Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru autorskiego nad inwestycją pn. „Budowa Mazurskiej Pętli Rowerowej

Stowarzyszenie Wielkie Jeziora Mazurskie 2020 ogłasza przetarg

  • Adres: 11-730 Mikołajki, Kolejowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 608411847
  • Data zamieszczenia: 2020-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie Wielkie Jeziora Mazurskie 2020
    Kolejowa 6
    11-730 Mikołajki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 608411847
    REGON: 36122298500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazurytobiznes.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru autorskiego nad inwestycją pn. „Budowa Mazurskiej Pętli Rowerowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru autorskiego dla inwestycji pn. „Budowa Mazurskiej Pętli Rowerowej” 2) Nadzór autorski sprawowany będzie nad robotami budowlanymi oraz oznakowaniem w ramach inwestycji polegającej na budowie ścieżek rowerowych na terenie powiatów węgorzewskiego, giżyckiego, piskiego i mrągowskiego. Roboty budowlane podzielone zostały na następujące zakresy: budowa miejsc obsługi rowerzystów (MOR) i wież widokowych (WW), budowa wydzielonych ścieżek rowerowych z nawierzchni twardych (WS), remont dróg szutrowych (RS), oznakowanie szlaku (SOR) na istniejących drogach gminnych powiatowych i leśnych. Roboty budowlane realizowane są w podziale na części (poszczególne zakresy robót, w granicach administracyjnych gmin i powiatów będących Partnerami Projektu) W ramach powyższej inwestycji planowane jest zawarcie łącznie ok.43 kontraktów na roboty budowlane, w tym na dzień wszczęcia przedmiotowego postępowania zawartych jest 5 ( Miasto Giżycko (MOR i WW); Gmina Pisz WS, Gmina Miłki (RS);Gmina Ruciane – Nida (RS zakończone), Gmina Mikołajki (RS). Do końca roku 2020 planowane jest zawarcie umów dla kolejnych 5 zadań inwestycyjnych. 3) Zakres robót obejmuje: a) wybudowanie trasy rowerowej (WS i RS) o długości ok. 48km, b) utworzenie szlaku turystycznego o długości ok. 294 km, c) jednolite oznakowanie szlaku, ustawienie tablic informacyjnych o długości ok. 246km; d) wybudowanie Miejsc Obsługi Rowerzystów (MOR) w skład których będą wchodziły m.in. zadaszone wiaty wypoczynkowo-rekreacyjne z sanitariatami dla podróżnych oraz ławkami i stolikami wewnątrz, zadaszone miejsca na stojaki rowerowe, ławki ze stolikami na odkrytym powietrzu, elementy dodatkowe typu: kosze na śmieci, elementy oznakowania i informacyjne, nawierzchnie utwardzone parkingu dla rowerzystów, itp. e) wyznaczenie i wybudowanie punktów widokowych zadaszonych, o konstrukcji szkieletowej wraz z niezbędną infrastrukturą, 4) Ogólny zakres obowiązków wykonawcy w trakcie budowy: a) Wykonawca zapewni pełnienie nadzoru autorskiego przez uprawnionych projektantów we wszystkich branżach, zgodnie z wymogami prawa budowlanego, b) Nadzór autorski będzie pełniony do zakończenia i odbioru robót budowlanych oraz uzyskania ostatecznego pozwolenia na użytkowanie lub innego równoważnego dokumentu, na wezwanie Zamawiającego lub inspektorów nadzoru (IN), przy czym wezwanie IN powinno być przekazane pisemnie albo za pomocą e-maila. Powiadomienie powinno nastąpić z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem, a w sytuacji pilnej z jednodniowym. c) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania swoich obowiązków z należytą starannością zgodnie z obowiązującymi przepisami, z zasadami wiedzy technicznej oraz na ustalonych w umowie warunkach, a także zgodnie z zaleceniami Zamawiającego i Inżynierów Nadzoru. d) Nadzór autorski, pełniony będzie zgodnie z art. 12 ust. 1 pkt 1, art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333), zwanej dalej Pra. Bud. oraz będzie obejmował w szczególności:  czuwanie nad zgodnością realizacji inwestycji z dokumentacją projektową w zakresie rozwiązań użytkowych, technicznych i materiałowych  pobyt na budowie na wezwanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru. Minimalna ilość pobytów osób pełniących nadzór autorski została określona w Załączniku nr 6 do SIWZ. Nie wyklucza się mniejszej lub większej ilości pobytów.  wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań zgłoszonych przez Zamawiającego, Inspektora Nadzoru lub Wykonawcę robót budowlanych,  uzgadnianie z Zamawiającym, Inspektorem Nadzoru i Wykonawcą inwestycji możliwości wprowadzenia zmian materiałowych, innych rozwiązań technicznych i użytkowych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej,  udział na wezwanie Zamawiającego w radach budowy;  uzgadnianie z Zamawiającym, Inspektorem Nadzoru i Wykonawcą robót budowlanych możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w zakresie materiałów, urządzeń, konstrukcji, rozwiązań technicznych, technologicznych i użytkowych, jednak o jakości i standardzie nie niższych niż przewidziano w dokumentacji projektowej.  opiniowanie przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych, Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru propozycji rozwiązań zamiennych lub ich przedstawianie w przypadku niemożności zastosowania rozwiązań występujących w dokumentacji projektowej;  wprowadzanie rozwiązań zamiennych oraz ich kwalifikacja wprowadzanych rozwiązań zamiennych w świetle Prawa Budowlanego W przypadku konieczności opracowania dokumentacji wymagającej zmiany pozwolenia na budowę lub zgłoszenia, Wykonawca będzie uczestniczył w postępowaniu administracyjnym, w tym w szczególności związanym z ze zmianą pozwolenia na budowę, zgłoszenia lub decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID). Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania zamiennych dokumentacji, na wniosek Inspektora Nadzoru, w terminie 5 dni roboczych od dnia jej przekazania. Zamawiający lub Inspektora Nadzoru w zależności od skomplikowania projektu może skrócić lub wydłużyć termin.  Wykonawca zobowiązany jest nieodpłatnie do korekty istotnych lub nieistotnych błędów projektowych bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu. 5) W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca dodatkowo dokona: a) aktualizacji SOR. Wykonawca uzyska ponowne zatwierdzenia dla SOR-ów – do 15.02.2021r.; b) aktualizacji zestawień zieleni przeznaczonej do usunięcia/wycinki wg stanu bieżącego oraz przygotuje niezbędne wnioski o zgodę na dokonanie wycinek – w terminie 3 tygodni od daty podpisania umowy c) aktualizacji wykonanych planów nasadzeń pod kątem zaproponowanych gatunków z uwzględnieniem wykorzystania gatunków lokalnych . d) aktualizacji kosztorysów inwestorskich (na bieżąco, w miarę rozpoczynania postępowań przetargowych na realizację poszczególnych części robót budowlanych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71340000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III 4 ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Podmioty na zasoby których powołuje się Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć dokumenty wymienione w pkt. III 4 ogłoszenia o zamówieniu. 3.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach