Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI DO BUDYNKÓW MIESZKALNYCH I INNYCH W LUBATOWEJ - ETAP VI

Urząd Gminy Iwonicz Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 38-440 Iwonicz-Zdrój, Aleja Słoneczna 28
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 435-02-12, 435-03-28
  • Data zamieszczenia: 2010-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Iwonicz Zdrój
    Aleja Słoneczna 28 28
    38-440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie
    tel. 013 435-02-12, 435-03-28
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwonicz-zdroj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI DO BUDYNKÓW MIESZKALNYCH I INNYCH W LUBATOWEJ - ETAP VI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest -. Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI DO BUDYNKÓW MIESZKALNYCH I INNYCH W LUBATOWEJ - ETAP VI 1.1. Zakres robót budowlanych obejmuje: a) budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej z przyłączami i przepompowniami (PP8, PP9, PP10, PP11, PP12, PP13, PP14) w następującym zakresie: Sieć kanalizacji sanitarnej: - kanalizacja sanitarna grawitacyjna PVC-U D200 typ /N/ o długości 8 755,0 mb, - kanalizacja sanitarna grawitacyjna PVC-U D200 typ /S/ o długości 3 751,0 mb, - kanalizacja sanitarna grawitacyjna PVC-U D160 typ /N/ o długości 4150,0 mb, - kanalizacja sanitarna grawitacyjna PVC-U D160 typ /S/ o długości 1 063,5 mb, Sieć kanalizacji ciśnieniowej: - kanalizacja ciśnieniowa PE D110/97 o długości 1 191,0 mb Przyłącza kanalizacji sanitarnej: - kanalizacja sanitarna grawitacyjna PVC-U D160 typ -N- o długości 2 450,0 mb, Przepompownie ścieków 7 kpl. w skład przepompowni wchodzi: - zbiornik przepompowni, - pompy zatapialne, - instalacja tłoczna, - układ sterowania (szafka sterownicza przepompowni), - urządzenia monitoringu, UWAGA !!: Długość kanałów grawitacyjnych i tłocznych podana jest w oparciu o dokumentację Projektową (do pobrania ze strony http://www.iwonicz-zdroj.pl/bip/kanalizacja_lubatowa2010.rar.) W rzeczywistości długości sieci mogą się nieznacznie różnić, co nie może być powodem roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego. b) Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z póżn. zm.) i obejmuje w szczególności: 1) Zorganizowanie i prowadzenie procesu przekazania placu budowy w porozumieniu z Zamawiającym, 2) Osobisty pobyt na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, postanowieniami umowy, SST oraz projektu. Zamawiający wymaga, aby inspektor nadzoru był codziennie na placu budowy w trakcie realizacji robót oraz dostosował czas pracy do potrzeb Wykonawcy robót, 3) Wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą robót, 4) Wydawanie wykonawcy poleceń do wykonania robót lub podjęcia niezbędnych przedsięwzięć jakie mogą być konieczne, aby uniknąć lub zmniejszyć ryzyko w przypadku jakiejkolwiek awarii mającej wpływ na bezpieczeństwo życia lub przylegającego majątku oraz powiadamianie o tym Zamawiającego, 5) Organizowanie Roboczych narad w zależności od potrzeb, w siedzibie Zamawiającego, 6) Kontrolę jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, 7) Zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z dokumentacją projektową i SST dla wszystkich asortymentów robót, 8) Potwierdzanie dopuszczenia do pracy sprzętu, urządzeń i narzędzi przewidzianych do realizacji robót w oparciu o obowiązujące przepisy, normy techniczne, dokumentację projektową, specyfikacje techniczne, przepisy BHP i p/poż, 9) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach, badaniach oraz odbiorach i przekazywaniu ich do użytkowania, 10) Wnioskowanie o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz, 11) Wydawanie poleceń kierownikowi budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, które skutkować mogłyby zagrożeniem bezpieczeństwa lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem czy pozwoleniem na budowę, 12) Prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, w tym zlecanie usunięcia robót niewłaściwych i wykonanych poniżej obowiązującego standardu. 13) Żądanie usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad, 14) Wnioskowanie w sprawie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej, 15) Uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli, 16) Udział w czynnościach odbioru częściowego, końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego (w ramach tych czynności inspektor zobowiązany jest do stwierdzenia gotowości do odbioru, przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru),Udzielanie opinii i sprawdzanie dokumentacji projektowej w zakresie przyjętych rozwiązań projektowych, ich wykonalności, Szczegółowych Specyfikacji Technicznych dla robót, technologii robót, zastosowania materiałów, 17) Potwierdzanie faktyczne wykonywanych robót oraz usunięcia wad, 18) Kontrolowanie rozliczeń zadania podstawowego, ewentualnych robót dodatkowych w tym zużycia materiałów, weryfikacji kosztów i sprawdzanie oraz opisywanie faktur w szczególności: przyjmowanie, opiniowanie wniosków Wykonawcy robót w sytuacji, kiedy wystąpi konieczność wykonania robót nieprzewidzianych w umowie, (zamówienia dodatkowe, zamienne) warunkujących jednak zakończenie zadania inwestycyjnego, weryfikowanie kosztorysów ofertowych Wykonawcy na powyższe zakresy, 19) Sporządzanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe i zamienne po uprzednim zaakceptowaniu ich przez zamawiającego, 20) Kontrolowanie prawidłowego prowadzenia Dziennika Budowy, prawidłowego gromadzenia atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót, 21) Prawidłowe przechowywanie wszystkich dokumentów budowy, 22) Potwierdzenie rozliczenia robót po odbiorze końcowym przedstawionym przez wykonawcę. 23) Wykonawca zobowiązany jest także do wykonywania innych niż wymienione powyżej czynności, które będą niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu niniejszej umowy i Kontraktów na Roboty Budowlane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iwonicz - zdroj.pl zakładka bip - przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach