykonania nawierzchni alejek parkowych, zaś w odniesieniu do Części II zamówienia – pracowników fizycznych, którzy wykonują czynności związane z wykonywaniem robót budowlanych w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności w zakresie wykonania robót ziemnych, ław fundamentowych oraz osadzenia ogrodzenia z paneli ozdobnych wraz z montażem bramy przesuwnej. Zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem”. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu nie spełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości a) w odniesieniu do części I zamówienia 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), b) w odniesieniu do części II zamówienia 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100). Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na obie części zamówienia (Część I i II) oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 800,00 zł (słownie: trzy tysiące osiemset złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 14.1 SIWZ. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Przedborzu: Nr rachunku: Bank Spółdzielczy w Przedborzu 76 8988 0001 0000 0012 2874 0209 z dopiskiem: „Wadium – Dokończenie prac budowlanych w zabytkowym parku przy ul. Trytwa w Przedborzu z podziałem na części - część ………” Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt. 8.3 ppkt 2-5 wówczas Wykonawca dołączy do oferty kopię dokumentu potwierdzoną przez Wykonawcę lub właściwą(-e) osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentacji danego Wykonawcy. Oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Sekretariat, p. 1 w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą, z dopiskiem „WADIUM”. Dokument ten musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu – przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „IRŚ.271.1.3.2017 - część ………”. 5. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 6. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach