Przetargi.pl
Serwis klimatyzatorów, szaf klimatyzacji precyzyjnej, central wentylacyjnych i kurtyn powietrznych zlokalizowanych w budynkach Oddziału ZUS w Olsztynie i podległym mu Terenowych Jednostkach Organizacyjnych.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-959 Olsztyn, Plac Konsulatu Polskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 521 23 37, , fax. 895 350 228
  • Data zamieszczenia: 2020-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie
    Plac Konsulatu Polskiego 4
    10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 521 23 37, , fax. 895 350 228
    REGON: 17756003700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis klimatyzatorów, szaf klimatyzacji precyzyjnej, central wentylacyjnych i kurtyn powietrznych zlokalizowanych w budynkach Oddziału ZUS w Olsztynie i podległym mu Terenowych Jednostkach Organizacyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest serwis klimatyzatorów, szaf klimatyzacji precyzyjnej, central wentylacyjnych i kurtyn powietrznych zlokalizowanych w budynkach Oddziału ZUS w Olsztynie i podległym mu Terenowych Jednostkach Organizacyjnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50730000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia, dokumenty oraz pełnomocnictwa składane wraz z ofertą: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załącznikach do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowiły wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku złożenia oferty w formie elektronicznej określonej w SIWZ, oświadczenie/a podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/y upoważnione do reprezentacji, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresowane do jednego pliku archiwum .zip Zaleca się by oświadczenie/a podpisywane kwalifikowanym podpisem elektronicznym było/y oznakowane kwalifikowanym znacznikiem czasu; 2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie w zakresie wskazanym w załącznikach do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia; 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa powyżej; 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia oraz inne dokumenty, o których mowa w SIWZ. W przypadku złożenia oferty w formie elektronicznej określonej w SIWZ, oświadczenie/a podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/y upoważnione do reprezentacji, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresowane do jednego pliku archiwum .zip, zaleca się by zobowiązanie podpisywane kwalifikowanym podpisem elektronicznym było oznakowane kwalifikowanym znacznikiem czasu (dokument składany przez Wykonawcę jedynie w sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów); 5) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik –pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku złożenia oferty w formie elektronicznej określonej w SIWZ, oryginalne pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/y upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresowane do jednego pliku archiwum zip. Pełnomocnictwo może być również elektroniczną kopią poświadczoną za zgodność z oryginałem notarialnie lub elektroniczną kopią poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa. Zaleca się by pełnomocnictwo podpisywane kwalifikowanym podpisem elektronicznym było oznakowane kwalifikowanym znacznikiem czasu; 6) oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wzór stanowi załącznik do SIWZ. 7) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do postanowień art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, podpisane i złożone zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ. 8) W przypadku złożenia oferty w formie elektronicznej określonej w SIWZ, Zamawiający dopuszcza w szczególności następujący format przesyłanych danych: pdf, doc, docx ,xls, xlsx. Formaty danych muszą być zgodne z katalogiem formatów wskazanych w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. Wybór formatu danych przez Wykonawcę musi umożliwiać użycie kwalifikowanego podpisu elektronicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach