Przetargi.pl
Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji wykonania robót budowlanych obejmujących budowę oczyszczalni ścieków w Wołowicach - etap I

Urząd Gminy Czernichów ogłasza przetarg

  • Adres: 32-070 Czernichów, Czernichów 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2702105 , fax. 012 2702324
  • Data zamieszczenia: 2009-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czernichów
    Czernichów 2 2
    32-070 Czernichów, woj. małopolskie
    tel. 012 2702105, fax. 012 2702324
    REGON: 00053498300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernichow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji wykonania robót budowlanych obejmujących budowę oczyszczalni ścieków w Wołowicach - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji wykonania robót budowlanych obejmujących budowę oczyszczalni ścieków w Wołowicach - etap I w zakresie rzeczowym wynikającym z dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 2. Inwestycją, której dotyczy pełnienie funkcji inspektora nadzoru, objęta jest realizacja obiektu oczyszczalni ścieków w Wołowicach w zakresie I etapu o przepustowości średniodobowej 720 m3/d. 3. Oczyszczalnia ścieków dla potrzeb gminy Czernichów zlokalizowana będzie we wsi Wołowice, na działkach o numerach ewidencyjnych 945 i 946 należących do Inwestora. Działki oczyszczalni to niezagospodarowana łąka. Teren inwestycji nie jest uzbrojony. Do działki oczyszczalni doprowadzony jest jedynie kanał tłoczny ścieków surowych. Teren objęty inwestycją nie jest objęty ochroną konserwatorską. Teren ten nie znajduje się również w rejonie eksploatacji górniczej oraz w obszarze Natura 2000. Planowana inwestycja znajduje się na terenie otuliny Bielańsko-Tynieckiego Parku Krajobrazowego. Dla realizacji obiektów oczyszczalni teren zostanie wyrównany. Docelowo na terenie oczyszczalni po zrealizowaniu budynków wykonane zostaną nasypy o wysokości od 1,5m do 2,0m w celu ochrony projektowanych obiektów przed wodami powodziowymi z rowu melioracyjnego przy zamknięciu śluzy wałowej. Podstawa nasypu będzie ubezpieczona płytami betonowymi ażurowymi, ułożonymi na geowłókninie - w celu ochrony przed rozmyciem. 4. Zakres robót budowlanych I etapu: 1) budynek socjalno-techniczny (obiekt 1-kondygnacyjny, realizacja tradycyjna); 2) część budynku technologicznego (obiekt 1-kondygnacyjny, realizacja tradycyjna) wraz ze zbiornikami technologicznymi (konstrukcja zbiorników ze stali nierdzewnej - dwa bioreaktory i zbiornik osadu); 3) podziemny zbiornik retencyjny (w technologii żelbetowej); 4) podziemne okrągłe zbiorniki: pompowni ścieków surowych, pompowni ścieków oczyszczonych, studni z kratą, osadnika wód opadowych (zbiorniki prefabrykowane, żelbetowe); 5) instalacje technologiczne, sanitarne, energetyczne i sterownicze rozbudowywanych obiektów. 5. Nowoprojektowane dla funkcjonowania obiektu uzbrojenie to: 1) kanalizacja sanitarna; 2) kanalizacja opadowa; 3) kanalizacja ścieków oczyszczonych; 4) rurociągi tłoczne ścieków surowych; 5) rurociągi tłoczne ścieków oczyszczonych; 6) rurociągi wody pitnej; 7) linie kablowe zasilania podstawowego i rezerwowego; 8) kable elektryczne: oświetleniowe, sterowania i zasilania. 6. W ramach I etapu wykonane zostaną również roboty budowlane związane z: 1) drogą dojazdową; 2) zasilaniem w wodę; 3) zasilaniem w energię elektryczną; 4) ogrodzeniem; 5) przejściem przez wał Wisły rurociągiem tłocznym. 7. Opis zadania podlegającego nadzorowi stanowi kompletna dokumentacja projektowa, stanowiąca załączniki do SIWZ na wybór wykonawcy robót budowlanych, dostępna na stronie internetowych UG Czernichów: adres http://www.czernichow.pl/str/index.php?option=com_content&task=view&id=788&Itemid=97 oraz http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/gminy/root_Czernichow/podmiotowe/Zamowienia+publiczne/Zamowienia+publiczne+-+ogloszenia/08092009.htm. 8. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego w okresie: 1) realizacji robót - od dnia zawarcia umowy do dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia od Wykonawcy robót i przedstawienia rozliczenia tego zamówienia, 2) gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót - od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia od Wykonawcy robót do dnia w którym upłynie okres udzielonej gwarancji lub do dnia odbioru usunięcia usterek od Wykonawcy robót lub Wykonawcy zastępczego, w zależności od tego, który termin później się kończy. 9. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy usługi jest określony w projekcie umowy -załącznik nr 5 do SIWZ. 10. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o obowiązujące przepisy Kodeksu Cywilnego i inne przepisy wynikające ze specyfiki usługi. 11. Realizacja robót budowlanych odbywała się będzie na podstawie umowy, którą Zamawiający zawrze z Wykonawca robót, wyłonionym w wyniku odrębnego postępowania w przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej poniżej 5150000 euro. 12. Miejsce świadczenia usługi: Wołowice, Gm. Czernichów. 13. Wskazane jest, aby Wykonawca usługi dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 14. Wykonawca usługi zrealizuje przedmiot zamówienia siłami własnymi, bez udziału Podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy i 00/100 zł).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, czyli: a) wykonywali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi, których realizacje zakończono i odebrano protokołem odbioru końcowego do dnia upływu terminu składania ofert, polegające na pełnieniu nadzoru nad realizacją kontraktu o wartości minimum 3000000,00 zł netto w zakresie wykonawstwa robót budowlanych, w tym co najmniej jedna z tych robót dotyczyła budowy, modernizacji lub remontu oczyszczalni ścieków. UWAGA: Zamawiający uzna, iż zamówienie zrealizowano w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania jedynie w sytuacji gdy data zakończenia realizacji zamówienia będzie datą zawierającą się w tym okresie. b) dysponują osobami lub przedstawią pisemne zobowiązanie osób posiadających uprawnienia budowlane w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej (bez ograniczeń); - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (bez ograniczeń); - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (bez ograniczeń); - drogowej - dopuszcza się w ograniczonym zakresie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, czyli posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100000,00 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy. 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, wartości robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru, daty wykonania i Zamawiającego. Wzór ww. wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Przedstawiony wykaz musi zawierać co najmniej następujące informacje: a) o nazwie i adresie Zamawiającego; b) o przedmiocie zamówienia; c) o wartości robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru; d) o terminie wykonania zamówienia (data zakończenia); 7) dokumenty potwierdzające, że usługi, o których mowa w pkt 6 zostały wykonane należycie (np. listy referencyjne). W dokumentach potwierdzających należytą realizację zamówienia musi się znaleźć, co najmniej informacja: a) o nazwie i adresie Zamawiającego; b) o przedmiocie zamówienia; c) o wartości robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru; d) o terminie wykonania zamówienia (data zakończenia); e) o należytym wykonaniu zamówienia. 8) decyzje o nadaniu uprawnień budowlanych odnoszące się do osób, które pełnić będą funkcję inspektorów nadzoru w specjalności: 1) konstrukcyjno-budowlanej (bez ograniczeń); 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (bez ograniczeń); 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (bez ograniczeń) 4) drogowej - dopuszcza się w ograniczonym zakresie. 9) zaświadczenie o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego - odnoszące się do osób, które pełnić będą funkcję inspektorów nadzoru. 10) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Przedstawiony wykaz musi zawierać co najmniej następujące informacje: a) nazwiska i imiona osób; b) funkcje (role) w realizacji zamówienia i/lub zakres czynności osób; c) numery i rodzaj posiadanych uprawnień. 11) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100000,00 zł. UWAGA: Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł. a) W przypadku gdy w dokumencie, o którym mowa w pkt 11 będzie: - podana wartość w sposób np. kwota sześciocyfrowa przed przecinkiem - Zamawiający za pierwszą cyfrę przyjmie 1 i w ten sposób dokona oceny spełniania warunku - w tym przypadku wartością ocenianą będzie 100000,00; - podana wartość w sposób np. kwota sześciocyfrowa - Zamawiający za pierwszą cyfrę przyjmie 1 oraz wstawi przecinek przed dwoma ostatnimi cyframi - w tym przypadku wartość ocenianą będzie 1000,00; -podana wartość w innej walucie niż PLN - zamawiający przeliczy tą wartość na PLN wg średniego kursu NBP z dnia otwarcia ofert. 12) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 10 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2. Wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub notariusza. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czernichow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach