Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Kompleksowe turystyczne zagospodarowanie strefy uzdrowiskowej Gminy Muszyna - Przygotowanie strefy aktywności gospodarczej Zapopradzie - Rewitalizacja dawnej dzielnicy uzdrowiskowej Muszyny - etap III.

Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna - Burmistrz Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna ogłasza przetarg

  • Adres: 33-370 Muszyna, Rynek 31
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4725940 , fax. 018 4777921
  • Data zamieszczenia: 2010-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna - Burmistrz Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna
    Rynek 31 31
    33-370 Muszyna, woj. małopolskie
    tel. 018 4725940, fax. 018 4777921
    REGON: 00053025800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Kompleksowe turystyczne zagospodarowanie strefy uzdrowiskowej Gminy Muszyna - Przygotowanie strefy aktywności gospodarczej Zapopradzie - Rewitalizacja dawnej dzielnicy uzdrowiskowej Muszyny - etap III.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi, polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Kompleksowe turystyczne zagospodarowanie strefy uzdrowiskowej Gminy Muszyna - Przygotowanie strefy aktywności gospodarczej Zapopradzie - Rewitalizacja dawnej dzielnicy uzdrowiskowej Muszyny - etap III, obejmujące: - rozbiórkę i budowę nawierzchni z kostki brukowej - 7673,75 m2, - budowa traktu pieszo jezdnego o nawierzchni asfaltowej - 1434,00 m2, - budowę oświetlenia - 94 kpl, - dostawę i montaż elementów małej architektury - 190 kpl, - budowę rurociągu wody mineralnej z rur PE63 mm - 1100,00 mb, - sadzenie drzew, krzewów - 18495 szt., - budowę fontanny - 1 kpl Zadanie inwestycyjne określa: a) Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo Budowlane, warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) i Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi (SST) dla robót budowlanych z projektem budowlanym, zasadami wiedzy technicznej, przepisami oraz pozwoleniem na budowę, b) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, w tym zapobieganie zastosowania wadliwych i niedopuszczonych wyrobów budowlanych do stosowania w budownictwie, c) Odbieranie robót budowlanych ulegających zakryciu i zanikających. d) Przygotowywanie i uczestniczenie w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych. e) Przekazywanie gotowych obiektów budowlanych do użytkowania. f) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót. g) Potwierdzanie usunięcie wad. h) Kontrolowanie rozliczenia budowy. i) Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją ewentualnych robót poprawkowych po odbiorze ostatecznym robót, w okresie trwania gwarancji (przewiduje się 5 pobytów). Przedmiot zamówienia obejmuje także: Prowadzenie nadzoru nad realizacją inwestycji zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo Budowlane, warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) i Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi (SST) dla robót budowlanych projektem budowlanym, zasadami wiedzy technicznej, przepisami oraz pozwoleniem na budowę, oraz przepisami związanymi. Ilość pobytów Inspektora nadzoru inwestorskiego powinna być niezbędna i wystarczająca do zapewnienia skutecznego nadzorowania prawidłowej realizacji robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie będzie stosowane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. muszyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach