Przetargi.pl
pełnienie funkcji zastępstwa inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Roboty budowlane w Szpitalu Wojewódzkim. Im. Św. Łukasza w Tarnowie przebudowa Hollu wraz z infrastrukturą przed budynkiem głównym Szpitala oraz utworzenie Sali Intensywnego Nadzoru - czyli pełnienie funkcji Inwestora zastępczego administrującego umowę zawartą pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w/w robót.

Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Lwowska 178a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6315460 , fax. 014 6315460, 6212581
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ
    ul. Lwowska 178a 178a
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 014 6315460, fax. 014 6315460, 6212581
    REGON: 85005274000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.lukasz.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    pełnienie funkcji zastępstwa inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Roboty budowlane w Szpitalu Wojewódzkim. Im. Św. Łukasza w Tarnowie przebudowa Hollu wraz z infrastrukturą przed budynkiem głównym Szpitala oraz utworzenie Sali Intensywnego Nadzoru - czyli pełnienie funkcji Inwestora zastępczego administrującego umowę zawartą pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w/w robót.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    pełnienie funkcji zastępstwa inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Roboty budowlane w Szpitalu Wojewódzkim. Im. Św. Łukasza w Tarnowie przebudowa Hollu wraz z infrastrukturą przed budynkiem głównym Szpitala oraz utworzenie Sali Intensywnego Nadzoru - czyli pełnienie funkcji Inwestora zastępczego administrującego umowę zawartą pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w/w robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( z późn. zm.) tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2)Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych niżej określonych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1ustawy prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2), oświadczenie o treści określonej w art. 24 prawa zamówień publicznych (załącznik nr 3), aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca zobowiązany jest wykazać przynajmniej po jednej osobie o w/w kwalifikacjach oraz osoby rezerwowe, będące w gotowości do objęcia nadzoru w ramach zastępstwa. (załącznik nr 4) doświadczenie w pełnieniu samodzielnie funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji o podobnym charakterze lub pracy na zasadzie podwykonawstwa w zespole Inwestora zastępczego - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług w prowadzeniu inwestycji budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - należy wykazać iż w tym czasie pełnili obowiązki Inwestora zastępczego przy realizacji co najmniej dwóch inwestycji w których wartość (brutto) robót budowlano-montażowych wynosiła co najmniej co najmniej 70% wartości składanej oferty (załącznik nr 5) doświadczenie w pełnieniu samodzielnie funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji o podobnym charakterze lub pracy na zasadzie podwykonawstwa w zespole Inwestora zastępczego - załączyć krótki opis uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia - posiadanie minimum pięcioletniego doświadczenia od momentu uzyskania stosownych uprawnień, aktualne dokumenty stwierdzające przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów budownictwa, polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na łączną kwotę nie mniejszą niż 100 % przewidywanej wartości umowy na świadczenie usług Inwestora zastępczego, Podmioty występujące wspólnie są zobowiązane złożyć oddzielne oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, oddzielnie dokumenty, o których mowa w ust. 2. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie VII ust. 1 podpunkt c, h składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że : nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych podatków lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunkcie a i c się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki i potwierdzić ich spełnienie wskazanymi dokumentami ( koperta B): a)oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1ustawy prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2), b)oświadczenie o treści określonej w art. 24 prawa zamówień publicznych (załącznik nr 3), c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca zobowiązany jest wykazać przynajmniej po jednej osobie o w/w kwalifikacjach oraz osoby rezerwowe, będące w gotowości do objęcia nadzoru w ramach zastępstwa. (załącznik nr 4) e)doświadczenie w pełnieniu samodzielnie funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji o podobnym charakterze lub pracy na zasadzie podwykonawstwa w zespole Inwestora zastępczego - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług w prowadzeniu inwestycji budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - należy wykazać iż w tym czasie pełnili obowiązki Inwestora zastępczego przy realizacji co najmniej dwóch inwestycji w których wartość (brutto) robót budowlano-montażowych wynosiła co najmniej co najmniej 70% wartości składanej oferty (załącznik nr 5) f)doświadczenie w pełnieniu samodzielnie funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji o podobnym charakterze lub pracy na zasadzie podwykonawstwa w zespole Inwestora zastępczego - załączyć krótki opis g)uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia - posiadanie minimum pięcioletniego doświadczenia od momentu uzyskania stosownych uprawnień, aktualne dokumenty stwierdzające przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów budownictwa, h)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na łączną kwotę nie mniejszą niż 100 % przewidywanej wartości umowy na świadczenie usług Inwestora zastępczego, i)jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie VII ust. 1 podpunkt c, h składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że : nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych podatków lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. u)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunkcie a i c się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukasz.med.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach