Przetargi.pl
Zadanie nr 1 Dostawa piasku przeznaczonego do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Staszowskiego w sezonie zimowym 2009/2010 w przewidywanej ilości 1500 Mg. Zadanie nr 2 Dostawa soli drogowej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg na terenie Powiatu Staszowskiego w sezonie zimowym 2009/2010 w przewidywanej ilości 150 Mg .

Zarząd Dróg Powiatowych w Staszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 28-200 Staszów, ul. Drogowców 4
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8643110 , fax. 015 8643619
  • Data zamieszczenia: 2009-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Staszowie
    ul. Drogowców 4 4
    28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 8643110, fax. 015 8643619
    REGON: 83041358000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.staszow.eobip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Jednostki Samorzadu Terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie nr 1 Dostawa piasku przeznaczonego do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Staszowskiego w sezonie zimowym 2009/2010 w przewidywanej ilości 1500 Mg. Zadanie nr 2 Dostawa soli drogowej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg na terenie Powiatu Staszowskiego w sezonie zimowym 2009/2010 w przewidywanej ilości 150 Mg .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 Dostawa piasku przeznaczonego do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Staszowskiego w sezonie zimowym 2009/2010 w przewidywanej ilości 1500 Mg. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa piasku przeznaczonego do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Staszowskiego w sezonie zimowym 2009/2010 w przewidywanej ilości 1500Mg . Wymagania dotyczące dostawy piasku określają Warunki Kontraktu- załącznik nr 4 2. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: a) zamawiający nie udziela zaliczek na wykonanie przedmiotu zamówienia oraz nie wnosi przedpłat na poczet realizowanych dostaw. Rozliczenie nastąpi po wykonaniu dostawy i dokonaniu odbioru. b) dostawy piasku realizowane będą przez Wykonawcę do miejsca wskazanego w Harmonogramie dostaw załącznik nr 6.1 Ostatnia partia dostawy uzależniona będzie od warunków atmosferycznych w sezonie zimowym i zrealizowana zostanie w okresie do 28.02.2010. c) oferowany piasek powinien spełniać wymagania zawarte w załączniku nr 5 Wymagania dla piasku Zadanie nr 2 Dostawa soli drogowej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg na terenie Powiatu Staszowskiego w sezonie zimowym 2009/2010 w przewidywanej ilości 150 Mg . 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli drogowej przeznaczonego do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Staszowskiego w sezonie zimowym 2009/2010 w przewidywanej ilości 150Mg . Wymagania dotyczące dostawy soli drogowej określają Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - załącznik nr 7 2. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: a) zamawiający nie udziela zaliczek na wykonanie przedmiotu zamówienia oraz nie wnosi przedpłat na poczet realizowanych dostaw. Rozliczenie nastąpi po wykonaniu dostawy i dokonaniu odbioru. b) dostawy soli drogowej realizowane będą przez Wykonawcę do miejsca wskazanego w Harmonogramie dostaw załącznik nr 6.2 Ostatnia partia dostawy uzależniona będzie od warunków atmosferycznych w sezonie zimowym i zrealizowana zostanie w okresie do 28.02.2010.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142110003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; [do oferty należy załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające iż profil prowadzenia działalności przez oferenta jest zgodny z przedmiotem zamówienia]. 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; [Należy przedłożyć dokumenty potwierdzające iż: - Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich trzech lat, co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i charakterem przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 50 000,00 zł. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, który: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1.1 do 1.2, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr: 1.1 - 1.2. - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr: 2. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: -Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca - załącznik nr 3. C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: -Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. C oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 prawa zamówień publicznych, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: : www.starostwo.staszow.eobip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach