Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru autorskiego nad inwestycją pn. „Budowa Mazurskiej Pętli Rowerowej” Etap I, II, III i IV”

Stowarzyszenie Wielkie Jeziora Mazurskie 2020 ogłasza przetarg

  • Adres: 11-730 Mikołajki, Kolejowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 608411847
  • Data zamieszczenia: 2019-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie Wielkie Jeziora Mazurskie 2020
    Kolejowa 6
    11-730 Mikołajki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 608411847
    REGON: 36122298500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.7cudowmazur.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru autorskiego nad inwestycją pn. „Budowa Mazurskiej Pętli Rowerowej” Etap I, II, III i IV”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru autorskiego dla inwestycji pn. „Budowa Mazurskiej Pętli Rowerowej” Etap I, II, III i IV. 2) Nadzór autorski sprawowany będzie na następującymi 4 etapami inwestycji: a) Etap I - Północno-wschodni Trakt Rowerowy Krainy Wielkich Jezior Mazurskich: Sterławki Małe – Doba – Radzieje –Perkunowo – Giżycko – Wilkasy – Bogaczewo - Kanał Kula – Rydzewo – Marcinowa Wola. W ramach powyższego etapu zostaną zawarte 3 kontrakty na roboty budowlane. b) Etap II - Południowo-wschodni Trakt Rowerowy Krainy Wielkich Jezior Mazurskich: – Cierzpięty – Okartowo – Karwik – Pisz – Wiartel – Karwica - Krzyże – Ruciane-Nida – Iznota. W ramach powyższego etapu zostaną zawarte 4 kontrakty na roboty budowlane c) Etap III - Zachodni Trakt Rowerowy Krainy Wielkich Jezior Mazurskich: Mikołajki – Stare Sady – Jora Wielka –Notyst– Ryn/Pętla Mrągowska: Jora Wielka – Użranki – Kosewo – Mrągowo – Młynowo – Ryn - Orło. W ramach powyższego etapu zostaną zawarty 1 kontrakt na roboty budowlane d) Etap IV - Północny Trakt Rowerowy Krainy Wielkich Jezior Mazurskich: Przystań/Mamerki – Węgorzewo – Ogonki – Pozezdrze, W ramach powyższego etapu zostaną zawarte 2 kontrakty na roboty budowlane. 3) Ogólny zakres obowiązków wykonawcy w trakcie budowy: a) Wykonawca zapewni pełnienie nadzoru autorskiego przez uprawnionych projektantów we wszystkich branżach, zgodnie z wymogami prawa budowlanego, b) Nadzór autorski będzie pełniony do zakończenia i odbioru robót budowlanych oraz uzyskania ostatecznego pozwolenia na użytkowanie lub innego równoważnego dokumentu, na wezwanie Zamawiającego lub Inżyniera Kontraktu (IK), przy czym wezwanie IK powinno być przekazane pisemnie albo za pomocą e-maila. Powiadomienie powinno nastąpić z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem, a w sytuacji pilnej z jednodniowym. c) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania swoich obowiązków z należytą starannością zgodnie z obowiązującymi przepisami, z zasadami wiedzy technicznej oraz na ustalonych w umowie warunkach, a także zgodnie z zaleceniami Zamawiającego i Inżyniera Kontraktu. d) Nadzór autorski, pełniony będzie zgodnie z art. 12 ust. 1 pkt 1, art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane tj. (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm. ), zwanej dalej Pra. Bud. oraz będzie obejmował w szczególności:  czuwanie nad zgodnością realizacji inwestycji z dokumentacją projektową w zakresie rozwiązań użytkowych, technicznych i materiałowych  pobyt na budowie na wezwanie Zamawiającego lub Inżyniera Kontraktu, Szacuję się, iż minimalna ilość pobytów osób pełniących nadzór autorski wynosić będzie ok 20 pobytów na gminę i partnerów inwestorskich. Nie wyklucza się mniejszej lub większej ilości pobytów.  wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań zgłoszonych przez Zamawiającego, Inżyniera Kontraktu lub Wykonawcę robót budowlanych,  uzgadnianie z Zamawiającym, Inżynierem Kontraktu i Wykonawcą inwestycji możliwości wprowadzenia zmian materiałowych, innych rozwiązań technicznych i użytkowych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej,  udział na wezwanie Zamawiającego w naradach budowy;  Uzgadnianie z Zamawiającym, Inżynierem Kontraktu i Wykonawcą robót budowlanych możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w zakresie materiałów, urządzeń, konstrukcji, rozwiązań technicznych, technologicznych i użytkowych, jednak o jakości i standardzie nie niższych niż przewidziano w dokumentacji projektowej.  Opiniowanie przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych, Zamawiającego lub Inżyniera Kontraktu propozycji rozwiązań zamiennych lub ich przedstawianie w przypadku niemożności zastosowania rozwiązań występujących w dokumentacji projektowej;  Wprowadzanie rozwiązań zamiennych oraz ich kwalifikacja wprowadzanych rozwiązań zamiennych w świetle Pra. Bud. W przypadku konieczności opracowania dokumentacji wymagającej zmiany pozwolenia na budowę lub zgłoszenia, Wykonawca będzie uczestniczył w postępowaniu administracyjnym, w tym w szczególności związanym z ze zmianą pozwolenia na budowę, zgłoszenia lub decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID). Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania zamiennych dokumentacji, na wniosek Inżyniera Kontraktu, w terminie 5 dni roboczych od dnia jego przekazania. Zamawiający lub Inżynier Kontraktu w zależności od skomplikowania projektu może skrócić lub wydłużyć termin.  Wykonawca zobowiązany jest nieodpłatnie do korekty istotnych lub nieistotnych błędów projektowych bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu. e) W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca dodatkowo dokona:  dostosowania obecnej dokumentacji projektowej do warunków przetargowych zgodnie z podziałem na następujący asortyment robót: • stała organizacja ruchu z podziałem na gminy • wykonanie Miejsc Odpoczynku Rowerzystów (MOR) i Wież Widokowych, z podziałem na gminy • wykonanie remontu nawierzchni istniejących dróg gruntowych i szutrowych z wydzieloną ścieżka rowerową z podziałem na gminy • budowa ścieżek rowerowych, ciągów pieszo-rowerowych o nawierzchni bitumicznej oraz z kostki betonowej z podziałem na gminy  przygotowanie kompletnej dokumentacji przetargowej w zakresie m.in.: • scalenie i weryfikację kompletności kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót oraz ich ewentualne uzupełnienie • przygotowanie orientacji dla poszczególnych asortymentów • aktualizacja opisów technicznych dla poszczególnych asortymentów robót • czynności mające na celu segregację wersji papierowej i elektronicznej dokumentacji projektowej poprzez dostosowanie jej do asortymentów robót w formie i układzie uzgodnionej z Inżynierem Kontraktu  wykonania aneksów dotyczących dokumentacji projektowej w zakresie: • rezygnacji z obrzeży wraz z analizą możliwości realizacji w terenie • zmiany kruszywa z C90/3 na C50/3 w podbudowie ścieżek rowerowych i ciągach pieszo rowerowych oraz zmiany kruszywa z C90/3 na kruszywo C50/3 jako nawierzchni dróg szutrowych • dopuszczenia wykonywania stabilizacji gruntu spoiwami hydraulicznymi wykonywanymi na miejscu w przypadku, gdy nie uda się zapewnić nośności wykonując projektowaną stabilizację cementem. • wynikającym ze zmiany nawierzchni z kostki brukowej na nawierzchnię bitumiczną • naniesienia zmian w kosztorysach inwestorskich, przedmiarach wynikających z powyższych zmian;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71340000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 2) Zadanie 1 - 2 000,00 złotych, (słownie: dwa tysiące złotych) do dnia składania ofert. 3) Zadanie2 - 2 000,00 złotych, (słownie: dwa tysiące złotych) do dnia składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III 4 ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz potwierdzający, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Podmioty na zasoby których powołuje się Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć dokumenty wymienione w pkt. III 4 ogłoszenia o zamówieniu. 3.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach