Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym p.n. Rozbudowa, przebudowa z nadbudową dawnego budynku szkoły podstawowej na Ośrodek Społeczno-Kulturalny i Rekreacyjno-Sportowy w miejscowości Małkowice, na działce nr 168

Gmina Orły ogłasza przetarg

  • Adres: 37-716 Orły, ul. Przemyska 3
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6712693, 6712694 , fax. 016 6712693
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Orły
    ul. Przemyska 3 3
    37-716 Orły, woj. podkarpackie
    tel. 016 6712693, 6712694, fax. 016 6712693
    REGON: 65090035800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugorly.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym p.n. Rozbudowa, przebudowa z nadbudową dawnego budynku szkoły podstawowej na Ośrodek Społeczno-Kulturalny i Rekreacyjno-Sportowy w miejscowości Małkowice, na działce nr 168
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający w ramach odrębnej procedury przetargowej wybrał wykonawcę, który na podstawie zatwierdzonej dokumentacji technicznej i pozwolenia na budowę będzie realizował roboty budowlane, instalacyjne oraz wykończeniowe na zadaniu obejmującym modernizację, przebudowę i nadbudowę istniejącego ( starego ) budynku szkoły podstawowej w Małkowicach, z przeznaczeniem go na ośrodek Społeczno - Kulturalny i Rekreacyjno - Sportowy. Prace w prowadzone będą w okresie od listopada 2009 r. ( przewidywany termin rozpoczęcia ) do dnia 1 lutego 2011 r., jako wymagalnego terminu ich zakończenia. Na podstawie otrzymanych ofert przetargowych od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia obejmującą realizację w/w robót zamawiający ustalił, że ich wartość wyniesie ok. 776107,00 zł netto, tym: a. wartość robót budowlanych 663240,00 zł ( jako część nr 1 ) b. robót instalacyjnych 112867,00 zł ( jako część nr 2 )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie ustanowiono.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy: 1/. spełniają warunki określone w przepisach art. 22 ust.1 ustawy Pzp 2/. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp 3/. posiadają uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w art. 12 ustawy Prawo budowlane, w zakresie niezbędnym dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia oraz są członkami właściwej izby zawodowej 4/. w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania byli odpowiedzialni w ramach nadzoru inwestorskiego za realizację robót o wartości nie mniejszej niż: a/. 500000 zł brutto dla robót budowlanych b/. 300000 zł brutto dla robót instalacyjnych ( łącznie ) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, przeprowadzona zostanie wg zasady spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Na potwierdzenie powyższego oferenci składający ofertę przetargową zobowiązani są dołączyć do niej następujące załączniki ponumerowane kolejno: Załącznik nr 1 - Formularz cenowy ( wg wzoru ) w którym wykonawca określi wartość oferty za pełnienie nadzoru. Wartość tą należy określić, jako procent wartości zadania inwestycyjnego brutto. Załącznik nr 2 - pisemne oświadczenie o spełnianiu wymogów art.22 ust.2 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w trybie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp ( wg wzoru ) Załącznik nr 3 - informację dotyczącą pracowników wykonawcy i posiadających uprawnienia budowlane w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, którzy w imieniu wykonawcy będą pełnić nadzór nad poszczególnymi elementami zadania inwestycyjnego ( wg wzoru ) Załącznik nr 4 - wykaz inwestycji nadzorowanych przez wykonawcę o charakterze budowlanym i instalacyjnym ( wg wzoru ) w okresie 2007-2009 Załącznik nr 5 - kopię uprawnień budowlanych Załącznik nr 6 - kopię aktualnej przynależności do właściwej izby zawodowej Dokumenty powyższe stanowiące integralną część oferty, jako jej załączniki i muszą mieć formę pisemną. Każdy z tych załączników musi być opieczętowany pieczątką identyfikacyjną oferenta i podpisany przez osobę upoważnioną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugorly.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach