Przetargi.pl
Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn Utworzenie Tuchowskiej Strefy Aktywności Gospodarczej na terenach poprzemysłowych

Gmina Tuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 33-170 Tuchów, ul. Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0146525218 w. 12
  • Data zamieszczenia: 2012-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuchów
    ul. Rynek 1 1
    33-170 Tuchów, woj. małopolskie
    tel. 0146525218 w. 12
    REGON: 00052780700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuchow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn Utworzenie Tuchowskiej Strefy Aktywności Gospodarczej na terenach poprzemysłowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego wielobranżowego dla realizacji inwestycji związanej z utworzeniem Tuchowskiej Strefy Aktywności Gospodarczej na terenach poprzemysłowych W zakres nadzoru wchodzi : - pełny zakres czynności określony w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane /Dz.U.Nr 207 poz.2016 z póżn.zm / oraz uczestniczenie w fazie przygotowawczej ,fazie realizacji i fazie końcowych rozliczeń inwestycji.--- reprezentowanie Zamawiajacego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz wnioskiem o dofinansowanie, -pełnienie nadzoru nad realizacją inwestycji obejmującej: 1.Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Tuchów na terenie planowanej SAG z włączeniem do kanalizacji sanitarnej. Do wybudowania wstępnie założono 760 metrów bieżących kanalizacji o średnicy 200 mm. 2.Budowa dróg dojazdowych do SAG wraz ze zjazdem z drogi krajowej nr 977, wewnętrznych na terenie strefy, jak również modernizacja istniejącej drogi. 3.Budowa oświetlenia dróg i głównego parkingu strefy gospodarczej. 4.Budowa głównego parkingu SAG na działce 41/7. 5.Budowa sieci wodociągowej wzdłuż ciągów komunikacyjnych zabezpieczającą przyszłych inwestorów od strony p. poż., jak również dającą możliwość podłączenia odbiorców. Do wybudowania wstępnie założono 780 metrów bieżących sieci wodociągowej magistralnej o średnicy 110 mm. W ramach budowy dróg przewidziano : Droga wewnętrzna na terenie Bazy Las długość do budowy 340 mb. Droga wewnętrzna k/Sajdaka, szerokość budowanej drogi to 6 m przewidywana długość do budowy 170 mb. Droga wewnętrzna k/Betoniarni o szerkości 10 m przewidywana długość do budowy 260 mb. Droga wewnętrzna o szerokość 10 m, planowana długość 130 mb. Droga wewnętrzna o szerokość 10 m, planowana długość 174 mb. Droga w strefie (droga łącząca strefę z drogą wojewódzką ). Droga od strefy do drogi wojewódzkiej nr 977. Modernizacja ul. Długiej. Inspektor nadzoru jest zobowiązany do wykonywania obowiązków określonych przepisami prawa oraz : -przygotowanie wszystkich dokumentów do przekazania placu budowy Wykonawcy robót budowlanych, -przygotowanie niezbędnych dokumentów do zgłoszenia rozpoczęcia i zakończenia robót do PINB -sprawowanie kontroli nad zgodnością i prawidłowością realizacji robót z dokumentacją projektową i pozwoleniami na budowę, SIWZ, ofertą wykonawcy, zawartą umową , umową z instytucją współfinansującą, przepisami prawa ,obowiązujacymi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej , -sprawnego zarządzania inwestycją w sposób umożliwiajacy :kontrolę i rejestrację postępu robót, kontrolę finansową ,rejestrację zmian -kontroli robót : prowadzenia regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonanych robót, monitorowania realizacji zawartej umowy i składanie co miesięcznych raportów zamawiającemu określajacych postęp robót, -sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, -sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegajacych zakryciu lub zanikajacych, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji urządzeń technicznych zgodnie z zakresem dokumentacji budowlanej -kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad także na żądanie Zamawiajacego, kontrolowanie rozliczeń budowy, -sporządzanie i przekazywanie Zamawiajacemu podpisanych protokołów odbiorów częściowych robót wraz ze sprawdzonym rozliczeniem finansowym tych prac, dokumentacji rzeczowo-finansowej - powykonawczej w sposób zapewniający sprawne i terminowe płatnosci wykonawcy robót, -egzekwowanie od wwykonawcy robót obsługi geodezyjnej i inwentaryzacji powykonawczej także w wersji elektronicznej -w przypadku gdy wszczęty zostanie spór sądowy między Wykonawcą a Zamawiajacym dotyczący realizacji inwestycji, wsparcie Zamawiającego poprzez przedstawienie wyczerpujących informacji i wyjaśnień dotyczących sporu oraz jednoznacznego stanowiska wykonawcy co do przedmiotu sporu, -prowadzenie dokumentacji fotograficznej z realizacji inwestycji i przekazywanie jej jako załącznik do comiesięcznych raportów w wersji papierowej i elektronicznej , -Wykonawca jest zobowiazany do znajomości przepisów i wytycznych instytucji współfinansujacej,/MRPO/ -wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących realizacji zadania -potwierdzania swojej bytności na budowie zapisem w dzienniku budowy i dokonywania wpisów stwierdzajacych wszystkie okolicznści majace znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót, -wstrzymania robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenia bądż spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, -nadzorowania budowy w takich odstępach czasu aby była zapewniona skutaczność nadzoru, w razie konieczności wykonywania robót zamiennych spisania z kierownikiem budowy protokołu konieczności -sprawdzenie kompletności dokumentacji odbiorowej wraz z wszystkimi dokumentami niezbędnymi do uzyskania decyzji na użytkowanie -złożenie wniosku wraz z niezbędnymi dokumentami do PINB celem uzyskania decyzji na użytkowanie -uczestniczenie w przekazaniu do użytkowania Zamawiajacemu przedmiot umowy z Wykonawcą robót, -wsperanie Zamawiajacego we wszystkich czynnościach technicznych , administracyjnych związanych z realizacją kontraktu , uzyskaniem decyzji na użytkowanie oraz rozliczaniem z instytucją współfinansującą -obsługa okresu gwarancyjnego na roboty budowlane -nadzór nad usterkami stwierdzonymi w trakcie odbioru końcowego odbioru i w trakcie okresu gwarancyjnego oraz protokolarne ich usunięcie, -przeprowadzenie przegladów gwarancyjnych z udziałem Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuchow.BIP Tuchow//Zamówienia publiczne+ogłoszenia/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach