Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Gmina Bytów ogłasza przetarg

  • Adres: 77-100 Bytów, 1 Maja 15
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 822 20 11
  • Data zamieszczenia: 2023-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytów
    1 Maja 15
    77-100 Bytów, woj. pomorskie
    tel. 59 822 20 11
    REGON: 770979499
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bytow.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z remontem elewacji i wymianą stolarki okiennej w bytowskim kompleksie zamkowym, które obejmują modernizację istniejących parametrów użytkowych.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie specjalności konstrukcyjno-budowlanej nad robotami budowlanymi związanymi z remontem elewacji i wymianą stolarki okiennej w bytowskim kompleksie zamkowym, których zakres obejmuje m.in.:a) rozbiórkę stolarki, b) montaż stolarki okiennej i drzwiowej wraz z obróbkami,c) remont elewacji bramy wjazdowej. Przewidywany czas prowadzenia prac budowlanych: do dnia 31.10.2023 r.Dokumentacja projektowa powyższego zadania dostępna jest na stronie internetowej:https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1913c3ce-27ba-11ee-a60c-9ec5599dddc1UWAGA! Zadanie nie obejmuje realizacji całości załączonego projektu budowlanego - tylko jego części, zgodnie z Załącznikiem nr 11 do SWZ, który dostępny jest na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1913c3ce-27ba-11ee-a60c-9ec5599dddc1, określającym zakres realizacji robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowa:Wykonawca spełni warunek, jeżeli skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jednego inspektora nadzoru budowlanego posiadającego uprawnienia i spełniającego wymogi, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2022 poz. 840 ze zm.), tj. posiadającego uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, który przez co najmniej 18 miesięcy brał udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury.Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r., poz. 334).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach