Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-959 Olsztyn, Plac Konsulatu Polskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 521 23 37, , fax. 895 350 228
- Data zamieszczenia: 2020-12-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie
Plac Konsulatu Polskiego 4
10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 521 23 37, , fax. 895 350 228
REGON: 17756003700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Serwis klimatyzatorów, szaf klimatyzacji precyzyjnej, central wentylacyjnych i kurtyn powietrznych zlokalizowanych w budynkach Oddziału ZUS w Olsztynie i podległym mu Terenowych Jednostkach Organizacyjnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest serwis klimatyzatorów, szaf klimatyzacji precyzyjnej, central wentylacyjnych i kurtyn powietrznych zlokalizowanych w budynkach Oddziału ZUS w Olsztynie i podległym mu Terenowych Jednostkach Organizacyjnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50730000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia, dokumenty oraz pełnomocnictwa składane wraz z ofertą: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załącznikach do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowiły wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku złożenia oferty w formie elektronicznej określonej w SIWZ, oświadczenie/a podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/y upoważnione do reprezentacji, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresowane do jednego pliku archiwum .zip Zaleca się by oświadczenie/a podpisywane kwalifikowanym podpisem elektronicznym było/y oznakowane kwalifikowanym znacznikiem czasu; 2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie w zakresie wskazanym w załącznikach do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia; 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa powyżej; 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia oraz inne dokumenty, o których mowa w SIWZ. W przypadku złożenia oferty w formie elektronicznej określonej w SIWZ, oświadczenie/a podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/y upoważnione do reprezentacji, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresowane do jednego pliku archiwum .zip, zaleca się by zobowiązanie podpisywane kwalifikowanym podpisem elektronicznym było oznakowane kwalifikowanym znacznikiem czasu (dokument składany przez Wykonawcę jedynie w sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów); 5) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik –pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku złożenia oferty w formie elektronicznej określonej w SIWZ, oryginalne pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/y upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresowane do jednego pliku archiwum zip. Pełnomocnictwo może być również elektroniczną kopią poświadczoną za zgodność z oryginałem notarialnie lub elektroniczną kopią poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa. Zaleca się by pełnomocnictwo podpisywane kwalifikowanym podpisem elektronicznym było oznakowane kwalifikowanym znacznikiem czasu; 6) oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wzór stanowi załącznik do SIWZ. 7) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do postanowień art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, podpisane i złożone zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ. 8) W przypadku złożenia oferty w formie elektronicznej określonej w SIWZ, Zamawiający dopuszcza w szczególności następujący format przesyłanych danych: pdf, doc, docx ,xls, xlsx. Formaty danych muszą być zgodne z katalogiem formatów wskazanych w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. Wybór formatu danych przez Wykonawcę musi umożliwiać użycie kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa czyszczenia, serwisowania oraz przeglądów urządzeń klimatyzacyjnych
Dodano: 2023-09-28 - Serwis klimatyzatorów, szaf klimatyzacji precyzyjnej, central wentylacyjnych i kurtyn powietrznych zlokalizowanych w budynkach Oddziału ZUS w Olsztynie i podległym mu Terenowych Jednostkach Organizacyjnych.
Dodano: 2021-04-09 - Wykonywanie kwartalnych przeglądów i konserwacji oraz usuwanie awarii urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i chłodniczych w obiektach Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie
Dodano: 2020-09-09 - Wykonywanie przeglądów systemów wentylacji mechanicznej, klimatyzacji i klimatyzatorów w budynku Sądu Okręgowego w Olsztynie oraz Sądu Rejonowego w Biskupcu, Piszu, Lidzbarku Warmińskim, Mrągowie i Nidzicy
Dodano: 2019-11-29 - Obsługa serwisowa nowych urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w budynku Wydziału Nauk Medycznych, Centrum Medycyny Eksperymentalnej przy ul. Warszawskiej 30 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2018-07-03 - wykonywanie przeglądów wraz z obsługą serwisową systemów wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i chłodniczych w obiektach należących do Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie
Dodano: 2018-03-07 - Wykonywanie przeglądów systemów wentylacji mechanicznej, klimatyzacji i klimatyzatorów w budynku Sądu Okręgowego w Olsztynie oraz Sądu Rejonowego w Biskupcu, Piszu, Lidzbarku Warmińskim, Mrągowie i Nidzicy
Dodano: 2017-11-06