Gimnazjum Nr 9 ogłasza przetarg
- Adres: 41-909 Bytom, ul. Świętochłowicka 12
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 787 10 19, 787 00 86 , fax. 32 787 10 19
- Data zamieszczenia: 2013-10-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gimnazjum Nr 9
ul. Świętochłowicka 12 12
41-909 Bytom, woj. śląskie
tel. 32 787 10 19, 787 00 86, fax. 32 787 10 19
REGON: 27630253700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gimnazjum9bytom.neostrada.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Miejska jednostka organizacyjna - szkoła
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu pt. Klucze do sukcesu - nowoczesny system wspomagania szkół i przedszkoli oraz doskonalenia nauczycieli w Bytomiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa pełnienia funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w 9 placówkach w Bytomiu przez trzy osoby w okresie: od momentu podpisania umowy do 28.07.2015 r. Usługa wykonywana będzie na podstawie umowy cywilnoprawnej. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na trzy części (odpowiadających 3 SORE). Każdy Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji (SORE) jest zewnętrznym specjalistą, który pracuje 990 godzin na rzecz 3 szkół w ramach realizowanego w powiecie projektu. Osoba pełniąca funkcję SORE nie może być pracownikiem placówki, na rzecz której świadczy usługi. Wymiar pracy SORE wynosi 45 godzin miesięcznie, w trakcie których realizuje on wszystkie powierzone obowiązki i zadania. Zadania i obowiązki Wykonawcy, czyli Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji są następujące: a)wsparcie szkół i przedszkoli, poprzez współpracę z dyrektorem i radą pedagogiczną w przygotowaniu RPW oraz szkoleń, b)modyfikacja i realizacja dwóch rocznych planów wspomagania zwanymi dalej RPW, na rok szkolny 2013/2014 oraz 2014/2015, ściśle odpowiadających potrzebom szkoły, c)wsparcie przy zapewnieniu obiegu informacji (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy ze szkołą), d)przedstawianie Zarządowi projektu wniosku o pozyskanie zewnętrznych ekspertów (jeśli zaistnieje taka potrzeba), e)realizację kolejnych etapów RPW, w szczególności organizowanie i pilotowanie zaplanowanych form wspomagania z ekspertami zewnętrznymi - we współpracy ze szkołą (zaplanowano w ramach każdego RPW: średnio 3 warsztaty trwające średnio 5 godzin każdy, w każdej szkole prowadzonych przez eksperta zewnętrznego; średnio po 15 konsultacji indywidualnych prowadzonych przez eksperta zewnętrznego; średnio po 7 konsultacji grupowych w każdej szkole i przedszkolu prowadzonych przez eksperta zewnętrznego), SORE uczestniczy i monitoruje przebieg szkoleń prowadzonych przez eksperta zewnętrznego; f)pomoc we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. organizacja konsultacji, dodatkowych szkoleń jeśli zaistnieje taka potrzeba w szkole), g)prowadzenie konsultacji indywidualnych/spotkań coachingowych, minimum 10 h w każdej szkole w każdym roku szkolnym, h)monitorowanie obecności uczestników w różnych formach wsparcia, nadzór nad dokumentacją udziału uczestników w procesie doskonalenia (listy obecności, formularze uczestnictwa w projekcie), i)dokumentowanie podejmowanych działań w sposób określony przez Zarząd projektu, j)przeprowadzenie wśród nauczycieli/dyrektorów ankiet ewaluacyjnych z przebiegu wspomagania, k)przygotowanie sprawozdania z przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania, l)przedstawienie sprawozdania z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły oraz radzie pedagogicznej, wypracowanie rekomendacji, a następnie dostarczenie do Koordynatora projektu w terminie nie dłuższym niż 2 tygodnie od zakończenia realizacji RPW, m)ścisła współpraca z koordynatorem projektu i zespołem projektowym, n)promocja działań SORE, obejmujące informowanie nauczycieli o bieżących działaniach w projekcie, rozprowadzanie ulotek i materiałów promocyjnych, o)zatwierdzanie dokumentacji merytorycznej z koordynatorem projektu, p)prowadzenie miesięcznych karty pracy (45 zegarowych godzin pracy/miesiąc) oraz harmonogramu spotkań i zadań SORE, q)SORE jest odpowiedzialny za przygotowanie i odbiór materiałów szkoleniowych i odpowiedniej dokumentacji z biura projektu oraz dostarczanie jej do szkół. Po szkoleniach jest zobowiązany do dostarczenia do biura projektu list obecności, kart pracy, kart ewaluacyjnych w terminie nie dłuższym niż 2 dni, r)SORE jest zobowiązany do udziału w spotkaniach z zarządem projektu w wyznaczonym terminie raz na dwa tygodnie, s)udział w konferencjach podsumowujących działania projektowe, t)przestrzeganie statutu szkoły, u)wykonanie czynności będących przedmiotem umowy z najwyższą starannością, nadzór nad prawidłową realizacją zawartej umowy, v)sprawdzanie listy obecności na każdych zajęciach, monitorowanie wskaźników realizacji projektu, w)właściwe zastosowanie logotypów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na materiałach i dokumentach, x)prowadzenie zajęć ze szczególnym naciskiem na przestrzeganie zasady równych szans, y)ponoszenie odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim, za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usługi, z)dbanie o stan techniczny pomocy dydaktycznych i sprzętu komputerowego w miejscu prowadzenia zajęć. Harmonogram zadań zostanie przekazany Wykonawcy przez koordynatora projektu po podpisaniu umowy przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest w terminie do końca każdego miesiąca dostarczyć do biura projektu uzupełnione dokumenty (karta pracy SORE, miesięczny harmonogram pracy SORE) z minionego miesiąca. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli przebiegu i efektywności zajęć. W zajęciach mogą uczestniczyć tylko osoby skierowane przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gimnazjum9bytom.neostrada.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- . prowadzenie zajęć specjalistycznych dla dzieci, w ramach projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Część I: Radosne dzieci w żłobku w gminie Poraj Część II: Odkrywamy świat w przedszkolu w Żarkach-Letnisko
Dodano: 2016-07-14 - Przeprowadzenie kursu języka angielskiego oraz kursu metodycznego dla osób dorosłych na potrzeby realizacji projektu pn. Power of Education - podniesienie jakości kształcenia i zarządzania w mikołowskich placówkach oświatowych
Dodano: 2016-06-16 - Przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z wadami wymowy na rzecz publicznych przedszkoli w Tychach w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-08 - Przeprowadzenie kursów z przedmiotów zawodowych dla klas wielozawodowych
Dodano: 2016-01-19 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla 40 uczestników projektu systemowego Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie będzińskim (I) realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Dodano: 2015-10-30 - Usługa edukacyjna polegającą na organizacji wizyt studyjnych wraz z warsztatami dla potencjalnych i obecnych beneficjentów Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2015-10-09 - Przeprowadzenie szkolenia specjalistycznego w ramach projektu nr POKL.04.01.02-00-131/12 p.t. Kompetentni inżynierowie mechanicy dla sektora energetyki. Oznaczenie sprawy: OZ/U/15/32/TB.
Dodano: 2015-09-28 - Przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z wadami wymowy na rzecz publicznych przedszkoli w Tychach
Dodano: 2015-06-03 - Przeprowadzenie szkolenia AutoCad podstawowy w ramach projektu Odbierz klucz do sukcesu - kierunki zamawiane na Wydziale Inżynierii Mechanicznej i Informatyki
Dodano: 2015-05-21 - Kampania edukacyjno - promocyjna dla zadania pn. Wyposażenie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Gminie Radzionków
Dodano: 2015-04-28