Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu dla zadania inwestycyjnego p.n. Budowa drogi gminnej łączącej rondo "DOZAMET" z ul. Brzozową oraz rozbudowa drogi gminnej nr 102413F w ciągu ul. Brzozowej i ul. Wyspiańskiego w Nowej Soli.

Gmina Nowa Sól - Miasto ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. M. J. Piłsudskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 590 300 , fax. 684 590 358
  • Data zamieszczenia: 2020-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Sól - Miasto
    ul. M. J. Piłsudskiego 12
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 684 590 300, fax. 684 590 358
    REGON: 97077028000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu dla zadania inwestycyjnego p.n. Budowa drogi gminnej łączącej rondo "DOZAMET" z ul. Brzozową oraz rozbudowa drogi gminnej nr 102413F w ciągu ul. Brzozowej i ul. Wyspiańskiego w Nowej Soli.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Projektu dla zadania inwestycyjnego p.n. Budowa drogi gminnej łączącej rondo "DOZAMET" z ul. Brzozową oraz rozbudowa drogi gminnej nr 102413F w ciągu ul. Brzozowej i ul. Wyspiańskiego w Nowej Soli obejmująca świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego w branży drogowej, sanitarnej, energetycznej i teletechnicznej, zarządzanie budową w imieniu zamawiającego oraz koordynację robót budowlanych wraz z kontrolą rozliczenia finansowego. 2. W celu realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca jest zobowiązany utworzyć zespół specjalistów – inspektorów nadzoru poszczególnych branż. Na czele zespołu stać będzie Inżynier Projektu pełniący równocześnie funkcję koordynatora zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego. 3. W trakcie realizacji robót budowlanych ilość dni w tygodniu, w których wymagany jest pobyt na budowie wynosi: a) inspektor nadzoru robót drogowych – minimum 4 dni, b) pozostali inspektorzy branżowi– minimum 3 dni. 4. Charakterystyka zadania inwestycyjnego. Budowa drogi łączącej rondo Dozamet z ul. Brzozową o długości 619 m, przebudowa skrzyżowania z ul. Wodną, przebudowę skrzyżowania ul. Wyspiańskiego, ul. Hutniczej i ul. Wandy oraz rozbudowa drogi gminnej nr 102413F w ciągu ul. Brzozowej i ul. Wyspiańskiego w Nowej Soli o długości 786 m. Łączna długość drogi 1.405m. Zakres robót obejmuje m.in. rozbiórkę ruin piwnic budynku, rozbiórkę nawierzchni betonowych, płyt betonowych oraz trylinki, rozbiórkę torów kolejowych, wycinka drzew, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, wykonanie jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej o szerokości od 6,0 m do 7,0 m o powierzchni 10.272m2, budowę chodników o szer. od 1,5 do 2,0 m z betonowej kostki brukowej o powierzchni 2.839 m2 o łącznej długości 1.777 m, budowę ścieżek rowerowych z betonowej kostki brukowej: jednokierunkowej o długości 735 m i dwukierunkowej o długości 670 m, budowę kanalizacji deszczowej o dł. 1.263m, budowę oświetlenia drogowego – 71 szt. opraw, wykonanie sieci wodociągowej o długości 27,5 m, usunięcie kolizji elektrycznych i telekomunikacyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3.000 złotych (słownie: trzy tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału, polega na zasobach innych podmiotów dokument potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Oświadczenia (zobowiązanie) należy złożyć w formie oryginału. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2) Pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych; W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub w formie odpisu notarialnie poświadczonego za zgodność z oryginałem. 3) Każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r., poz. 229,1089 i 1132) z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu z wyjątkiem przypadku, gdy w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wypełnione i podpisane oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, powyższe oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawia dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4) Formularz – kryteria pozacenowe – doświadczenie inspektorów nadzoru stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, 5) Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – nie dotyczy wniesienia wadium w pieniądzu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach