Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 81-337 Gdynia, ul. Rotterdamska
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 6274036 , fax. 58 6274578
- Data zamieszczenia: 2020-03-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A.
ul. Rotterdamska 9
81-337 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 58 6274036, fax. 58 6274578
REGON: 19192057700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://port-gdynia.logintrade.net/rejestracja/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Zarząd Portu Morskiego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie przetargowe prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie modelu zarządzania publicznym terminalem promowym zlokalizowanym przy Nabrzeżu Polskim w Porcie Gdynia. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie modelu zarządzania publicznym terminalem promowym zlokalizowanym przy Nabrzeżu Polskim w Porcie Gdynia. ⦁ Założenia i wymagania dot. modelu: ⦁ Model zarządzania publicznym terminalem promowym powinien stanowić koncepcję zarządzania przedstawiającą optymalne rozwiązania pozwalające na sprawne funkcjonowanie terminalu. ⦁ Model zarzadzania powinien być uniwersalny tj. możliwy do zastosowania w przypadku rozpoczęcia działalności w terminalu przez dwóch jak i przez jednego operatora promowego. Dla elementów modelu, które wymagają wariantowości ze względu na ilość operatorów promowych należy opracować dwa warianty. ⦁ Proponowane rozwiązania nie mogą dyskryminować żadnego z operatorów promowych, którzy rozpoczną działalność w publicznym terminalu promowym. ⦁ Proponowane rozwiązania muszą pozostawać w zgodzie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. ⦁ Elementy modelu do opracowania: ⦁ Skrócony opis terminalu promowego – elementy publicznej infrastruktury ogólnodostępnej i suprastruktury (na bazie propozycji dostarczonej przez ZMPG S.A.). ⦁ Struktura organizacyjna zarządzania terminalem i forma prawna. Charakterystyka roli ZMPG S.A. jako właściciela terminalu i zarządzającego jego infrastrukturą. Wykonawca powinien opracować co najmniej 3 warianty struktury organizacyjnej i wskazać wariant rekomendowany. ⦁ Podział obowiązków pomiędzy ZMPG S.A. a operatorów promowych, w tym ich pracowników i usługodawców zapewniający najlepsze rozwiązania operacyjne i uwzględniający m.in. ustawę o portach i przystaniach morskich. Określenie szczegółowego podziału ról na linii Port – Operatorzy w zakresie usług portowych jak m.in. cumowanie, obsługa ramp, przeładunek, usługi serwisowe, dostawy mediów do elementów infrastruktury i suprastruktury terminalu oraz na statki a także w zakresie innych czynności związanych z działalnością terminalu. Przygotowanie dwóch wariantów dla jednego i dwóch operatorów promowych. ⦁ Organizacja ruchu promów; rozkład okien czasowych przy dwóch operatorach, z uwzględnieniem postojów serwisowych (na poziomie 10 godzin tygodniowo na sprzątanie i prace konserwacyjne), buforów czasowych pomiędzy oknami czasowymi. Wskazanie najbardziej optymalnego harmonogramu uwzględniającego najbardziej efektywne i bezpieczne wykorzystanie nabrzeża. Uwzględnienie wstępnych i ogólnych wytycznych ZMPG S.A. ⦁ Opracowanie harmonogramów technologii wykonywania usług poszczególnych operatorów, dostosowanych do ustalonych slotów. Harmonogram czynności wykonywanych przez poszczególnych operatorów promowych powinien zapewniać sprawną pracę terminalu. ⦁ Organizacja ruchu pojazdów i pasażerów pieszych (Przygotowanie dwóch wariantów dla jednego i dwóch operatorów promowych), w tym m.in.: ⦁ organizacja ruchu jednostek ładunkowych accompanied (zestawów drogowych, pojazdów ciężarowych, ładunków nadgabarytowych), określenie minimalnej ilości miejsc dla samochodów ciężarowych na parkingach buforowych; ⦁ organizacja ruchu autobusów przewożących pasażerów i wjeżdżających na prom/ zjeżdżających z promu; ⦁ organizacja ruchu pojazdów osobowych, w tym z przyczepami kempingowymi, lawetami itp.; ⦁ organizacja ruchu jednostek ładunkowych typu unaccompanied, w tym obsługa zdawania oraz odbioru naczep z terminalu oraz obsługa ładunkowa jednostek podczas rozładunku z promu /załadunku na prom; ⦁ organizacja ruchu rowerzystów; ⦁ organizacja ruchu wszelkiego rodzaju pojazdów dostawczych i serwisowych (dostawy na prom i do magazynu, dostawa/odbiór prowiantu, serwis pralni, odbiór odpadów itp.); ⦁ zasady awizacji przejazdu do/z Nabrzeża Francuskiego; ⦁ organizacja obsługi parkingów (dla pracowników, dla klientów i pasażerów). ⦁ Propozycje dodatkowych rozwiązań usprawniających przepływ pojazdów i pasażerów. ⦁ Wskazanie sposobu organizacji postoju sprzętu przeładunkowego operatorów promowych (ciągników, roll-trailerów, wózków widłowych itp.). Przygotowanie dwóch wariantów dla jednego i dwóch operatorów promowych. ⦁ Sposoby działania w sytuacjach kryzysowych (awarie, kongestie, opóźnienia, trudne warunki atmosferyczne, klęski żywiołowe, alarmy itp.). Ustalenie listy ryzyk i potencjalnych sposobów reagowania ze wskazaniem dodatkowych działań jakie należy wykonać wcześniej aby zniwelować potencjalne straty i szkody. ⦁ Określenie elementów niezbędnych do organizacji zarządzania i wdrożenia w formie przepisów/regulaminów – określenie listy niezbędnych instrukcji, zasad i regulaminów. Wskazanie, które instrukcje, zasady i regulaminy powinny zostać wykonane lub zmodyfikowane przez Zarząd Morskiego Portu Gdynia, a które przez armatorów. ⦁ Przygotowanie niezbędnych (brakujących) instrukcji, regulaminów dot. procesów/czynności wykonywanych w przyszłym terminalu, których nie regulują lub nie regulują w wystarczającym stopniu powszechnie obowiązujące przepisy lub przepisy ustanowione przez ZMPG S.A., a które powinny być opracowane przez ZMPG S.A. (należy również uwzględnić, że wykonawca publicznego terminalu promowego – Korporacja Budowlana Doraco - sporządzi instrukcję obsługi i eksploatacji dla wszystkich obiektów, urządzeń i systemów). Wykonawca modelu zarządzania powinien opracować m.in.: Ogólne Warunki Świadczenia Usług związanych z korzystaniem z publicznego terminalu promowego, regulamin obsługi promów/statków, instrukcję ruchu osobowego i pojazdów, regulamin/regulaminy parkingów, regulamin obsługi naczep, regulamin obsługi klientów terminalu, instrukcję eksploatacji stanowiska promowego oraz zweryfikować mapę przepływu pojazdów w terminalu. Zamawiający dopuszcza opracowanie jednego dokumentu – regulaminu/instrukcji/zasad, który powinien jednak obejmować m.in. powyższe obszary funkcjonowania terminalu. Wykonawca modelu powinien także w jednym z przygotowanych przez niego przepisów (np. w Ogólnych Warunkach Świadczenia Usług związanych z korzystaniem z publicznego terminalu promowego) wskazać listę instrukcji/regulaminów/zasad ustanowionych przez ZMPG. S.A., do których przestrzegania zobowiązani będą operatorzy promowi prowadzący działalność w terminalu. ⦁ Zestawienie przewidywanych kosztów eksploatacyjnych terminalu. ⦁ Wzór/projekt umowy pomiędzy ZMPG S.A. a operatorami promowymi na korzystanie z nabrzeża oraz ogólnodostępnej infrastruktury. ⦁ Inne elementy modelu niezbędne do zapewnienia właściwego funkcjonowania terminalu. ⦁ Uwzględnienie w opracowaniu metod wizualnych, np. tabel, schematów, rysunków, zdjęć, modeli itp. Materiały do udostępnienia Wykonawcy przez Zamawiającego: ⦁ Dokumentacja techniczna. ⦁ Studium wykonalności projektu dofinansowanego ze środków UE. ⦁ Wniosek o dofinasowanie. ⦁ Prognozy i analizy ruchu. Mikrosymulacja na obszarze terminalu. ⦁ Decyzje administracyjne (decyzja środowiskowa, pozwolenie na budowę). ⦁ Materiały z rozpoznania rynku. ⦁ Wstępne i ogólne wytyczne ZMPG S.A. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71241000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie studium wykonalności oraz wniosku o dofinansowanie dla projektu Skarbu Państwa – MSPiR nr 5.7-2 pn. „Modernizacja specjalistycznych ratowniczych jednostek pływających Służby SAR”.
Dodano: 2023-12-31 - OPRACOWANIE CZĘŚCI STRATEGICZNEJ PLANU ZRÓWNOWAŻONEJ MOBILNOŚCI DLA OMGGS 2040 WRAZ Z AKTUALIZACJĄ DIAGNOZY, WYKONANIEM STRATEGICZNEJ OCENY ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO ORAZ PROMOCJĄ
Dodano: 2023-10-25 - Świadczenie usług doradczych, consultingowych w zakresie realizacji projektu pod nazwą „ECO Synergia Gdańsk – poprawa efektywności energetycznej miejskich budynków mieszkalnych”
Dodano: 2023-08-30 - Inwentaryzacja źródeł niskiej emisji
Dodano: 2023-04-05 - USŁUGA OPRACOWANIA DOKUMENTU ANALIZY MOŻLIWOŚCI WYKONAWCZYCH TZW. STUDIUM WYKONALNOŚCI DLA PROJEKTU PT. POLSKI SATELITA TELEKOMUNIKACYJNY
Dodano: 2023-04-05 - Wykonanie Studium Wykonalności dla projektu „Poprawa dostępności publicznego transportu zbiorowego poprzez rozbudowę infrastruktury linii kolejowej 250”
Dodano: 2020-09-08 - Wykonanie studium wykonalności dla zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja Nabrzeży: Czeskiego, Rumuńskiego, Stanów Zjednoczonych i ramp ro-ro wraz z zalądowieniem części Basenu V” w ramach projektu pn.: „Opracowanie dokumentacji projektowej oraz studium wykonalności dla zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa nabrzeży w Porcie Gdynia - etap IV”.
Dodano: 2020-06-30 - Opracowanie studium wykonalności inteligentnego systemu zarządzania ruchem samochodów ciężarowych w Porcie Gdynia oraz koordynacja merytoryczna realizacji projektu wraz z promocją.
Dodano: 2019-09-12 - Wykonanie opracowania pn. „Koncepcja utworzenia zaplecza obsługi elementów morskich farm wiatrowych w Porcie Gdynia wraz z elementami studium wykonalności”
Dodano: 2019-09-04 - Wykonanie studium wykonalności dla zadania inwestycyjnego „Budowa infrastruktury portowej do odbioru ścieków sanitarnych ze statków w Porcie Gdynia”.
Dodano: 2018-08-23