Urząd Gminy Czorsztyn z/s w Maniowach ogłasza przetarg
- Adres: 34-436 Maniowy, ul. Gorczańska 3
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 2750070
- Data zamieszczenia: 2012-11-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czorsztyn z/s w Maniowach
ul. Gorczańska 3 3
34-436 Maniowy, woj. małopolskie
tel. 018 2750070 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czorsztyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania- Budowa centralnego systemu ciepłowniczego obiektów użyteczności publicznej Gminy Czorsztyn wykorzystującego odnawialne źródła energii. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania obejmującego zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych pod nazwą: Budowa centralnego systemu ciepłowniczego obiektów użyteczności publicznej Gminy Czorsztyn wykorzystującego odnawialne źródła energii- to jest zaprojektowanie i budowa kotłowni na biomasę zasilającej 6 budynków użyteczności publicznej, magazynu na biomasę, suszarni, preizolowanej sieci ciepłowniczej i węzłów cieplnych, oraz termomodernizacji 3 budynków użyteczności publicznej i instalacji kolektorów słonecznych w 6 budynkach użyteczności publicznej. 2. Nadzór inwestorski obejmuje następujące specjalności: 1) architektoniczną 2) konstrukcyjno- budowlaną 3) drogową 4) instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacji, wodociągów i kanalizacji 5) instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych 3. Zakres nadzorowanej inwestycji pn. Budowa centralnego systemu ciepłowniczego obiektów użyteczności publicznej Gminy Czorsztyn wykorzystującego odnawialne źródła energii- obejmuje: 1) Wykonanie na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego koncepcji projektowej przedstawiającej proponowane rozwiązania. 2) Wykonanie dokumentacji projektowej na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego koncepcji projektowej oraz programu funkcjonalno - użytkowego, po dokonaniu inwentaryzacji obiektów objętych zamówieniem oraz projektów budowlanych dla wszystkich branż. 3) Wykonanie projektów wykonawczych dla wszystkich branż obejmujących cały zakres realizowanego zadania na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego. 4) Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR). 5) Wykonanie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ). 6) Wykonanie planu organizacji budowy i technologii robót. 7) Uzyskanie mapy zasadniczej dla celów projektowych (sytuacyjno-wysokościowa oraz własnościowej) oraz wszelkich niezbędnych materiałów dla realizacji czynności i prac. 8) Uzyskanie wszystkich niezbędnych opinii, sprawdzeń, uzgodnień i zatwierdzeń dokumentacji projektowej wymaganych przepisami prawa, w tym uzgodnienia z Zamawiającym, rzeczoznawcami p. poż., sanit.-hig., bhp, ochroną środowiska i innych wymaganych do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę i pozwolenia na użytkowanie, 9) Uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę. 10) Wykonanie audytu energetycznego dla obiektu Szkoły Podstawowej, Gminnego Publicznego Gimnazjum w Maniowach - od 01.05.2012 r. Zespół Placówek Oświatowych w Maniowach, budynku mieszkań socjalnych oraz budynku Remizy OSP z Domem Kultury. 11) Wykonanie robót budowlano-montażowych na podstawie projektów STWiOR polegających na: a) Budowie kotłowni na biomasę zasilającej 6 budynków użyteczności publicznej tj.: - Szkołę Podstawową i Gminne Publiczne Gimnazjum w Maniowach - od 01.05.2012 r. Zespół Placówek Oświatowych w Maniowach, - Budynek socjalny w Maniowach, - Halę sportową w Maniowach, - Urząd Gminy Czorsztyn, - Samodzielny Publiczny Gminny Ośrodek Zdrowia w Maniowach, - Remizę OSP i Dom Kultury w Maniowach. b) Budowie magazynu na biomasę, c) Budowie suszarni, d) Budowie preizolowanej sieci ciepłowniczej i węzłów cieplnych, e) Termomodernizacji 3 budynków użyteczności publicznej: - Szkoły Podstawowej i Gminnego Publicznego Gimnazjum w Maniowach - od 01.05.2012 r. Zespół Placówek Oświatowych w Maniowach, - Budynku socjalnego w Maniowach, - Remizy OSP i Domu Kultury w Maniowach. f) Instalacji kolektorów słonecznych w 6 budynkach użyteczności publicznej tj.: - Szkole Podstawowej i Gminnym Publicznym Gimnazjum w Maniowach - od 01.05.2012 r. Zespół Placówek Oświatowych w Maniowach, - Budynku socjalnym w Maniowach, - Hali sportowej w Maniowach, - Urzędzie Gminy Czorsztyn, - Samodzielnym Publicznym Gminnym Ośrodku Zdrowia w Maniowach, - Remizie OSP i Domu Kultury w Maniowach. 12) Wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej (łącznie z protokołami, świadectwami dopuszczenia, atestami, informacją o udzielonej gwarancji) oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wraz z klauzulą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznego pozwalającej na uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie. 13) Wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej i przekazanie go Zamawiającemu. 14) Uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie. 4. Zakres usługi obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego wynikającej z przepisów ustawy - Prawo budowlane oraz właściwych przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie, w szczególności: 1. pełny zakres czynności określonych w art. 25 - 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity z 2010 r. Dz. U. Nr 243, poz. 1623 ze zm.), 2. koordynowanie procesu opracowywania dokumentacji projektowej (tj. sprawdzanie koncepcji projektowej, dokumentacji projektowej i pozostałej dokumentacji o której mowa w ust. 4), 3. na etapie projektowania zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich uwag do dokumentacji inwestycji i dokonywanie w niej stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, 4. uczestniczenie w naradach projektowych organizowanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji inwestycji, 5. sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją inwestycji, 6. przygotowanie całokształtu spraw do odbioru inwestycji przez Zamawiającego, w tym do odbiorów częściowych, technicznych oraz odbioru końcowego inwestycji, 7. uczestniczenie w odbiorach częściowych, robót zanikających i ulegających zakryciu poszczególnych robót oraz odbioru końcowego inwestycji, 8. uczestniczenie w naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji inwestycji, 9. informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanej przez wykonawcę dokumentacji projektowej oraz wykonywanych robót budowlanych, a nieprzewidzianych w dokumentacji inwestycji, 10. w razie konieczności do codziennego telefonicznego kontaktu z Zamawiającym w bieżących sprawach inwestycji, 11. do pobytu na placu budowy w odstępach czasu zabezpieczających skuteczny i prawidłowy nadzór - min. 2 razy w tygodniu w czasie prowadzonych robót danej inwestycji, 12. do przyjazdu na plac budowy w terminie do 5 godzin od zawiadomienia przez Zamawiającego w nagłych, nieprzewidzianych przypadkach, 13. doradztwo w negocjacjach z wykonawcą robót budowlanych, 14. na etapie realizacji zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich uwag do dokumentacji inwestycji i dokonywanie w niej stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, 15. sprawdzenie, potwierdzenie prawidłowości i kompletności dokumentacji rozliczeniowej składanej przez wykonawcę robót budowlanych oraz dokumentacji powykonawczych, 16. kontrolowanie wykonawcy robót w zakresie zabezpieczenia warunków bhp na placu budowy i w otoczeniu, 17. weryfikacja sporządzanej dla odpowiednich organów dokumentacji technicznej, 18. uczestnictwo w przeglądach w okresie rękojmi za wady i gwarancji jakości, po jego upływie oraz nadzorowanie usuwania stwierdzonych protokolarnie wad i usterek. 4. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art.29 ust.4 ustawy. 5. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Inspektorzy nadzoru inwestorskiego mają prawo: a) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, b) żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót w określonym przez niego terminie, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 2) Z uwagi na ustanowienie inspektorów nadzoru inwestorskiego w 5 różnych specjalnościach, zamawiający wymaga wyznaczenia jako koordynatora ich czynności na budowie inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno- budowlanej. 3) Łączenie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego i kierownika budowy jest niedopuszczalne. 4) Bez pisemnej zgody Zamawiającego Wykonawca nie jest upoważniony do wprowadzania żadnych zmian w zakresie realizacji inwestycji. 5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki prawne i finansowe spowodowane istotnymi zmianami wprowadzonymi przez siebie w trakcie realizacji inwestycji, które nie zostały wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. 6) Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług nadzoru inwestorskiego, w szczególności za błędy i naruszenia zasad praktyki zawodowej. 7) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonywanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą staranność w wykonywaniu pracy, jej właściwą organizację, bezpieczeństwo i jakość. 8) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie i na własny koszt transport w celu dotarcia na budowę lub na miejsce narad, o których mowa w ust.3 pkt.6 i 7. 9) Wszelkie materiały, przedmioty i dokumenty, w których posiadanie Wykonawca wejdzie w związku z wykonywaniem niniejszego zamówienia są i pozostaną własnością Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany je zwrócić Zamawiającemu na żądanie, lub najpóźniej w momencie zakończenia realizacji umowy albo jej rozwiązania. 10) Termin płatności poszczególnych faktur do 30 dni. 6. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest zobowiązany do: a) zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, b) sprawdzenia i zweryfikowania dostarczonych materiałów oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach; Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia po upływie terminu na wniesienie odwołania, c) posiadania telefonu komórkowego umożliwiającego szybki i bezpośredni kontakt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czorsztyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PROWADZENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD INWESTYCJĄ: REMONT I ROZBUDOWA REJESTRACJI ONKOLOGICZNEJ (SZYBKA ŚCIEŻKA ONKOLOGICZNA) W SEGMENCIE C-4, SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
Dodano: 2016-04-28 - BZP.271.23.2016 pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych dla zadania nr 02/2016 Budowa przedszkola przy Szkole Podstawowej nr 9 w Zakopanem.
Dodano: 2016-04-20 - PROWADZENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD INWYSTYCJĄ: REMONT I ROZBUDOWA REJESTRACJI ONKOLOGICZNEJ (SZYBKA ŚCIEŻKA ONKOLOGICZNA) W SEGMENCIE C-4, SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
Dodano: 2016-04-19 - Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn Dostosowanie pomieszczeń Oddziału Ginekologiczno - Położniczego z Onkologią Ginekologiczną oraz Oddziału Noworodków z Pododdziałem Intensywnej Terapii i Patologii Noworodka w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie do obowiązujących przepisów
Dodano: 2016-04-15 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych i elektrycznych zlecanych przez Gminę Miejską Kraków - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
Dodano: 2016-04-14 - BZP.271.13.2016 pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem remontów bieżących nawierzchni jezdni, chodników oraz elementów pasa drogowego dróg publicznych gminnych oraz dróg osiedlowych , dla których zarządcą jest Burmistrz Gminy Miasta Zakopane
Dodano: 2016-04-05 - ZP.272.8.2016 Zamówienie na pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Rozbudowa istniejącego budynku oświatowego o salę gimnastyczną z zapleczem oraz przebudowa i nadbudowa przedmiotowego budynku z przeznaczeniem na Liceum Ogólnokształcące w Grybowie wraz z infrastrukturą techniczną na działkach 678, 679/2 położonych w Grybowie
Dodano: 2016-03-23 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania p.n.: Rozbudowa Strefy Aktywności Gospodarczej w Tarnowie - etap III: odcinek ul. Kochanowskiego - ul. Warsztatowa.
Dodano: 2015-12-31 - BZP.271.75.2015 pełnienie w 2016 r. funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz wykonywanie usług doradczych w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości znajdujących się w zasobie Gminy Miasto Zakopane
Dodano: 2015-12-03 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych dla projektu pn. Modernizacja Systemu Ostrzegania o Zagrożeniach na terenie miasta Tarnowa.
Dodano: 2015-12-03