Gmina Orły ogłasza przetarg
- Adres: 37-716 Orły, ul. Przemyska 3
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 6712693, 6712694 , fax. 016 6712693
- Data zamieszczenia: 2009-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Orły
ul. Przemyska 3 3
37-716 Orły, woj. podkarpackie
tel. 016 6712693, 6712694, fax. 016 6712693
REGON: 65090035800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugorly.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym p.n. Rozbudowa, przebudowa z nadbudową dawnego budynku szkoły podstawowej na Ośrodek Społeczno-Kulturalny i Rekreacyjno-Sportowy w miejscowości Małkowice, na działce nr 168 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamawiający w ramach odrębnej procedury przetargowej wybrał wykonawcę, który na podstawie zatwierdzonej dokumentacji technicznej i pozwolenia na budowę będzie realizował roboty budowlane, instalacyjne oraz wykończeniowe na zadaniu obejmującym modernizację, przebudowę i nadbudowę istniejącego ( starego ) budynku szkoły podstawowej w Małkowicach, z przeznaczeniem go na ośrodek Społeczno - Kulturalny i Rekreacyjno - Sportowy. Prace w prowadzone będą w okresie od listopada 2009 r. ( przewidywany termin rozpoczęcia ) do dnia 1 lutego 2011 r., jako wymagalnego terminu ich zakończenia. Na podstawie otrzymanych ofert przetargowych od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia obejmującą realizację w/w robót zamawiający ustalił, że ich wartość wyniesie ok. 776107,00 zł netto, tym: a. wartość robót budowlanych 663240,00 zł ( jako część nr 1 ) b. robót instalacyjnych 112867,00 zł ( jako część nr 2 ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie ustanowiono.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy: 1/. spełniają warunki określone w przepisach art. 22 ust.1 ustawy Pzp 2/. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp 3/. posiadają uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w art. 12 ustawy Prawo budowlane, w zakresie niezbędnym dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia oraz są członkami właściwej izby zawodowej 4/. w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania byli odpowiedzialni w ramach nadzoru inwestorskiego za realizację robót o wartości nie mniejszej niż: a/. 500000 zł brutto dla robót budowlanych b/. 300000 zł brutto dla robót instalacyjnych ( łącznie ) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, przeprowadzona zostanie wg zasady spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Na potwierdzenie powyższego oferenci składający ofertę przetargową zobowiązani są dołączyć do niej następujące załączniki ponumerowane kolejno: Załącznik nr 1 - Formularz cenowy ( wg wzoru ) w którym wykonawca określi wartość oferty za pełnienie nadzoru. Wartość tą należy określić, jako procent wartości zadania inwestycyjnego brutto. Załącznik nr 2 - pisemne oświadczenie o spełnianiu wymogów art.22 ust.2 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w trybie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp ( wg wzoru ) Załącznik nr 3 - informację dotyczącą pracowników wykonawcy i posiadających uprawnienia budowlane w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, którzy w imieniu wykonawcy będą pełnić nadzór nad poszczególnymi elementami zadania inwestycyjnego ( wg wzoru ) Załącznik nr 4 - wykaz inwestycji nadzorowanych przez wykonawcę o charakterze budowlanym i instalacyjnym ( wg wzoru ) w okresie 2007-2009 Załącznik nr 5 - kopię uprawnień budowlanych Załącznik nr 6 - kopię aktualnej przynależności do właściwej izby zawodowej Dokumenty powyższe stanowiące integralną część oferty, jako jej załączniki i muszą mieć formę pisemną. Każdy z tych załączników musi być opieczętowany pieczątką identyfikacyjną oferenta i podpisany przez osobę upoważnioną.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugorly.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Stalowowolskiego - w zakresie instalacji centralnego ogrzewania i węzła cieplnego w Centrum Kształcenia Ustawicznego i Ośrodku Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego - II
Dodano: 2016-07-15 - pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn.: Przedszkole moich marzeń - budowa zaplecza żłobka gminnego poprzez rozbudowę i przebudowę Przedszkola Nr 1 w Ustrzykach Dolnych na działce ewid. 974 w miejscowości Ustrzyki Dolne.
Dodano: 2016-07-14 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami pn: część I Przebudowa i remont sali gimnastycznej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Stalowej Woli część II Przebudowa istniejącego boiska sportowego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Stalowej Woli przy ul. Staszica 5
Dodano: 2016-07-14 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Stalowowolskiego - w zakresie instalacji centralnego ogrzewania i węzła cieplnego w Centrum Kształcenia Ustawicznego i Ośrodku Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego.
Dodano: 2016-07-07 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: Przebudowa drogi gminnej na terenie Miasta Łańcuta i Gminy Czarna
Dodano: 2016-06-29 - pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn.: Przedszkole moich marzeń - budowa zaplecza żłobka gminnego poprzez rozbudowę i przebudowę Przedszkola Nr 1 w Ustrzykach Dolnych na działce o nr ewid. 974 w miejscowości Ustrzyki Dolne.
Dodano: 2016-06-28 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie oświetlenia drogowego w dzielnicy Podzwierzyniec w ramach zadania - Uzbrojenie terenów inwestycyjnych
Dodano: 2016-05-09 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania : Przebudowa mostu stałego przez rzekę Wiar w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 890 Kuźmina - Krościenko w km 9+217 w miejscowości Wojtkowa.
Dodano: 2016-04-26 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Budowa odcinka sieci kanalizacji deszczowej w ramach zadania Uzbrojenie osiedla Księże Górki
Dodano: 2016-04-26 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: budowa sieci kanalizacji deszczowej ul. Batalionów Chłopskich i ul. Stefana Batorego w Łańcucie oraz budowa odcinków kanału na dopływie potoku Mikośka wraz z budową wpustów, przykanalików i wylotów kanalizacji deszczowej oraz przebudowa przyłączy gazu przy ul. Stefana Batorego w Łańcucie
Dodano: 2016-04-20