Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach przedsięwzięcia pn.: Rozbudowa Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Ostrowie Wielkopolskim.

Regionalny Zakład Zagospodarowania Odpadów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Partyzancka 27
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 737 58 39 , fax. 62 737 58 26
  • Data zamieszczenia: 2014-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Zakład Zagospodarowania Odpadów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Partyzancka 27 27
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 62 737 58 39, fax. 62 737 58 26
    REGON: 30201714200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzzo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka komunalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach przedsięwzięcia pn.: Rozbudowa Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Ostrowie Wielkopolskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.Opis przedmiotu zamówienia 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu dla projektu pn.: Rozbudowa Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Ostrowie Wielkopolskim. 2.Szczegółowe zadania Inżyniera określone zostały w WARUNKACH KONTRAKTOWYCH DLA URZĄDZEŃ ORAZ PROJEKTOWANIA I BUDOWY dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę, czwarte wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 z erratą (tłumaczenie pierwszego wydania w języku angielskim 1999) opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Federation Internationale des Ingenieurs- Conseils - FIDIC) i obowiązują w krajach Unii Europejskiej, niniejszej SIWZ i umowie. 3.Usługa Inżyniera Kontraktu jest to usługa polegająca na zarządzaniu zadaniami inwestycyjnymi, w tym organizacji, nadzorze, koordynacji i zakończeniu całego procesu inwestycyjnego związanego z realizacją projektu, polegające m.in. na pełnieniu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego i koordynowaniu czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2013.1409 -tekst jednolity), sporządzanie raportów oraz organizacja zamówień publicznych. 4.Projekt pn.: Rozbudowa Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Ostrowie Wielkopolskim współfinansowany będzie: - przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (działanie 2.1 - Kompleksowe przedsięwzięcie z zakresu gospodarki odpadami ze szczególnym uwzględnieniem odpadów niebezpiecznych); -w formie pożyczki z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu. -przez kredyt inwestycyjny z Banku Gospodarstwa Krajowego. 5.Projekt pn.: Rozbudowa Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Ostrowie Wielkopolskim obejmuje n/w zadania inwestycyjne: -Zaprojektowanie i wykonanie budynku socjalno-biurowego, -Zaprojektowanie i wykonanie hali do mechanicznego sortowania odpadów wraz z niezbędnymi instalacjami, -Zaprojektowanie i wykonanie segmentu intensywnej stabilizacji/kompostowania (tunele stabilizacji tlenowej) odpadów wraz z niezbędnymi instalacjami i obiektami, -Zaprojektowanie i wykonanie wiat i boksów na surowce wtórne oraz magazynu paliwa alternatywnego, -Zaprojektowanie i wykonanie zagospodarowania terenu wokół budynku socjalno-biurowego, hali, i wiat tj. placów manewrowych i technologicznych, dróg wewnętrznych, drogi p. poż., miejsc postojowych dla samochodów, chodników wraz z budową uzbrojenia terenu: -przyłącza wodociągowego, -przyłącza kanalizacji deszczowej, -przyłącza kanalizacji sanitarnej, -przyłącza do sieci elektroenergetycznej, -przyłącza do sieci teletechnicznej (telekomunikacyjnej), -Zaprojektowanie i wykonanie wszystkich niezbędnych sieci między obiektowych tj. wewnętrznej sieci wodociągowej, kanalizacji deszczowej (wraz z niezbędną infrastrukturą jak np. zbiorniki), kanalizacji sanitarnej, kanalizacji odciekowej (technologicznej), sieci elektroenergetycznej, sieci telekomunikacyjnej, monitoringu oraz sieci aparatury kontrolno - pomiarowej i automatyki (AKPiA), -Zaprojektowania rozwiązań technologicznych oraz wykonania, dostawy i montażu urządzeń technologicznych w ramach obiektów instalacji MBP, -Przeprowadzenie rozruchu technologicznego i szkolenia załogi Zamawiającego w zakresie eksploatacji instalacji. 6.Inżynier Kontraktu zaproponuje najdogodniejszą formę przeprowadzenia postępowań przetargowych i innych (dot. zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 Euro) na wyłonienie wykonawców robot budowlanych oraz wykonawców dostaw, przy czym procedury muszą zostać przygotowane i przeprowadzone przez Inżyniera Kontraktu zgodnie z zapisami wniosku o dofinansowanie, umową o dofinansowanie oraz przepisami prawa w tym m.in. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013 r. 907 j. t.), zwanej dalej ustawą Pzp i ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. 121 j. t. ze zm.), a także zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ i umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7.Celem świadczenia usługi jest zapewnienie kontroli zgodności zawartego Kontraktu na projekt i roboty z warunkami technicznymi i technologicznymi, dotrzymania terminów realizacji, określonych w Kontrakcie na wykonanie projektu i robót budowlanych oraz zapewnienie należytej jakości prac i dostaw. 8.Do zakresu obowiązków Inżyniera Kontraktu wchodzi w szczególności zarządzanie procesem inwestycyjnym realizowanym w ramach kontraktu w formule zaprojektuj i wybuduj, które będzie obejmowało w szczególności: a) organizację b) koordynację c) nadzór d) monitoring, raportowanie i sprawozdawczość w zakresie rzeczowym i finansowym e) wykonywanie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. 2013 r., poz. 1409 ze zm.) f) rozliczenie finansowe pośrednie z uwzględnieniem kwalifikowalności kosztów g) wykonywanie obowiązków w imieniu i na rzecz Zamawiającego związanych z okresem zgłaszania wad (gwarancja) h) końcowe rozliczenie finansowe kontraktu i) mediacje i rozjemstwo w sporach UWAGA: Szczegółowy zakres Inżyniera Kontraktu zawiera Część III SIWZ 9.Usługa obejmować będzie również m.in. wykonywanie: 1)czynności przy sprawdzeniu, ocenie i ewentualnej propozycji korekty Programu Funkcjonalno-Użytkowego; 2)czynności przy sprawdzeniu i ocenie dokumentacji projektowej wykonanej przez Wykonawcę robót budowlanych tj. projektu budowlanego, projektów wykonawczych, a także w razie potrzeby specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót na etapie realizacji robót dotyczących Umowy na roboty budowlane dla robót realizowanych w trybie zaprojektuj-wybuduj; 3)współpraca z Zamawiającym w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowań przetargowych na projekt i roboty budowlane oraz na dostawy w tym weryfikacja i pomoc przy udzielaniu odpowiedzi na pytania kontrahentów, jak również weryfikacji ofert technicznych; 4)czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 Euro; 5)organizacji, nadzoru i koordynacji całego procesu inwestycyjnego objętego realizacją robót budowlanych w ramach Umowy o wykonanie projektu i robót budowlanych; 6)obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2013.1409 ze zmianą), FIDIC; 7)opracowanie odpowiednich raportów; 8)rozliczenia finansowe Projektu w tym aktualizacja harmonogramów rzeczowo-finansowych; 9)wystąpienie w imieniu Zamawiającego z wnioskiem o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie i pozwolenie zintegrowane; 10)kontroli zgodności wykonywanych robót m.in. z dokumentacją projektową, pozwoleniami na budowę, wydanymi decyzjami administracyjnymi, zasadami wiedzy inżynierskiej, przepisami p.poż. i BHP; 11)kontroli zgodności wykonywanych dostaw; 12)Pełnienie funkcji biegłego w Komisji Przetargowej przy wyborze Wykonawcy na projekt i roboty budowlane oraz ewentualnych zamówień dodatkowych 10.Wykonawca będzie świadczył usługi opisane w powyższym punkcie oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) także w zakresie ewentualnych robót dodatkowych. 11.Przedmiot zamówienia według kodu CPV: Słownik główny Usługi zarządzania budową 71.54.00.00-5 Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.54.10.00-2 Usługi nadzoru budowlanego 71.52.00.00-9 Usługi nadzorowania placu budowy 71.52.10.00-6 Doradcze usługi budowlane 71.53.00.00-2 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.32.00.00-7 12.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III niniejszej SIWZ - pn. Opis Przedmiotu Zamówienia (tj. OPZ). Przepisy prawne 1) ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) 2) ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.) 3) ustawa z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92 poz. 881) 4) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr47,poz. 401) 5) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz.1126) 6) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie Książki Obiektu budowlanego (Dz. U. Nr 120 poz.1134) 7) przepisy i wytyczne branżowe 8) rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006r. ustanawiające przepisy ogólne dotyczące EFRR, EFS oraz FS i uchylające rozporządzenie Nr 1260/1999 9 Dz. Urz. UE L 21 Oz 31.07.2006), Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1080/2006 z 5 lipca 2006r. w sprawie EFRR i uchylające Rozp. (WE) nr 1783/1999 (Dz. Urz. UE L 210 z 31.07.2006). Rozporządzeniem Rady (WE) nr 1084/2006 11 lipca 2006r. ustanawiające FS i uchylające Rozp. (WE) nr 1164/94 (DZ. Urz. UE L 210 z 31. 07. 2006r.), Rozporządzeniem Komisji (WE) nr 1828/2006 z 8 grudnia 2006r. ustanawiające szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenie Rady (EW) nr1083/2006 ustanawiającego przepisy ogólne 9) Warunki kontraktowe FIDIC (3 wydania angielsko-polskie 2008-tłumaczenie wydania 1 z 1999r.) 10) W przypadku zmian przepisów prawa mających wpływ na realizację umowy Wykonawca się do niego bezwzględnie zastosuje powiadamiając o tym Zamawiającego. 13. Personel Inżyniera: Inżynier dla wypełnienia swoich zobowiązań winien zapewnić doświadczonych, wysoko wykwalifikowanych specjalistów - inżynierów branżowych zdolnych do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, uprawnionych do prowadzenia nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami polskiego Prawa budowlanego i w zgodzie z postanowieniami decyzji o pozwoleniu na budowę oraz uzgodnieniami, opiniami, postanowieniami i decyzjami warunkującymi prawidłową realizację przedmiotu zamówienia. Wskazani w ofercie Kluczowi Specjaliści nie wyczerpują wymagań dla rzetelnego wypełniania zobowiązań Inżyniera i winni być traktowani jako minimalne wymogi Zamawiającego stawiane w trakcie realizacji umowy. Inżynier powinien dostarczyć swoim specjalistom niezbędne wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych specjalistów, która może być niezbędna do właściwego wdrożenia umowy i wykonania kontraktu na roboty budowlane (np., dodatkowi inspektorzy danej lub w innych branżach, uprawniony geodeta, hydrogeolog, geolog, specjalista d/s zieleni, specjalista d/s zamówień publicznych, ekspert ppoż., inżynier materiałowy, specjalista ochrony placu budowy, administratorzy, informatycy, kierowcy, kurierzy itp.). Inżynier uwzględni w ofercie każdą konieczność uzupełnienia zespołu specjalistów wynikającą z przepisów prawa, decyzji, uzgodnień i porozumień, które są niezbędne do kompleksowej realizacji zadania. Kompletne wynagrodzenie całego personelu oraz wszelkie koszty związane z obsługą muszą być zawarte w cenie ryczałtowej brutto oferty Inżyniera.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715400005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10. Wymagania dotyczące wadium 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą Ofertę wadium w wysokości:14000,00 PLN słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 ze zmianami). 3.Nie dopuszcza się składania wadium w innej walucie niż PLN, zapis ten dotyczy również wadium złożonego w innej formie niż w pieniądzu. 4.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, musi być wykonalna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c)kwotę gwarancji, d)termin ważności gwarancji, e)zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie tego Wykonawcy lub -w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek PLN Zamawiającego: PL 13 1140 1993 0000 5511 0800 1001 z adnotacją Wadium - RZZO/Z01/2014 6.W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężnej należy złożyć w Ofercie oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, o którym mowa w pkt.10.2. niniejszej IDW. 7. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które przed terminem składania ofert znajdzie się na rachunku zamawiającego 8. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania Ofert. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy Pzp. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzzo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach