Gmina Miasta Bochnia ogłasza przetarg
- Adres: 32-700 Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego 2
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 014 61 49 100 , fax. 014 611 83 99
- Data zamieszczenia: 2012-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Bochnia
ul. Kazimierza Wielkiego 2 2
32-700 Bochnia, woj. małopolskie
tel. 014 61 49 100, fax. 014 611 83 99
REGON: 00052389600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bochnia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Wyposażenie w infrastrukturę techniczną terenu Bocheńskiej Strefy Aktywności Gospodarczej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Pełnienie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Wyposażenie w infrastrukturę techniczną terenu Bocheńskiej Strefy Aktywności Gospodarczej realizowanego w oparciu o umowę nr MRPO.04.03.02-12-055/11-00-XVI/49/FE/12 o dofinansowanie Projektu: Wyposażenie w infrastrukturę techniczną terenu Bocheńskiej Strefy Aktywności Gospodarczej w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 4. Infrastruktura dla rozwoju gospodarczego, Działanie 4.3 Tworzenie i rozwój stref aktywności gospodarczej, Schemat B: Strefy aktywności gospodarczej o powierzchni powyżej 20 ha, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego w specjalnościach: 1) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 3) drogowej 3. Zamówienie przewiduje pełnienie funkcji Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego w ramach następujących robót budowlanych: 1) Budowy układu komunikacyjnego tj. budowa nowych odcinków dróg, wraz z chodnikami i ścieżkami rowerowymi: - drogi wewnętrzne strefy o długości 2,174 km - drogi poza strefą umożliwiające do niej dojazd o długości 0,790 km - skrzyżowanie 3 wlotowe, - skrzyżowanie 4 wlotowe, - place manewrowe, - przepusty skrzynkowe, - dwie zatoki przystankowe z wiatami przystankowymi, - oznakowanie pionowe i poziome, - sygnalizacja świetlna na jednym skrzyżowaniu, - nasypanie terenu w okolicach Rozdzielni Średniego Napięcia RSN przy potoku Krzeczowskim 2) Niezbędnej niwelacji terenu dla budowy dróg, 3) Urządzenia terenów zielonych wzdłuż budowanych i planowanych dróg 4) Uzbrojenia terenu w sieć wodociągową, o przewidywanej minimalnej długości 2 980 mb na terenie strefy oraz 970 mb poza terenem strefy, 5) Uzbrojenia terenu w sieć kanalizacji sanitarnej o przewidywanej minimalnej długości 2 480 mb na terenie strefy, oraz 50 mb poza terenem strefy oraz montaż 4 prefabrykowanych przepompowni, 6) Uzbrojenia terenu w sieć kanalizacji deszczowej o przewidywanej minimalnej długości 3 145 mb na trenie strefy i 1 015 mb poza trenem strefy, podłączenie kanalizacji deszczowej do odbiornika - rzeki Raby - poprzez budowę wylotu, 7) Uzbrojenia terenu w sieć elektroenergetyczną dla przepompowni ścieków oraz oświetlenia dróg. Przedmiotem budowy sieci elektroenergetycznej jest wykonanie sieci średniego napięcia o przewidywanej minimalnej długości 740 mb oraz niskiego napięcia przewidywanej minimalnej długości 1 500 mb, zasilających obiekty infrastruktury na terenie strefy, a także wykonanie sieci oświetlenia dróg o łącznej przewidywanej minimalnej długości ok. 2 965 mb. 8) Uzbrojenia terenu w sieć kanalizacji teletechnicznej, w tym budowy kanalizacji 4 otworowej o przewidywanej minimalnej długości 2 065 mb wraz z montażem studzienek teletechnicznych prefabrykowanych., 9) Przełożenia kolidujących sieci z terenami inwestycyjnymi, 10) Zasypania odcinka rowu melioracyjnego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium w kwocie: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z póź. zm.), Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Polska Kasa Opieki S.A. ul. Rynek, Bochnia nr 74 1240 1431 1111 0010 0293 1934 Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polska Agencje Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału u Skarbnika Urzędu Miasta pokój nr 131 lub w kasie Zamawiającego. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający identyfikację złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 i 46 ust. 4a ustawy prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do wyznaczonego terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.bochnia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PROWADZENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD INWESTYCJĄ: REMONT I ROZBUDOWA REJESTRACJI ONKOLOGICZNEJ (SZYBKA ŚCIEŻKA ONKOLOGICZNA) W SEGMENCIE C-4, SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
Dodano: 2016-04-28 - BZP.271.23.2016 pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych dla zadania nr 02/2016 Budowa przedszkola przy Szkole Podstawowej nr 9 w Zakopanem.
Dodano: 2016-04-20 - PROWADZENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD INWYSTYCJĄ: REMONT I ROZBUDOWA REJESTRACJI ONKOLOGICZNEJ (SZYBKA ŚCIEŻKA ONKOLOGICZNA) W SEGMENCIE C-4, SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
Dodano: 2016-04-19 - Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn Dostosowanie pomieszczeń Oddziału Ginekologiczno - Położniczego z Onkologią Ginekologiczną oraz Oddziału Noworodków z Pododdziałem Intensywnej Terapii i Patologii Noworodka w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie do obowiązujących przepisów
Dodano: 2016-04-15 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych i elektrycznych zlecanych przez Gminę Miejską Kraków - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
Dodano: 2016-04-14 - BZP.271.13.2016 pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem remontów bieżących nawierzchni jezdni, chodników oraz elementów pasa drogowego dróg publicznych gminnych oraz dróg osiedlowych , dla których zarządcą jest Burmistrz Gminy Miasta Zakopane
Dodano: 2016-04-05 - ZP.272.8.2016 Zamówienie na pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Rozbudowa istniejącego budynku oświatowego o salę gimnastyczną z zapleczem oraz przebudowa i nadbudowa przedmiotowego budynku z przeznaczeniem na Liceum Ogólnokształcące w Grybowie wraz z infrastrukturą techniczną na działkach 678, 679/2 położonych w Grybowie
Dodano: 2016-03-23 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania p.n.: Rozbudowa Strefy Aktywności Gospodarczej w Tarnowie - etap III: odcinek ul. Kochanowskiego - ul. Warsztatowa.
Dodano: 2015-12-31 - BZP.271.75.2015 pełnienie w 2016 r. funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz wykonywanie usług doradczych w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości znajdujących się w zasobie Gminy Miasto Zakopane
Dodano: 2015-12-03 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych dla projektu pn. Modernizacja Systemu Ostrzegania o Zagrożeniach na terenie miasta Tarnowa.
Dodano: 2015-12-03