Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu ogłasza przetarg
- Adres: 32-603 Oświęcim, ul. Więźniów Oświęcimia 20
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 33 844 8003 , fax. 33 843 18 62
- Data zamieszczenia: 2015-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
ul. Więźniów Oświęcimia 20 20
32-603 Oświęcim, woj. małopolskie
tel. 33 844 8003, fax. 33 843 18 62
REGON: 00027601500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Zabezpieczenie przeciwpożarowe obiektów Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi pn. Zabezpieczenie przeciwpożarowe obiektów Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu 2.2. Nadzór inwestorski będzie prowadzony w specjalności: 2.2.1 instalacyjnej urządzeń w zakresie sieci, instalacji i elektrycznych i elektroenergetycznych, 2.2.2 telekomunikacyjnej. 2.3.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie pełny zakres czynności określonych ustawą z dnia 7 lipca 1994r - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz 1118 z póź. zm.) w szczególności: 2.3.1.co najmniej jedna wizyta, na budowie, w tygodniu w terminie określonym przez Zamawiającego oraz w każdym uzasadnionym przypadku. 2.3.2.kontrola zgodności wykonania robót budowlanych: pod względem technicznym, materiałowym, użytkowym i ekonomicznym, z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę z przepisami techniczno- budowlanymi, normami, a także z zasadami wiedzy technicznej oraz wymaganiami inwestora 2.3.3.sprawdzanie jakości wykonywanych robót i zastosowanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 2.3.4.sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie wspólnie z Zamawiającym w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania 2.3.5. sprawdzenie robót i powiadomienie Wykonawcy o wykrytych wadach, polecenie ich usunięcia; potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, 2.3.6.sprawdzanie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę robot budowlanych do inspekcji technicznych i odbiorów: częściowego i końcowego 2.3.7.uczestniczenie w komisjach i prowadzenie narad koordynacyjnych dotyczących realizacji robót organizowanych przez Zamawiającego w tym sporządzanie protokołów i notatek z narad 2.3.8.podejmowanie w toku budowy wspólnie z Zamawiającym decyzji dotyczących zagadnień technicznych, ekonomicznych i użytkowych tej budowy; 2.3.9.przeprowadzenie rozliczenia wykonanych i odebranych robót, zgodnie z umową z Wykonawcą, a w szczególności: czynności kontrolne i weryfikacja faktur; 2.3.10.sprawdzanie i weryfikacja obmiarów i kosztorysów na ewentualne roboty dodatkowe 2.3.11.potwierdzenie gotowości do odbioru wszystkich robót, dokonanie odbioru 2.3.12.dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy 2.3.13.bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji 2.3.14.składanie raportów o stanie zaawansowania inwestycji pod protokół odbioru częściowego oraz występujących trudnościach w realizacji budowy i odstępstwach od umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych 2.3.15.egzekwowanie od Wykonawcy robót wszystkich warunków realizacji umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą robót a w szczególności kontrola i egzekwowanie od Wykonawcy, wykonania i rozliczenia inwestycji w wyznaczonym w harmonogramie rzeczowo-finansowym terminie 2.3.16.dokonanie rozliczenia końcowego inwestycji oraz weryfikacja dokumentacji powykonawczej 2.3.17.w przypadku wyniknięcia po zakończeniu zadania kwestii spornych dotyczących wykonywanych robót pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robot budowlanych, Zleceniobiorca zobowiązany jest do nieodpłatnego uczestnictwa w działaniach mających na celu rozstrzygnięcie kwestii spornych poprzez sporządzanie niezbędnych opinii, weryfikacji itp. przez cały okres udzielonej przez Wykonawcę robot budowlanych gwarancji i rękojmi; 2.3.18.niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich stwierdzonych nieprawidłowości w przebiegu realizacji robót budowlanych 2.3.19.uczestniczenie w przeglądach przez cały okres udzielonej przez Wykonawcę robot budowlanych gwarancji i rękojmi oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek 2.3.20 Zamawiający ustala termin realizacji usługi od rozpoczęcia do zakończenia odbioru przez Zamawiającego robót budowlanych. Planowany czas trwania umowy wynosi około 5 miesięcy. Dla całości robót przewiduje się co najmniej 1 wizytę w tygodniu na budowie w terminie wyznaczonym przez zamawiającego. Zamawiający przewiduje dodatkowe pobyty w każdym uzasadnionym przypadku na wezwanie Zamawiającego, w terminie określonym przez Wykonawcę od dnia wezwania Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do stawienia się na budowie w terminie określonym przez siebie. 2.4. Opis robót budowlanych, nad którymi będzie pełniony nadzór zawiera dokumentacja techniczna, na którą składają się: 2.4.1.Projekt budowlany (dalej PB) pt. Instalacja systemu wczesnego wykrywania pożaru i sygnalizacji alarmu pożaru dla obiektów zabytkowych na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu - opr. Cerbex Sp. z o.o., nr CX/65/11/B 2.4.2.Projekt wykonawczy (dalej PW) pt. Instalacja systemu wczesnego wykrywania pożaru i sygnalizacji alarmu pożaru dla obiektów zabytkowych na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu opr. Cerbex Sp. z o.o., nr CX/26/12/SAP oraz CX/20/12/SAP 2.4.3.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych opr. przez Firmę Cerbex Sp. z o.o. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji wykonawcy na wezwanie zamawiajacego dod dodatkowego pobytu na budowie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.auschwitz.org/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PROWADZENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD INWESTYCJĄ: REMONT I ROZBUDOWA REJESTRACJI ONKOLOGICZNEJ (SZYBKA ŚCIEŻKA ONKOLOGICZNA) W SEGMENCIE C-4, SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
Dodano: 2016-04-28 - BZP.271.23.2016 pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych dla zadania nr 02/2016 Budowa przedszkola przy Szkole Podstawowej nr 9 w Zakopanem.
Dodano: 2016-04-20 - PROWADZENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD INWYSTYCJĄ: REMONT I ROZBUDOWA REJESTRACJI ONKOLOGICZNEJ (SZYBKA ŚCIEŻKA ONKOLOGICZNA) W SEGMENCIE C-4, SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
Dodano: 2016-04-19 - Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn Dostosowanie pomieszczeń Oddziału Ginekologiczno - Położniczego z Onkologią Ginekologiczną oraz Oddziału Noworodków z Pododdziałem Intensywnej Terapii i Patologii Noworodka w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie do obowiązujących przepisów
Dodano: 2016-04-15 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych i elektrycznych zlecanych przez Gminę Miejską Kraków - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
Dodano: 2016-04-14 - BZP.271.13.2016 pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem remontów bieżących nawierzchni jezdni, chodników oraz elementów pasa drogowego dróg publicznych gminnych oraz dróg osiedlowych , dla których zarządcą jest Burmistrz Gminy Miasta Zakopane
Dodano: 2016-04-05 - ZP.272.8.2016 Zamówienie na pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Rozbudowa istniejącego budynku oświatowego o salę gimnastyczną z zapleczem oraz przebudowa i nadbudowa przedmiotowego budynku z przeznaczeniem na Liceum Ogólnokształcące w Grybowie wraz z infrastrukturą techniczną na działkach 678, 679/2 położonych w Grybowie
Dodano: 2016-03-23 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania p.n.: Rozbudowa Strefy Aktywności Gospodarczej w Tarnowie - etap III: odcinek ul. Kochanowskiego - ul. Warsztatowa.
Dodano: 2015-12-31 - BZP.271.75.2015 pełnienie w 2016 r. funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz wykonywanie usług doradczych w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości znajdujących się w zasobie Gminy Miasto Zakopane
Dodano: 2015-12-03 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych dla projektu pn. Modernizacja Systemu Ostrzegania o Zagrożeniach na terenie miasta Tarnowa.
Dodano: 2015-12-03