Gmina Miejska Kwidzyn ogłasza przetarg
- Adres: 82-500 Kwidzyn, ul. Warszawska 19
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 055 6464700, 6464777 , fax. 055 6464703
- Data zamieszczenia: 2009-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kwidzyn
ul. Warszawska 19 19
82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie
tel. 055 6464700, 6464777, fax. 055 6464703
REGON: 00052354800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwidzyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dachu budynku przy ul. Drzymały 21 w Kwidzynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót obejmuje: - wymianę pokrycia dachowego na blachodachówkę wraz z wymianą ołacenia i impregnacją elementów konstrukcji dachu oraz osadzenie wyłazów dachowych, ław kominiarskich i płotków przeciw śniegowych; - wymianę obróbek blacharskich, pasów nadrynnowych, opierzeń kominów oraz wymianę rynien i rur spustowych; - remont kominów (rozebranie części kominów wystających ponad dach, wymurowanie nowych z cegły licowej klinkierowej). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do remontu materiały posiadały ważne aprobaty techniczne certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie materiałów równoważnych do materiałów podanych w dokumentacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452611005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu zaproszeni są Wykonawcy spełniający następujące warunki: a)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, b)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, c)złożą pisemną ofertę (na załączonym druku), d)akceptują wzór umowy przedstawiony na załączniku A do SIWZ, e)wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 robotę o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł, f)dysponują personelem odpowiedzialnym za realizację zamówienia tj.: min. 1 osobą posiadającą uprawnienia o specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi przedstawić w ofercie następujące dokumenty: a)wypełniony formularz ofertowy (na załączonym druku) b)oświadczenie wynikające z art. 22 ust 1 pkt 1-3 Pzp (złożone na formularzu ofertowym), c)oświadczenie, że podpisana zostanie umowa bez zmian w formie zaproponowanej przez Zamawiającego zgodnie z Załącznikiem A do niniejszej specyfikacji (złożone na formularzu ofertowym), d)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e)wykaz wykonanych (tj. rozpoczętych i zakończonych) robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających lub protokół odbioru końcowego wykonanych robót) przedstawiony w formie zgodnej z Załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego. Dla uznania ważności oferty należy wykazać wykonanie minimum 1 roboty budowlanej w zakresie której był remont dachu o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł, f)wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności na Załączniku nr 2 do formularza ofertowego, potwierdzony niezbędnymi w realizacji niniejszego zamówienia uprawnieniami do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w tym przede wszystkim uprawnienia o specjalności konstrukcyjno-budowlanej. W przypadku osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po 31.12.1994 r. również zaświadczenie lub decyzję Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, g)oświadczenie wynikające z art. 22 ust 1 pkt 4 Pzp (złożone na Załączniku nr 4 do formularza ofertowego), Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa zawierające błędy, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kwidzyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana i remont pokryć dachowych
Dodano: 2016-05-19 - remont pokrycia dachowego budynku Domek Dzwonnika oraz wymiana pokrycia dachowego Wieży Kleszej, realizowane w ramach Projektu Prace konserwatorskie i roboty budowlane w zespole kościoła NMP w Muzeum Zamkowym w Malborku, współfinansowane z Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014. Znak sprawy: Zp 16/2015
Dodano: 2015-09-10 - Remont budynku UP Kowalewo Pomorskie
Dodano: 2012-06-22 - Budowa tarasu przy świetlicy wiejskiej w miejscowości Ząbrowo
Dodano: 2012-04-26 - Rozbudowa budynku garażowego w Miastku, na działce nr 102/1 obręb 83/5, dla Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Miastku
Dodano: 2010-07-23