Przetargi.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA PROJEKTU W RAMACH PROJEKTU PN. PODNOSZENIE KWALIFIKACJI NAUCZYCIELI W POWIECIE LĘBORSKIM WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PO KL

Starostwo Powiatowe w Lęborku ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8632810 , fax. 059 8632850
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Lęborku
    ul. Czołgistów 5 5
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 059 8632810, fax. 059 8632850
    REGON: 84115175650000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA PROJEKTU W RAMACH PROJEKTU PN. PODNOSZENIE KWALIFIKACJI NAUCZYCIELI W POWIECIE LĘBORSKIM WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PO KL
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Koordynatora Projektu w ramach projektu Podnoszenie kwalifikacji nauczycieli w powiecie lęborskim numer WND-POKL.09.04.00-22-014/08 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry oświaty współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Ponadto Projekt Podnoszenie kwalifikacji nauczycieli w powiecie lęborskim realizowany jest z Gminą Miasto Lębork w ramach Porozumienia nr P/PO/2/2008 z dnia 10 lipca 2008roku. Do obowiązków Koordynatora Projektu, będzie należało: 1) Przejęcia odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności za zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach. 2) Terminowego i właściwego zrealizowania całości projektu. 3) Współpracy z pracownikami zespołu projektowego 4) Koordynowania działań projektowych. 5) Nadzoru nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem 6) Kierowania wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej. 7) Nadzorowania bieżących postępów w realizacji projektu. 8) Nadzoru nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością. 9) Zarządzania planowanymi działaniami projektowymi. 10) Prowadzenia Biura Projektu. 11) Koordynacji prac zespołu projektowego i podejmowanie decyzji. 12) Dokonywania podziału obowiązków pomiędzy członków zespołu projektowego, w tym delegowanie odpowiedzialności. 13) Nadzorowania pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu. 14) Koordynacji działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem. 15) Utrzymywania stałych kontaktów z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów. 16) Rzetelnego i terminowego sporządzania w oparciu o informacje dostarczone przez Lidera i Partnera Projektu wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników, w tym sporządzanie ostatniego wniosku o płatność. 17) Rzetelnego i terminowego sporządzania raportów miesięcznych z przebiegu realizacji projektu dla Lidera i Partnera projektu. 18) Przygotowania i realizacji zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie działań projektowych. 19) Przygotowywania i koordynacji korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej. 20) Przekazywania Zleceniodawcy sprawozdań miesięcznych z przebiegu wykonywania przedmiotu umowy. 21) Planowania działań i wywiązywania się ze wskaźników. 22) Kierowania bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu. 23) Poddania się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu. 24) Obecności podczas kontroli projektu. 25) Współpracy z wykładowcami/trenerami w zakresie przygotowania szczegółowego programu szkoleń. 26) Nadzorowania przebiegu szkoleń. 27) Dbania o jakość materiałów dydaktycznych. 28) Opracowania szczegółowego harmonogramu zajęć. 29) Zaprojektowania ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji zgodnie z wytycznymi w projekcie. 30) Monitoringu i ewaluacji projektu oraz jego promocji. 31) Kontroli wydatkowania środków. 32) Dokonywania innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Koordynatora. 1. Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego przez czas trwania umowy, tj. od momentu podpisania umowy do 15.11.2010 r. we wszystkie dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, również w godzinach popołudniowych. W przypadku kolizji świadczeń, świadczenie na rzecz Zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. Wykonawcy przyjmujący obowiązki związane z prowadzeniem Projektu będą zatrudnieni przez Zamawiającego na podstawie umowy zlecenia. Wykonawców obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawców podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 2. Dane dotyczące projektu Podnoszenie kwalifikacji nauczycieli w powiecie lęborskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Budżetu Państwa w ramach programu POKL działanie 9.4 - Miejsca realizacji: Powiat Lęborski. - Biuro Projektu: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5. - Termin realizacji projektu: od 15.01.2009 roku do 15.11.2010 roku, - Wartość projektu - 524 584,00 zł - Liczba nauczycieli objętych projektem - 125 osób. - Tematyka projektu oraz ilość godzin planowanych szkoleń: 1) Skuteczne motywowanie - (10 osób) 15 godzin, 2) Umiejętności kluczowe niezbędne do nauczania w szkole - (10 osób) 45 godzin, 3) Wykorzystanie nowoczesnych technik multimedialnych wraz z formami aktywizującymi (10 osób) 40 godzin, 4) Szkolenia językowe - (30 osób - 3 grupy) łącznie 630 godzin, 5) Szkolenia komputerowe - (30 osób - 3 grupy) łącznie 300 godzin, 6) Doradca zawodowy - (20 osób - 2 grupy) łącznie 80 godzin, 7) Studia podyplomowe na kierunku Doradca Zawodowy - (15 osób) 3 semestry, min. 350 godzin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751121005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Osoba wykonująca zamówienie musi spełniać następujące warunki: a) wykształcenie wyższe, b) doświadczenie we wdrażaniu minimum jednego projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Społecznego) c) ukończenie szkolenia z zakresu kierowania projektami współfinansowanymi ze środków Unii Europejskiej d) doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym (min. 3 lata), e) znajomość zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, f) znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych oraz ustawy Karta Nauczyciela, g) umiejętność obsługi komputera (w tym obsługi pakietu MS Office, Internetu, generatora wniosków aplikacyjnych PO KL i generatora wniosków o płatność). h) posiadanie zdolności organizacyjnych, i) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, j) nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt 1-3 winien spełniać jeden Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie, warunek określony w pkt 4 winni spełniać wszyscy Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ, 3. Kwestionariusz osobowy wraz z oświadczeniem - załącznik nr 3 do SIWZ, 4. Zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający doświadczenie we wdrażaniu minimum jednego projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Społecznego) 5. Zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający udział w szkoleniu z zakresu kierowania projektami współfinansowanymi ze środków Unii Europejskiej ( Europejskiego Funduszu Społecznego). 6. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o pracownikach samorządowych. 7. Oświadczenie o posiadaniu zdolności organizacyjnych oraz o znajomości obsługi pakietu MS Office, Internetu, generatora wniosków aplikacyjnych PO KL i generatora wniosków o płatność. 8. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych. 9. Dokument potwierdzający doświadczenie zawodowe pracy w administracji publicznej na stanowisko urzędniczym 10. Oświadczenie o znajomości zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. 11. Oświadczenie o znajomości przepisów ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych oraz ustawy Karta Nauczyciela,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach