Gmina Sadlinki ogłasza przetarg
- Adres: 82-522 Sadlinki, ul. Kwidzyńska 12
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 055 2757510 , fax. 055 2757580
- Data zamieszczenia: 2010-06-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sadlinki
ul. Kwidzyńska 12 12
82-522 Sadlinki, woj. pomorskie
tel. 055 2757510, fax. 055 2757580
REGON: 17074804000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sadlinki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA W RAMACH PROJEKTU AZYMUT NA SUKCES - program wyrównywania szans edukacyjnych uczniów Zespołu Szkół w Nebrowie Wielkim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie funkcji koordynatora projektu; AZYMUT NA SUKCES - program wyrównywania szans edukacyjnych uczniów Zespołu Szkół w Nebrowie Wielkim, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Priorytet: IX, Działanie: 9.1, Poddziałanie: 9.1.2 Nr umowy: UDA-POKL.09.01.02-22-111 09-00 Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora projektu, do którego obowiązków będzie należało: 1. Przejęcie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności za zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach. 2. Terminowe i właściwe realizowanie całości projektu, w szczególności za zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach i współpraca z Asystentem do spraw promocji i ewaluacji oraz księgową. 3. Koordynowanie działań projektowych. 4. Zatrudnienie personelu w projekcie i wykładowców. 5. Dokonywanie zamówień i zakupów w projekcie zgodnie z wnioskiem i harmonogramem. 6. Opisywanie faktur zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. Nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem 8. Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej. 9. Nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu. 10. Nadzór nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością. 11. Zarządzanie planowanymi działaniami projektowymi. 12. Prowadzenie Biura Projektu. 13. Koordynacja prac zespołu zarządzającego i podejmowanie decyzji. 14. Dokonywanie podziału obowiązków pomiędzy członków zespołu zarządzającego, w tym delegowanie odpowiedzialności. 15. Nadzorowanie pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu. 16. Koordynacja działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem. 17. Utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów. 18. Rzetelne i terminowe sporządzanie wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników, w tym sporządzanie ostatniego wniosku o płatność. 19. Przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie działań projektowych. 20. Przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej. 21. Planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników. 22. Kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu. 23. Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu. 24. Obecność podczas kontroli projektu. 25. Współpraca z wykładowcami/trenerami w zakresie przygotowania szczegółowego programu szkoleń. 26. Nadzorowanie przebiegu zajęć. 27. Dbanie o jakość prowadzonych zajęć zgodnie z przyjętymi planami pracy . 28. Opracowanie szczegółowego harmonogramu zajęć. 29. Zaprojektowanie ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji zgodnie z wytycznymi w projekcie. 30. Monitoring i ewaluacja projektu oraz jego promocja. 31. Kontrola wydatkowania środków. 32. Organizacja zajęć dla dzieci zgodnie z harmonogramem projektu. 33. Organizacja wyjazdów edukacyjnych, wycieczek i obozu sportowo- językowego zgodnie z wytycznymi i harmonogramem projektu. 34. Organizacja dwóch konferencji podsumowujących projekt zgodnie z harmonogramem. 35. Dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Koordynatora. 2. Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Zespołu Szkół w Nebrowie Wielkim przez czas trwanie umowy, tj. od momentu podpisania umowy do 31.07.2011 r. we wszystkie dni z wyłączeniem świąt, również w godzinach popołudniowych i soboty. Wykonawca przyjmujący obowiązki związane z prowadzeniem Projektu będzie zatrudniony przez Zamawiającego na podstawie umowy zlecenia. 3. Dane dotyczące projektu AZYMUT NA SUKCES - program wyrównywania szans edukacyjnych uczniów Zespołu Szkół w Nebrowie Wielkim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Budżetu Państwa w ramach programu POKL: -Priorytet: IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. -Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. -Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. - Miejsca realizacji: Gmina Sadlinki. - Biuro Projektu: Zespół Szkół w Nebrowie Wielkim, ul. Szkolna 6. - Wartość projektu - 729 310,00 zł. - Liczba dzieci objętych projektem - 240 osób. - Ilość zadań realizowanych w projekcie 24: - Tematyka realizowanych zadań: 1. 11 kół przedmiotowych, 2. 4 zespoły wyrównawcze, 3. warsztaty wzmacniające osobowoś 4. i postawy społeczne, 5. kursy przygotowujące do sprawdzianu i egzaminu, 6. 5 wyjazdów edukacyjnych i 4wycieczki edukacyjne, 7. obóz językowo - sportowy, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751121005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sadlinki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wybór dwóch pracowników naukowo-dydaktycznych- członków Zespołu Diagnostycznego do ewaluacji wewnętrznej i opracowania ostatecznej wersji produktu końcowego projektu Akademia Wieku Średniego- akademicki model kształcenia ustawicznego osób w wieku 50+
Dodano: 2013-09-24 - Wybór kadry naukowo-dydaktycznej oraz specjalistów z dziedziny rynku pracy projektu AKADEMIA WIEKU ŚREDNIEGO - akademicki model kształcenia ustawicznego osób 50+współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2012-12-17 - opiekunów sal komputerowych w jednostkach podległych
Dodano: 2012-12-13 - Wybór kadry zarządzającej projektem AKADEMIA WIEKU ŚREDNIEGO - akademicki model kształcenia ustawicznego osób 50+współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Dodano: 2012-12-12 - Usługa kierowania projektem
Dodano: 2012-11-13 - Wyłonienie koordynatora projektu Daj sobie szansę - bądź kompetentny.
Dodano: 2011-10-21 - Pełnienie funkcji koordynatora projektu pn. Budowa Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Gdańsku jako element Zintegrowanego Systemu Powiadamiania Ratunkowego województwa pomorskiego.
Dodano: 2011-07-19 - Prowadzenie Punktu promocji wolontariatu - pełnienie funkcji pracownika ds. wolontariatu
Dodano: 2010-12-17 - Przetarg nieograniczony na usługę o nazwie: pełnienie funkcji koordynatora Projektu pn.: Rozbudowa części zabiegowej Gdyńskiego Centrum Onkologii przy Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni wraz z zakupem niezbędnego sprzętu i wyposażenia.
Dodano: 2010-08-17 - Pełnienie funkcji koordynatora projektu pn.: Rozbudowa Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni
Dodano: 2010-02-23