Gmina Nagłowice ogłasza przetarg
- Adres: 28-362 Nagłowice, ul. Mikołaja Reja 9
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3814567, 3814523 , fax. 041 3814567
- Data zamieszczenia: 2009-10-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nagłowice
ul. Mikołaja Reja 9 9
28-362 Nagłowice, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3814567, 3814523, fax. 041 3814567
REGON: 29101039800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.naglowice.glt.pl , www.naglowice.asi.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn: Budowa ujęcia wody wraz z urządzeniami niskiego i średniego napięcia dla zasilania pompowni oraz budowa obiektu kubaturowego Stacji Uzdatniania Wody - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z dokumentacją projektową dla zadania p.n.: Budowa ujęcia wody wraz z urządzeniami niskiego i średniego napięcia dla zasilania pompowni oraz budowę obiektu kubaturowego Stacji Uzdatniania Wody w branży instalacji sanitarnych oraz konstrukcyjno - budowlanej, obejmującą: projekty budowlano - wykonawcze: - projekt technologiczny Stacji Uzdatnia Wody - w pełni zautomatyzowany proces uzdatniania - projekt branży architektoniczno - budowlanej SUW (budynek + zbiorniki rezerwowe + zagospodarowanie terenu SUW) - projekt branży elektrycznej zasilania energetycznego SUW - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary Z dokumentacją można zapoznać się w Urzędzie Gminy Nagłowice, ul. Mikołaja Reja 9, 28-362 Nagłowice, pokój nr 7 lub na stronie internetowej Zamawiającego www.naglowice.glt.pl (przetarg na wykonanie w/w zadania) Obowiązki Wykonawcy dotyczące nadzoru inwestorskiego są objęte w zakresie: I. nadzoru inwestorskiego, II. rozliczenia zadania inwestycyjnych i bieżącej kontroli (sprawdzanie) faktur. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Uczestnikiem postępowania mogą być Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Niezależnie od powyższego ogólnego warunku udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawca winien spełnić także warunki w zakresie: 1. posiadania potencjału kadrowego tj. dysponować osobami: - posiadającymi uprawnienia bez ograniczeń do nadzorowania nad robotami budowlanymi w specjalności: - instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych zgodnych z zakresem dokumentacji projektowej - konstrukcyjno - budowlanej zgodnych z zakresem dokumentacji projektowej, Uprawnienia w/w osób nie mogą w swojej treści zawierać jakichkolwiek ograniczeń. Osoba przewidziana do realizacji przedmiotowego zamówienia jako inspektor nadzoru winna posiadać, co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu nad robotami budowlanymi w tym nadzór przynajmniej nad jedną budową w zakresie budowy stacji ujęcia wody o parametrach technicznych, co najmniej jak przedmiot określony w dokumentacji technicznej 2. posiadania doświadczenia w pełnienia nadzoru inwestorskiego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia poprzez udokumentowanie: wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia porównywalnego. Za zamówienie porównywalne uważa się pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przynajmniej jedną budową ujęcia wody ze stacją uzdatniania wody w branży instalacji sanitarnych oraz konstrukcyjno - budowlanej Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ i przedłożonych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów lub oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten ma stwierdzać stan prawny Wykonawcy, zakres jego działalności potwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych i wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - tj. inspektora nadzoru robót budowlanych branż określonych w przedmiocie zamówienia wraz z udokumentowaniem doświadczenia oraz dokumentów stwierdzających, że osoba ta posiada stosowne uprawnienia budowlane, jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej 4. wykaz zrealizowanych zadań tj. wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia porównywalnego. Za zamówienie porównywalne uważa się pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przynajmniej jedną budową ujęcia wody ze stacją uzdatniania wody w branży instalacji sanitarnych oraz konstrukcyjno - budowlanej Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie w formie oryginału lub kopii poświadczonej (za zgodność z oryginałem) przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naglowice.glt.pl , www.naglowice.asi.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadzór inwestorski nad inwestycją budowy systemu kanalizacji sanitarnej w gminie Miedziana Góra - etap IV, zadanie 1.
Dodano: 2016-03-24 - Kompleksowy nadzór inwestorski nad zadaniem Rewitalizacja osiedla Rejów Przebudowa ulic w dzielnicy Rejów w Skarżysku -Kamiennej - przedłużenie ul. Sportowej
Dodano: 2016-03-23 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad: remontem dojazdów pożarowych nr 2 w leśnictwie Sieraków i Włochy oraz nr 3 w leśnictwie Sieraków
Dodano: 2015-10-30 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad: rozbiórką budynków (stodoły, obory i piwnicy) zlokalizowanych na działce ewidencyjnej nr 488 w miejscowości Cisów 122 i remontem drogi pożarowej nr 25 w leśnictwie Trzemosna
Dodano: 2015-09-02 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad: remontem drogi leśnej (teren leśnictwa Marzysz i Niestachów) i rozbiórką budynku mieszkalnego (w miejscowości Cisów)
Dodano: 2015-07-15 - PEŁNIENIE OBOWIĄKÓW INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA PN. BUDOWA I WYPOSAŻENIE ŁĄCZNIKA POMIĘDZY BUDYNKAMI SANATORIUM MARCONI A ODDZIAŁEM II ZAKŁADU PRZYRODOLECZNICZEGO
Dodano: 2015-07-13 - Pełnienie kompleksowego Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn.: Budowa szkółki kontenerowej w Nadleśnictwie Daleszyce
Dodano: 2015-06-30 - Pełnienie obowiązków inwestora zastępczego podczas przygotowania i realizacji inwestycji pn. Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku administracyjno - biurowego stanowiącego siedzibę Urzędu Skarbowego oraz budowa parkingu na 14 miejsc postojowych przy ul. Polnej 11 w Ostrowcu Świętokrzyskim
Dodano: 2015-06-12 - Bieżące remonty dróg- nadzór inwestorski
Dodano: 2015-03-24 - Kontrakt 03: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Projektu Modernizacja Oczyszczalni Ścieków oraz sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie gminy Połaniec
Dodano: 2015-01-05