Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno – tłoczonej w Cedrach Małych Kolonii – ul. Brzozowa, ul. Wspólna, ul. Długa”.

Gmina Cedry Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 83-020 Cedry Wielkie, ul. M. Płażyńskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 836 164 , fax. 586 836 166
  • Data zamieszczenia: 2020-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cedry Wielkie
    ul. M. Płażyńskiego 16
    83-020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie
    tel. 586 836 164, fax. 586 836 166
    REGON: 19167494500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cedry-wielkie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno – tłoczonej w Cedrach Małych Kolonii – ul. Brzozowa, ul. Wspólna, ul. Długa”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego, w ramach następującego zadania inwestycyjnego: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno – tłoczonej w Cedrach Małych Kolonii – ul. Brzozowa, ul. Wspólna, ul. Długa”, w następujących specjalnościach: a) sanitarnej, b) elektroenergetycznej Zadanie obejmuje kompleksowy nadzór nad wykonaniem wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową, umową, SIWZ i uzyskaniem przez Wykonawcę robót budowlanych pozwolenia na użytkowanie. 2. Inwestycja „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno – tłoczonej w Cedrach Małych Kolonii – ul. Brzozowa, ul. Wspólna, ul. Długa” zlokalizowana jest na działkach o numerach 16/4, 55/3, 360/2, 362, 363, 27, 69/2, 55/2, 51/3 obręb Cedry Małe, dz.nr. 332/20 obręb Koszwały, i obejmuje swym zakresem wykonanie niżej wymienionych prac: a) Rurociągi DN 200 PVC, SN8, SDR34, 200/5,9 (lite) b) Rurociągi DN 160 PVC, SN8, SDR34, 160/4,7 (lite) c) Studnie betonowe Ø 1200 z betonu klasy C35/45, prefabrykowane (z kinetami włącznie), płyta przejściowa, włazy żeliwne typu ciężkiego D-400, przejścia szczelne d) Studnie systemowe DN400, kinety z PE lub z PP, rura wznośna PE lub PP, rura teleskopowa PVC, pokrywa typu ciężkiego D-400, e) Studnie systemowe DN315, kinety z PE lub PP, rura wznośna PE lub PP, rura teleskopowa PVC, pokrywa żeliwna typu (B125 ), f) wszystkie studnie obrukować kostką gr 8 cm ograniczoną obrzeżem o wymiarach od osi włazu 1,5mx1,5 m, g) Rurociąg tłoczne sanitarne DN 125, DN 90, DN 63 PEHD100, SDR17, PN10, łączone kształtkami elektrooporowymi, h) Przepompownie ścieków dwupompowe strefowe, teren wokół o nawierzchni utwardzonej z utwardzonymi wjazdami i ogrodzeniem systemowym bramą i furtką, ograniczonymi krawężnikami, także podmurówki. i) Przepompownie dwupompowe wyposażone w m.in.; podest, drabinka, poręcz, kominki wentylacyjne, właz, belka wsporcza, prowadnice, łańcuchy, przewody tłoczne, połączenia kołnierzowe, elementy złączne, stopka żurawia (wszystkie elementy ze stali nierdzewnej), j) Pompownie dwupompowe należy wyposażyć m.in.; szafy sterujące w oparciu o moduł GSM/GPRS wyposażone w osprzęt zgodny z opisem w projekcie, urządzenia elektryczne wyposażony w szczególności w moduł telemetryczny współpracujący z istniejącym systemem monitoringu. k) Przydomowe przepompownie, zbiornik wykonany z PE jako jednoczęściowy o średnicy 800 mm i wysokości 3000 mm, orurowanie ze stali nierdzewnej, automatyczny sprzęg pompy (bez konieczności wchodzenia), pompa z wirnikiem otwartym, armatura, silnik trójfazowy sterowany ręcznie i automatycznie umieszczone w skrzynce sterowniczej, l) Pokrywa przepompowni żeliwna typu (B125). Z uwagi, że pompownie będą montowane w terenie żuławskim należy je zakotwić w gruncie. ł) Pompownię należy wyposażyć zgodnie z zapisami projektu m.in. w następujące elementy automatyki : - lampka sygnalizacyjna zewnętrzna informująca o zdarzeniu awaryjnym - awaria pompy (brak pracy pompy, wysoki poziom ścieków, niski poziom ścieków) - zabezpieczenie pracy pompy na sucho - modem przekazu danych (jak wyżej) w systemie GSM/GPRS. 3. Modernizacja pompowni P3 zlokalizowanej na dz. nr 55/20 w Cedrach Małych Kolonii polegającą na wyposażeniu wewnątrz istniejącego zbiornika, (podest obsługowy ze stali nierdzewnej, drabinka złazowa ze stali nierdzewnej, poręcz ze stali nierdzewnej kominki wentylacyjne ze stali nierdzewnej, właz wejściowy ze stali nierdzewnej, belka wsporcza ze stali nierdzewnej, prowadnice ze stali nierdzewnej, łańcuchy do pomp i regulatorów pływakowych ze stali nierdzewnej, zsuwy z klinem gumowanym żeliwne, przedłużenia trzpienia przegubowego ze stali nierdzewnej, zawory zwrotne kulowe, przewody tłoczne ze stali nierdzewnej, połączenia kołnierzowe ze stali nierdzewnej, elementy złączne ze stali nierdzewnej, i innych drobnych elementów ujętych w projekcie), wszystkie prace modernizacyjne należy wykonać nie przerywając bieżącej eksploatacji przepompowni, wyposażenie w osprzęt oraz wykonanie sterowania i robót elektrycznych, włączenie w istniejący system monitoringu należy wykonać zgodnie z projektem. 4. W ramach zamówienia należy wykonać oraz wycenić również następujące roboty: a) Rozbiórka i odbudowa nawierzchni z płyt YOMB (ująć ofercie 30% płyt nowych), b) Rozbiórka i odbudowa nawierzchni z płyt drogowych (ująć w ofercie 30% płyt nowych), c) Rozbiórka i odbudowa nawierzchni asfaltowej (wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną), d) Rozbiórka i odbudowa nawierzchni z kostki betonowej (ująć w ofercie 15% kostki nowej), e) Rozbiórka i odbudowa nawierzchni z kostki brukowej, jak również z „kocich łbów”, f) Rozbiórka i odbudowa nawierzchni gruntowych, odbudowa na całej szerokości drogi gruntowej tłuczniem kamiennym grubości 20 cm i uziarnieniu 20mm do 50mm, g) Rozbiórka i odbudowa przepustów, h) Tymczasowa odbudowa rozebranej nawierzchni asfaltowej płytami drogowymi do czasu odbudowy docelowej, i) Zapewnienie dojazdu i objazdów na czas budowy dla mieszkańców poszczególnych ulic, j) Przejścia kanalizacji sanitarnej pod rowami wykonać w rurach ochronnych, k) Odwodnienie wykopów igłofiltrami dwustronnie, l) Wywóz i utylizacja nadmiarów urobku, oraz materiałów rozbiórkowych ł) Przejścia kanalizacji pod rowami trwale oznakować tabliczkami na słupku lub płocie, oraz odmulić rów na długości po 10 m w każdą stronę licząc od osi rury. Zamawiający informuje, iż na realizację przedmiotowego zamówienia posiada zgłoszenia robót Nr AB 6748.798.2016.MKO.GC z dnia 04.08.2016r., Zaświadczenie Wojewody WI-II.7843.9.23.2018.BD z dnia 28.08.2018r. i zaświadczenie Starosty AB.6743.639.2019.PSZ.GC z dnia 26.06.2019 r. 5. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania zawiera dokumentacja stanowiąca załącznik 7 do SIWZ. 6. Szczegółowy zakres nadzoru inwestorskiego: W zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego, o którym mowa w ust 1, obejmuje w szczególności: 1) Organizację, koordynację, oraz nadzór nad prawidłową realizacją inwestycji, 2) Wykonywanie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami wynikającymi z przepisów ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych wydanych na jego podstawie, tj. w szczególności: 3) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie oraz sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Europejskimi i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 4) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 5) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, udział w komisjach powoływanych przez Zamawiającego, 6) potwierdzanie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy, 7) wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 8) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 9) kontrolę ilości i terminowości wykonywania robót, 10) ochronę interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umów o realizacji robót budowlanych, 11) dojazd i pobyt na placu budowy w ilości niezbędnej do prawidłowego sprawowania nadzoru, począwszy od dnia rozpoczęcia realizacji usługi – wymagana jest obecność minimum 2 razy w tygodniu. Zamawiający wymaga, aby inspektorzy byli obecni na placu budowy co najmniej dwa razy w tygodniu. Obecność inspektorów dokumentowana będzie wpisami do dziennika budowy (jeśli zajdzie potrzeba wpisu), oraz każdorazowo podpisaniem listy obecności znajdującej się w sekretariacie Zamawiającego. Ilość wizyt na placu budowy inspektora stanowi jedno z kryterium oceny ofert. Każda Obecność inspektora na placu budowy musi być odnotowywana na liście obecności i w dzienniku budowy (jeśli zachodzi konieczność wpisu). W nagłych przypadkach wymagających obecności inspektora nadzoru (np. awaria, wypadek podczas realizacji robót np.: osunięcie ziemi, uszkodzenie infrastruktury znajdującej się w pobliżu realizacji robót budowlanych, itp.) będzie on się musiał stawić na placu budowy w ramach umownego wynagrodzenia nawet w sytuacji gdy liczba wizyt przekracza liczbę wizyt zaoferowanych w ofercie. Wizyty na placu budowy odbyte w ciągu tego samego dnia, niezależnie od ich ilości, traktowane będą jako jedna wizyta. 12) zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach. 13) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania, 14) informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność prowadzonych przez Wykonawcę inwestycji robót oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 15) prowadzenie dokumentacji z przeprowadzonych nadzorów w formie protokołów miesięcznych dla Zamawiającego, 16) na etapie realizacji zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń Wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego do dokumentacji projektowej i dokonywanie stosownych uzgodnień lub udzielanie wyjaśnień, 17) dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy, 18) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru w tym w szczególności odebranie od Wykonawcy certyfikatów i atestów oraz potwierdzenie w dokumentacji budowy zakończenia wszystkich prac obejmujących przedmiot zamówienia, stanowiących podstawę do podpisania końcowego protokołu odbioru przez Inwestora. 19) Prowadzenie dokumentacji fotograficznej z realizacji robót, w odstępach miesięcznych (w razie potrzeby częściej), w każdym obiekcie, w ilości niezbędnej, w formie zdjęć cyfrowych. Zdjęcia będą szczegółowo opisane (z automatycznym datownikiem) i zarchiwizowane w formacie cyfrowym (nośnik CD) – przekazywanie dokumentacji raz w miesiącu Zamawiającemu, 6. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Bez zgody Zamawiającego, Wykonawca nie jest upoważniony do wprowadzania żadnych zmian w zakresie realizacji inwestycji. b) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki prawne i finansowe spowodowane istotnymi zmianami wprowadzonymi przez siebie w trakcie realizacji inwestycji, które nie zostały wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. c) Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego, w szczególności za błędy i naruszenia zasad praktyki zawodowej. d) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie i na własny koszt dojazd, w celu dotarcia na budowę lub na miejsce spotkań. e) Wykonawca odpowiada za wyrządzone szkody, będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych umową w granicach umów starannego działania. f) Wszelkie materiały, przedmioty i dokumenty, w których posiadanie Wykonawca wejdzie w związku z wykonywaniem niniejszego zamówienia są i pozostaną własnością Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany je zwrócić Zamawiającemu na jego żądanie lub najpóźniej w momencie wygaśnięcia lub rozwiązania umowy. g) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał polisę ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż – 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). h) UWAGA: Zamawiający informuje, że za każdy brak wizyty potwierdzonej wpisem na liście obecności spowoduje zmniejszenie wynagrodzenia w wysokości 200 zł netto. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6) ustawy PZP. 9. Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowana zostanie tzw. „procedura odwrócona”, o której mowa w art. 24aa ustawy PZP. Zamawiający stosując powyższą procedurę, w pierwszej kolejności dokona wstępnego badania i oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega odrzuceniu. 10. Przedmiotowe postępowanie jest dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2014-2020 w ramach projektu: nr RPPM.11.03.00-22-0016/17 Budowa kanalizacji w Cedrach Małych i w Cedrach Wielkich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie udostępniony wraz z informacją z otwarcia ofert na stronie internetowej Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach