Przetargi.pl
Budowa sieci informatycznej instalacji do rzutników wraz z rozbudową i przebudową istniejącej sieci instalacji elektrycznej - Szkoła Podstawowa Nr 2

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2126210 , fax. 067 2123566
  • Data zamieszczenia: 2014-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2126210, fax. 067 2123566
    REGON: 00063833000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci informatycznej instalacji do rzutników wraz z rozbudową i przebudową istniejącej sieci instalacji elektrycznej - Szkoła Podstawowa Nr 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu oraz robót budowlanych na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego w zamówieniu publicznym typu zaprojektuj i buduj w obiekcie użyteczności publicznej będącym własnością Gminy Piła, a pozostającym w trwałym zarządzie jednostki oświatowej tj. Szkoły Podstawowej nr 2 im. Olimpijczyków Polskich 64-920 Piła, ul. Roosevelta 12, dla zadania pn.: Budowa sieci informatycznej instalacji do rzutników wraz z rozbudową i przebudową istniejącej instalacji elektrycznej - Szkoła Podstawowa Nr 2. Opis przedmiotu zamówienia: Budynek Szkoły Podstawowej nr 2 w Pile jest budynkiem murowanym, trzykondygnacyjnym, z częściowym podpiwniczeniem. Podział budynku na część dydaktyczno-administracyjną i część sportową z dwoma salami gimnastycznymi. Stan techniczny kwalifikuje obiekt do przeprowadzenia zakładanych robót remontowych przebudowy i rozbudowy instalacji elektrycznej zasilania i oświetlenia, instalacji dzwonkowej oraz instalacji logicznej. Zakres prac obejmuje cały budynek szkoły z wyłączeniem sali gimnastycznej dużej oraz bloku żywieniowego - te części budynku posiadają własne rozdzielnie elektryczne oraz nowo-wybudowane instalacje zasilające. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w programie funkcjonalno-użytkowym - PFU, stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszystkie nieujęte w PFU prace, wymagane obowiązującymi przepisami prawa, które są niezbędne do prawidłowego i zgodnego z przeznaczeniem funkcjonowania obiektu będącego przedmiotem zamówienia. Dane podstawowe budynku: - powierzchnia zabudowy: 2 817,00 m2 - kubatura budynku: 26 882,46 m2 Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Wszystkie zastosowane materiały, urządzenia muszą być nowe odpowiadać obowiązującym normom oraz posiadać wymagane atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne oraz nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników wg wymogów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. z 2013, poz. 1409 ze zm. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z opracowanym projektem wykonawczym. Wykonawca zobowiązany jest: 1) wykonać dokumentację projektową (projekt wykonawczy) przy zachowaniu najwyższej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytułowanie (Dz.U nr 75, poz. 690 ze zm.), 2) wykonać wszystkie roboty budowlane na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, uzyskać założone cele i parametry techniczne zgodnie z przepisami prawa oraz wytycznymi programu funkcjonalno-użytkowego, zgłosić ww. prace do właściwego organu administracji państwowej. 3) przekazać jeden egzemplarz dokumentacji zamawiającemu przed rozpoczęciem prac montażu instalacji. Zakres obowiązków i czynności kierownika budowy jest następujący: pełnienie obowiązków kierownika budowy zgodnie z obowiązująca ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. Z 2013, poz. 1409 ze zm., nadzór i kontrola nad właściwym i terminowym wykonywaniem robót, zapewnienie zgodności wykonywanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót, rozwiązywanie problemów technicznych w trakcie realizacji robót, kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami i przepisami, raz w tygodniu uczestnictwo w naradach technicznych z zmawiającym, użytkownikiem i wykonawcą, przybycie w przypadku konieczności na żądanie zamawiającego, przekazanie protokołem wg sporządzonego przez siebie wykazu kompletu dokumentów potwierdzających posiadanie atestów, certyfikatów, aprobat technicznych i wszelkich dopuszczeń dla materiałów użytych podczas remontu (każdy dokument ma być podpisany i opieczętowany przez kierownika budowy) celem weryfikacji przez inspektora nadzoru. Zamawiający zakłada możliwość dokonania przez wykonawcę inwentaryzacji obiektu objętego zamówieniem publicznym w terminie uzgodnionym z dyrektorem jednostki oświatowej. Osobą upoważnioną do wydania zezwolenia na wejście na teren szkoły i lustrację jest dyrektor szkoły - p. Dorota Frydrych tel. 67 212 33 94 lub inne osoby posiadające takie upoważnienie tel. 67 210 52 09. Zamawiający nie będzie odpowiedzialny i nie poniesie kosztów spowodowanych wydatkami lub stratami poniesionymi przez wykonawcę w związku z oględzinami miejsca robót. Wykonawca udzieli zamawiającemu pełnej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy odbioru końcowego. Wykonawca ma obowiązek w trakcie okresu gwarancyjnego stawienia się na wezwanie zamawiającego w ciągu 14 dni od otrzymania powiadomienia o organizowanym przeglądzie w ramach gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453143107
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 16 290,00 PLN (słownie: szesnaście tysięcy dwieście dziewięćdziesiąt złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach