Przetargi.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA SIECI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. NOWY SYSTEM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI POWIATU PABIANICKIEGO - II POSTĘPOWANIE

Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli i Doradztwa Metodycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Kazimierza 8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 215 42 42 , fax. 42 215 04 31
  • Data zamieszczenia: 2014-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli i Doradztwa Metodycznego
    ul. Kazimierza 8 8
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 42 215 42 42, fax. 42 215 04 31
    REGON: 10040472800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wwww.podn-pabianice.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA SIECI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. NOWY SYSTEM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI POWIATU PABIANICKIEGO - II POSTĘPOWANIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający w imieniu Starostwa Powiatowego w Pabianicach jest realizatorem projektu pn. Nowy system doskonalenia nauczycieli powiatu pabianickiego - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Głównym celem projektu jest poprawa spójności i efektywności organizacji działań ukierunkowanych na doskonalenie nauczycieli powiatu pabianickiego poprzez opracowanie i wdrożenie Powiatowego Programu Wspomagania w latach 2014 - 2015. 2. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest kompleksowe wspomaganie 28 placówek oświatowych biorących udział w projekcie (przedszkola, szkoły podstawowe, gimnazja, szkoły ponadgimnazjalne) poprzez wybór koordynatorów 4 niezależnych n/w sieci współpracy i samokształcenia: a) Koordynator sieci I - sieci dyrektorów, b) Koordynator sieci II - sieci nauczycieli I, c) Koordynator sieci III - sieci nauczycieli II, d) Koordynator sieci IV - sieci nauczycieli III. W ramach każdej z sieci przewidziana jest realizacja usługi w wymiarze 510 godzin Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według poniższego podziału. 3. Podział na części: 3.1. Część I: Koordynator sieci I. Zamawiający typuje n/w tematy do pracy w sieci: a) Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły. b) Budowa spójności edukacyjnej (poziom powiatu). c) Zadania dyrektora w zakresie organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej w szkole. d) Pozapedagogiczne obowiązki dyrektora szkoły. e) Promocja i budowanie wizerunku szkoły. 3.2. Część II: Koordynator sieci II. a) Edukacja filmowa na lekcjach języka polskiego. b) Skuteczne sposoby zachęcania uczniów do czytania. c) Praca ze źródłem historycznym. d) Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów? e) Temat dowolny zaproponowany przez nauczycieli uczestniczących w sieci. 3.3. Część III: Koordynator sieci III. a) Doświadczenia i eksperymenty na zajęciach przedmiotów przyrodniczych. b) Wycieczka jako forma nauczania przedmiotów przyrodniczych. c) Matematyka w edukacji wczesnoszkolnej. d) Jak wspierać dziecko w uczeniu się matematyki? e) Praca z nowoczesnymi technologiami TIK (rok I) - bezpieczny Internet. f) Temat dowolny zaproponowany przez nauczycieli uczestniczących w sieci. 3.4. Część IV: Koordynator sieci IV. a) Praca z uczniem młodszym. b) Praca z uczniem zdolnym na zajęciach koła naukowego. c) Jak budować własny program nauczania? d) Nauczyciele pracują zespołowo. e) Jak radzić sobie ze szkolną absencją - bezpieczeństwo w szkole. f) Temat dowolny zaproponowany przez nauczycieli uczestniczących w sieci. Ostatecznego zatwierdzenia tematu każdej sieci dokonuje Koordynator projektu. 4. Do zadań każdego z koordynatorów sieci będzie należało: 4.1. Koordynacja pracy sieci poprzez: a) Określenie obszarów i celów podejmowanych działań. b) Przygotowanie harmonogramu pracy sieci. c) Organizowanie i prowadzenie spotkań uczestników sieci (5 spotkań sieci w okresie obowiązywania umowy). d) Pozyskanie ekspertów zewnętrznych - specjalistów w zakresie tematu pracy sieci. e) Bieżące moderowanie sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz forum wymiany doświadczeń dla uczestników (praca na platformie). f) Udostępnianie materiałów samokształceniowych i innych zasobów edukacyjnych łączących się z tematyką sieci (praca na platformie). g) Przygotowanie rocznego raportu oraz raportów miesięcznych z pracy sieci. h) Wykonywanie innych czynności związanych z realizacja sieci, w tym prowadzenie bieżącej dokumentacji zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 4.2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu. 4.3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego. 5. Wymagane jest, aby koordynator sieci posiadał m.in.: - podstawową znajomość lokalnego środowiska oświatowego, - umiejętności z zakresu moderowania grupy, - umiejętność komunikacji interpersonalnej, - umiejętność obsługi komputera i umiejętność pracy na platformie cyfrowej. 6. Kody CPV: 80.00.00.00-4 usługi edukacyjne. 7. Termin realizacji zamówienia (dla wszystkich części przedmiotu zamówienia): od 01.08.2014 roku do 30.06.2015 roku. 8. W ramach realizacji usługi, Wykonawca winien spotkać się co najmniej raz w tygodniu z koordynatorem projektu w siedzibie Zamawiającego. 9. Średnia ilość godzin pracy na rzecz projektu w skali miesiąca kalendarzowego - 51. 10. Warunki finansowe rozliczeń: a) Rozliczenia wieloetapowe, będą następowały w systemie miesięcznym - miesięczne wynagrodzenie ryczałtowe - płatne z dołu. b) Wartość miesięcznego wynagrodzenia będzie ustalana na podstawie ilości wypracowanych w danym miesiącu godzin. c) Podstawą wystawienia faktury (rachunku) będzie podpisany protokół, potwierdzający realizację przedmiotu zamówienia za dany miesiąc. d) Każdorazowo faktura (rachunek) będzie przekazywany Zamawiającemu do 7 dnia kolejnego miesiąca za miesiąc poprzedni, z zastrzeżeniem iż za miesiąc grudzień 2014 roku, faktura (rachunek) zostanie wyjątkowo przekazany do 24 grudnia 2014 roku. e) Każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 14 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku). f) Podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. g) Wynagrodzenie zawiera również wszelkie koszty, jakie Wykonawca będzie zobowiązany ponieść z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności kosztów dojazdu, zakwaterowania, rozmów telefonicznych komórkowych, itd. Ponadto podane przez Wykonawcę wynagrodzenie zawiera również inne koszty wynikające z realizacji zadania, bez których wykonanie zadania byłoby niemożliwe - podatek VAT, podatek dochodowy, opłaty na rzecz organów ZUS, Urzędu Skarbowego. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który nie prowadzi działalności gospodarczej, wszelkie zobowiązania, takie jak podatek dochodowy, opłaty na rzecz organów ZUS, Urzędu Skarbowego, będą potrącane przez Zamawiającego i wnoszone w imieniu Wykonawcy na rzecz odpowiednich instytucji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wwww.podn-pabianice.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach