Przetargi.pl
Prowadzenie Punktu promocji wolontariatu - pełnienie funkcji pracownika ds. wolontariatu

Starostwo Powiatowe w Lęborku ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8632810 , fax. 059 8632850
  • Data zamieszczenia: 2010-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Lęborku
    ul. Czołgistów 5 5
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 059 8632810, fax. 059 8632850
    REGON: 84115175650000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat-lebork.com/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie Punktu promocji wolontariatu - pełnienie funkcji pracownika ds. wolontariatu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji pracownika do spraw wolontariatu, który będzie prowadził punkt promocji wolontariatu w ramach projektu Przyjaciele dzieci ulicy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym). Grupę docelową w projekcie stanowią w 100% osoby posiadające miejsce zamieszkania (w rozumieniu Kodeksu Cywilnego) na obszarach zdegradowanych miasta Lębork, wymienionych w Nocie Intencyjnej z dn. 02.10.2009 r. Głównym celem projektu jest aktywizacja społeczna 30 mieszkańców obszarów zdegradowanych Lęborka w wieku 13 - 18 lat zagrożonych wykluczeniem społecznym i zawodowym poprzez rozwój nowych form i metod wsparcia indywidualnego i środowiskowego na rzecz integracji społecznej. 5. Czas działania Punktu promocji wolontariatu Czas działania Punktu promocji wolontariatu: od podpisania umowy - 31.12.2011 6. Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy oraz Zamawiającego): 1. Prowadzenie punktu promocji wolontariatu przy ul. Czołgistów 5a, Lębork. Pracownik ds. wolontariatu jest zobowiązany przepracować 20 godzin w każdym miesiącu przez cały okres umowy. 2. Promocja wolontariatu i działań na rzecz drugiego człowieka wśród mieszkańców miasta Lęborka. 3. Współpraca z Punktem Wolontariatu działającym w Lęborku. 4. Pozyskiwanie nowych osób jako wolontariuszy 5. Organizacja co najmniej 5 spotkań dot. wolontariatu, wykluczenia społecznych, problemów społecznych mieszkańców obszarów zdegradowanych Lęborka zgodnie z harmonogramem realizacji projektu. Harmonogram i tematy spotkań należy ustalić z koordynatorem projektu oraz przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu. 6. Aktywny udział w nagrywaniu filmu reklamowego dot. wolontariatu, działań możliwych do realizacji i pozyskiwania wolontariuszy. 7. Organizacja imprez przygotowywanych wspólnie z uczestnikami projektu i udział w nich: rajd rowerowy, rajd pieszy, turniej sportowy - zgodnie z harmonogramem realizacji projektu. Harmonogram rajdów i turnieju sportowego dla dzieci i młodzieży, należy ustalić z koordynatorem projektu oraz musi być przedstawiony do zatwierdzenia Zamawiającemu. Wykonawca proponuje Zamawiającemu, miejsce rajdów, szczegółowy plan rajdów i turnieju sportowego oraz szczegółowy regulamin uczestnictwa w ww imprezach. 8. Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenie, wyposażone w biurko, fotel i komputer z dostępem do Internetu. W razie konieczności Zamawiający zapewni sprzęt-urządzenia niezbędnego do zrealizowania spotkań-szkoleń, np. laptop, rzutnik multimedialny, flipchart, itp. 9. Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego oznaczenia (zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej www.efs.gov.pl) wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją usługi, tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych wychodzących od Wykonawcy poprzez zamieszczanie odpowiednich logotypów oraz informacji o współfinansowaniu. 10. Zamawiający zapewnia uczestnikom rajdów: rowerowego i pieszego - drobny poczęstunek (suchy prowiant) i 1 ciepły posiłek oraz uczestnikom turnieju sportowego dla dzieci i młodzieży - catering. 11. Wykonawca odpowiadać będzie za odpowiednie uprzątnięcie miejsc, w których odbywać się będą posiłki. 12. Wykonawca zobowiązany jest do planowania udziału w poszczególnych działaniach i powierzania określonych zadań do wykonania uczestnikom projektu. 13. Wykonawca nadzoruje i zobowiązany jest do kierowania działaniami uczestników rajdów i turnieju sportowego. Wykonawca przyjmuje na siebie zapewnienie bezpieczeństwa uczestników zgodnie z obowiązującymi przepisami. 14. Wykonawca zobowiązany jest po rajdzie: pieszym i rowerowym oraz turnieju sportowym dla dzieci i młodzieży sporządzić protokół. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli sposobu realizacji obowiązków Wykonawcy wynikających z SIWZ oraz umowy. 16. Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe, wypłacane w częściach, po zakończeniu każdego miesiąca (w miesiącu grudniu 2011 r. zostanie wypłacone do dnia 31.12.2011 r.) 17. Wykonawca wraz z rachunkiem-fakturą przedstawi Zamawiającemu comiesięczną prawidłowo wypełnioną kartę czasu pracy. 18. Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751121005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach