Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Jaśle ogłasza przetarg
- Adres: 38-200 Jasło, ul. P. Skargi 86A
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4462677
- Data zamieszczenia: 2015-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Jaśle
ul. P. Skargi 86A 86A
38-200 Jasło, woj. podkarpackie
tel. 013 4462677
REGON: 37037335500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://mpgkjaslo.w.interia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gospodarka komunalna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla projektu: Modernizacja dwóch Wydzielonych Komór Fermentacyjnych na oczyszczalni przy ul. Krakowskiej w Jaśle - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Na zakres rzeczowy projektu Modernizacja dwóch Wydzielonych Komór Fermentacyjnych na oczyszczalni przy ul. Krakowskiej w Jaśle składa się: 1) Sporządzenie Projektów wykonawczych. 2) Rozbiórka do fundamentów istniejących WKF-ów wykonanych w technologii PERMA-STORE typ 4550 - 2 szt. wraz z urządzeniami, instalacjami, wyposażeniem i rurociągami technologicznymi (w obrębie WKF-y - budynek operacyjny), 3) Montaż stalowych spawanych zbiorników (ściany, stropy) WKF-ów - 2 szt. (o średnicy 13,66m i wysokości 14,18) wraz z izolacja termiczną i płaszczem osłonowym. 4) Montaż urządzeń (w tym mieszadeł, pomostów, krat), instalacji i wyposażenia każdego WKF. 5) Wymiana rurociągów technologicznych, 6) Próby, rozruchy ,odbiory i uruchomienie . Szczegółowy zakres rzeczowy projektu Modernizacja dwóch Wydzielonych Komór Fermentacyjnych na oczyszczalni przy ul. Krakowskiej w Jaśle zawiera załącznik nr.8 do SIWZ. Przedmiot zamówienia zlokalizowany jest na terenie oczyszczalni ścieków przy ul. Krakowskiej w Jaśle w północno - zachodniej części w km 96+650 na prawym brzegu rzeki Wisłoki przy drodze krajowej nr 73 Jasło - Pilzno na działkach nr: 221/2, 223, 224, 225, Obręb 20 Podzamcze, w północno - zachodniej części miasta, na prawym brzegu rzeki Wisłoki w km 96 + 650, przy drodze krajowej nr 73 Jasło - Pilzno. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: W imieniu i na rzecz Zamawiającego Wykonawca przejmuje obowiązki: przygotowania, zorganizowania, koordynowania, kontrolowania - wykonywanie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie aktami prawnymi poprzez reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności wykonywanych robót z projektem i pozwoleniem na budowę, Umową na Roboty, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, procesu inwestycyjnego dla Projektu Modernizacja dwóch Wydzielonych Komór Fermentacyjnych na oczyszczalni przy ul. Krakowskiej w Jaśle. Wykonawca w ramach swoich obowiązków przy realizacji projektu zobowiązany jest do: Przeprowadzenia analizy dokumentacji projektowej Projektu zgodnie z warunkami rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r., poz. 462) dokumentacji projektowej, i przygotowanie ewentualnych uwag i wniosków. Współpracy z Wykonawcą robót budowlanych: a) dostarczanie Wykonawcy robót budowlanych ewentualnych rozwiązań dodatkowych i zamiennych zatwierdzonych przez Zamawiającego, b) przekazywanie Wykonawcy dzienników robót, kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika robót i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót, c) ustalenie metod składania i wzorów wszystkich wymaganych raportów, raportów inspekcyjnych, protokołów odbiorów częściowych i końcowego oraz innych dokumentów obowiązujących w ramach realizacji projektu, d) organizowanie narad koordynacyjnych zgodnie z ustalonym harmonogramem. Sprawowania nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji zgodnie z prawem budowlanym oraz obowiązującymi przepisami w branżach: instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych i AKPiA, budowlano - konstrukcyjnej, oraz koordynacji robót poszczególnych branż: a) kontrola posiadanych kwalifikacji oraz uprawnień do prowadzenia robót budowlanych osób odpowiedzialnych za ich prowadzenie, świadectw i certyfikatów urządzeń i materiałów, które będą wymagane umową oraz ważności ubezpieczeń osób zatrudnionych oraz używanego sprzętu, b) wizytowanie budowy stosownie do postępu prac, nadzorowanie i odbiór robót, c) kontrolowanie dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, atestów, itp., w celu nie dopuszczenia do budowy materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w Polsce, d) sporządzania wszystkich dokumentów niezbędnych do prowadzenia nadzoru nad robotami budowlanymi i montażowymi, objętych przedmiotem umowy, e) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, f) uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowym jak również przygotowywanie i udział w odbiorach gotowych obiektów, g) wydawanie zgody na wykonanie robót dodatkowych, zamiennych po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, h) nadzorowanie przeprowadzanych prób, badań, testów, rozruchów instalacji oraz obiektów w celu przekazania inwestycji Zamawiającemu, i) przyjmowanie od wykonawców robót wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru (atesty, aprobaty techniczne, protokoły badań, protokoły pomiarów, gwarancje, DTR i instrukcje obsługi zainstalowanych urządzeń i systemów, geodezyjne inwentaryzacje powykonawcze obiektów, itp), Rozliczenia finansowego: a) weryfikacja kosztów realizacji robót budowlanych, b) całkowite końcowe rozliczenie rzeczowe i finansowe projektu. Współpracy z Zamawiającym w zakresie: a) składania Zamawiającemu raportów na temat postępu robót budowlanych objętych przedmiotem umowy, umożliwiających wczesną analizę ewentualnych za-grożeń oraz przedkładania zaleceń i propozycji rozwiązań w tym zakresie w formie sprawozdań miesięcznych do oceny Zamawiającego, b) rozliczenia finansowego projektu z uwzględnieniem kwalifikowalności kosztów zgodnie z wymaganiami dla projektów współfinansowanych z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. monitorowania, raportowania i sprawozdawczości w zakresie rzeczowo - finansowym, procesu inwestycyjnego dla Projektu Modernizacja dwóch Wydzielonych Komór Fermentacyjnych na oczyszczalni przy ul. Krakowskiej w Jaśle. c) wszystkich niezbędnych, żądanych dokumentów, zgodnie z procedurami rozli-czeniowymi , d) stałego konsultowania i fachowego doradztwa na rzecz Zamawiającego, e) współpracy przy promocji projektu. Kierowania i koordynowania realizacji projektu: a) stematyczny monitoring postępu w realizacji projektu zgodnie z dokumentacją techniczną, dokumentami przetargowymi na roboty budowlane oraz zatwierdzonymi harmonogramami, b) zapewnienie terminowego i prawidłowego zakończenia robót zgodnie z harmonogramami określonymi w stosownych dokumentacjach technicznych, c) rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót, d) przygotowanie dokumentacji do rozstrzygnięcia ewentualnych sporów w trybie sądowym, e) stałe uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez strony procesu inwestycyjnego, f) podejmowanie czynności mających na celu ochronę interesów Zamawiającego, g) pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie. Wykonawca w ramach umownego wynagrodzenia ryczałtowego, wykona wszystkie inne obowiązki, czynności i zadania, które będą konieczne do prawidłowej realizacji umowy na roboty oraz zabezpieczenia interesów Zamawiającego. Zaleca się aby przed złożeniem oferty Wykonawcy odbyli wizytację terenu budowy oraz jego otoczenia oraz zapoznali się z dokumentacją budowlano - wykonawczą Projektu i wszelkimi dodatkowymi informacjami, które jego zdaniem mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mpgk.jaslo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Stalowowolskiego - w zakresie instalacji centralnego ogrzewania i węzła cieplnego w Centrum Kształcenia Ustawicznego i Ośrodku Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego - II
Dodano: 2016-07-15 - pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn.: Przedszkole moich marzeń - budowa zaplecza żłobka gminnego poprzez rozbudowę i przebudowę Przedszkola Nr 1 w Ustrzykach Dolnych na działce ewid. 974 w miejscowości Ustrzyki Dolne.
Dodano: 2016-07-14 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami pn: część I Przebudowa i remont sali gimnastycznej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Stalowej Woli część II Przebudowa istniejącego boiska sportowego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Stalowej Woli przy ul. Staszica 5
Dodano: 2016-07-14 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Stalowowolskiego - w zakresie instalacji centralnego ogrzewania i węzła cieplnego w Centrum Kształcenia Ustawicznego i Ośrodku Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego.
Dodano: 2016-07-07 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: Przebudowa drogi gminnej na terenie Miasta Łańcuta i Gminy Czarna
Dodano: 2016-06-29 - pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn.: Przedszkole moich marzeń - budowa zaplecza żłobka gminnego poprzez rozbudowę i przebudowę Przedszkola Nr 1 w Ustrzykach Dolnych na działce o nr ewid. 974 w miejscowości Ustrzyki Dolne.
Dodano: 2016-06-28 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie oświetlenia drogowego w dzielnicy Podzwierzyniec w ramach zadania - Uzbrojenie terenów inwestycyjnych
Dodano: 2016-05-09 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania : Przebudowa mostu stałego przez rzekę Wiar w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 890 Kuźmina - Krościenko w km 9+217 w miejscowości Wojtkowa.
Dodano: 2016-04-26 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Budowa odcinka sieci kanalizacji deszczowej w ramach zadania Uzbrojenie osiedla Księże Górki
Dodano: 2016-04-26 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: budowa sieci kanalizacji deszczowej ul. Batalionów Chłopskich i ul. Stefana Batorego w Łańcucie oraz budowa odcinków kanału na dopływie potoku Mikośka wraz z budową wpustów, przykanalików i wylotów kanalizacji deszczowej oraz przebudowa przyłączy gazu przy ul. Stefana Batorego w Łańcucie
Dodano: 2016-04-20