Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn: Budowa ujęcia wody wraz z urządzeniami niskiego i średniego napięcia dla zasilania pompowni oraz budowa obiektu kubaturowego Stacji Uzdatniania Wody

Gmina Nagłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 28-362 Nagłowice, ul. Mikołaja Reja 9
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3814567, 3814523 , fax. 041 3814567
  • Data zamieszczenia: 2009-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nagłowice
    ul. Mikołaja Reja 9 9
    28-362 Nagłowice, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3814567, 3814523, fax. 041 3814567
    REGON: 29101039800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.naglowice.glt.pl , www.naglowice.asi.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn: Budowa ujęcia wody wraz z urządzeniami niskiego i średniego napięcia dla zasilania pompowni oraz budowa obiektu kubaturowego Stacji Uzdatniania Wody
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z dokumentacją projektową dla zadania p.n.: Budowa ujęcia wody wraz z urządzeniami niskiego i średniego napięcia dla zasilania pompowni oraz budowę obiektu kubaturowego Stacji Uzdatniania Wody w branży instalacji sanitarnych oraz konstrukcyjno - budowlanej, obejmującą: projekty budowlano - wykonawcze: - projekt technologiczny Stacji Uzdatnia Wody - w pełni zautomatyzowany proces uzdatniania - projekt branży architektoniczno - budowlanej SUW (budynek + zbiorniki rezerwowe + zagospodarowanie terenu SUW) - projekt branży elektrycznej zasilania energetycznego SUW - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary Z dokumentacją można zapoznać się w Urzędzie Gminy Nagłowice, ul. Mikołaja Reja 9, 28-362 Nagłowice, pokój nr 7 lub na stronie internetowej Zamawiającego www.naglowice.glt.pl (przetarg na wykonanie w/w zadania) Obowiązki Wykonawcy dotyczące nadzoru inwestorskiego są objęte w zakresie: I. nadzoru inwestorskiego, II. rozliczenia zadania inwestycyjnych i bieżącej kontroli (sprawdzanie) faktur.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Uczestnikiem postępowania mogą być Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Niezależnie od powyższego ogólnego warunku udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawca winien spełnić także warunki w zakresie: 1. posiadania potencjału kadrowego tj. dysponować osobami: - posiadającymi uprawnienia bez ograniczeń do nadzorowania nad robotami budowlanymi w specjalności: - instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych zgodnych z zakresem dokumentacji projektowej - konstrukcyjno - budowlanej zgodnych z zakresem dokumentacji projektowej, Uprawnienia w/w osób nie mogą w swojej treści zawierać jakichkolwiek ograniczeń. Osoba przewidziana do realizacji przedmiotowego zamówienia jako inspektor nadzoru winna posiadać, co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu nad robotami budowlanymi w tym nadzór przynajmniej nad jedną budową w zakresie budowy stacji ujęcia wody o parametrach technicznych, co najmniej jak przedmiot określony w dokumentacji technicznej 2. posiadania doświadczenia w pełnienia nadzoru inwestorskiego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia poprzez udokumentowanie: wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia porównywalnego. Za zamówienie porównywalne uważa się pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przynajmniej jedną budową ujęcia wody ze stacją uzdatniania wody w branży instalacji sanitarnych oraz konstrukcyjno - budowlanej Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ i przedłożonych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów lub oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten ma stwierdzać stan prawny Wykonawcy, zakres jego działalności potwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych i wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - tj. inspektora nadzoru robót budowlanych branż określonych w przedmiocie zamówienia wraz z udokumentowaniem doświadczenia oraz dokumentów stwierdzających, że osoba ta posiada stosowne uprawnienia budowlane, jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej 4. wykaz zrealizowanych zadań tj. wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia porównywalnego. Za zamówienie porównywalne uważa się pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przynajmniej jedną budową ujęcia wody ze stacją uzdatniania wody w branży instalacji sanitarnych oraz konstrukcyjno - budowlanej Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie w formie oryginału lub kopii poświadczonej (za zgodność z oryginałem) przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naglowice.glt.pl , www.naglowice.asi.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach