Przetargi.pl
pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji I etapu inwestycji pod nazwą: przebudowa i rozbudowa obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wolsztynie w celu dostosowania do wymagań Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26.06.2012r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. 2012, poz. 739)

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 64-200 Wolsztyn, ul. Wschowska 3
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 68 347 73 00, 347 73 63 , fax. 68 3842590
  • Data zamieszczenia: 2016-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Wschowska 3 3
    64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie
    tel. 68 347 73 00, 347 73 63, fax. 68 3842590
    REGON: 97077342600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozwolsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji I etapu inwestycji pod nazwą: przebudowa i rozbudowa obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wolsztynie w celu dostosowania do wymagań Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26.06.2012r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. 2012, poz. 739)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    -Przedmiot zamówienia obejmuje usługę zarządzania przedsięwzięciem inwestycyjnym polegającym na realizacji I etapu inwestycji pod nazwą: przebudowa i rozbudowa obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wolsztynie w celu dostosowania do wymagań Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26.06.2012r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. 2012, poz. 739) na podstawie dokumentacji projektowej sporządzonej przez Architektoniczną Pracownię Projektową Tomasz Drożdżyński z siedzibą w Poznaniu, ul. Konińska 18. -Dodatkowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. -Wykonanie I etapu inwestycji obejmuje: Budowę nowego obiektu (budynek F) na terenie administracyjnym, na którym zlokalizowane są budynki wchodzące w skład Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wolsztynie, to jest na działce ewidencyjnej o numerze 346 7 w Wolsztynie. Na czas realizacji umowy o roboty budowlane nie przewiduje się wyłączania statutowej i ustawowej działalności Szpitala w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych. -W ramach budowy przewiduje się, że nowy budynku F zostanie wykonany w stanie surowym z wykonaniem sieci, instalacji dla możliwości podłączenia oddziałów, wykonanie kondygnacji technicznej, kotłowni, klatek schodowych (całe z oddymianiem) hollu, podjazdu dla karetek, zagospodarowanie terenu i remont stacji trafo, -Rozkład funkcji nowego budynku F jest następujący: Parter (653,1m?,): -Szpitalny Oddział Ratunkowy, -wejście do budynku z zewnątrz (z półpiętra) I piętro (902,1m?): -komunikacja ogólna połączona z istniejącą częścią szpitala, -Blok Operacyjny, -Centralna Sterylizatornia (do późniejszego zagospodarowania) II piętro (876,9m? ): -Oddział Chirurgiczny (część), -Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii III piętro (896,9m? [z częścią O.Porodowego w bud.B): -Oddział Porodowy, -Oddział Położniczy, -Oddział Neonatologiczny, kondygnacja techniczna (370,8m?): -droga ewakuacyjna, -kotłownia gazowa, -wentylatornia, -Nowy budynek F ma być połączony funkcjonalnie z istniejącym budynkiem B w tym ostatnia kondygnacja budynku B z klatką schodową budynku F -Budynek F połączony z budynkiem E poprzez nowo wybudowana windę, -wykonanie w budynku F na I piętrze - Bloku operacyjnego z 2. windami (2 szt.), agregatem porądotwórczym oraz z przekuciem do budynku B oraz wydzieleniem pomieszczeń na sterylizatornię, -wykonanie w budynku F na II piętrze Oddziału AIiT -wyburzenie budynku magazynowo- warsztatowego o pow. 176m?. Wysokość budynku w trakcie podłużnym do 3,78m w trakcie poprzecznym do 4,9m. Budynek mieści warsztaty, magazyny, pomieszczenie biurowe i zaplecze sanitarne, -demontaż zbiornika na wodę wraz z przebudową i budową infrastruktury technicznej. Wykonywanie funkcji Inżyniera Kontraktu w czasie trwania robót budowlanych na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy PZP, Zamawiający przewiduje możliwość rozszerzenia zakresu czynności Inżyniera kontraktu na czas do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu (do 3 m-cy od podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych). -W trakcie realizacji zamówienia wykonawca ma obowiązek współpracować i współdziałać z osobą pełniącą nadzór autorski nad projektem robot budowlanych. Zamawiający przewiduje, że osobą pełniącą nadzór autorski będzie autor projektu budowlanego. -Zamawiający wymaga obecności inżyniera Kontraktu na terenie budowy w dniach od poniedziałku do piątku przez minimum 8 godzin dziennie od godziny 7.00, za wyjątkiem Świąt i dni wolnych od pracy oraz w soboty w przypadku wykonywania robot budowlanych na czas niezbędny do nadzoru wykonywania tych robot.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715400005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium, na cały okres związania Ofertą, w wysokości 6.000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania Ofert i musi obejmować okres związania Ofertą, tj. 30 dni. Bieg terminu związania Ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania Ofert. Wadium może być złożone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy PZP, tj. 3.1. Pieniądzu. 3.2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3.3. Gwarancjach bankowych. 3.4. Gwarancjach ubezpieczeniowych. 3.5. Poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formach jak w pkt 3.2. - 3.5., gwarancja (poręczenie) musi być gwarancją (poręczeniem) bezwarunkową, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Gwarancja (poręczenie) ponadto musi zawierać zapis, który będzie stanowił, iż Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli zajdą okoliczności przewidziane w Ustawie PZP (art. 46 ust. 4a lub art. 46 ust. 5 Ustawy PZP). Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez osoby umocowane przez Gwaranta (Poręczyciela). Gwarancje (poręczenia) powinny zawierać oprócz elementów właściwych dla każdej formy, określonych przepisami prawa: 1.1. Wskazanie jako Beneficjenta - Zamawiającego. 1.2. Określenie przedmiotu postępowania (nazwa zamówienia i numer postępowania). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank PKO BP SA o/Wolsztyn nr rach: 04 1020 4144 0000 6102 0060 7234 z dopiskiem Wadium - nazwa Wykonawcy - Postępowanie nr PN102016 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego. -Wykonawca powinien dołączyć do Oferty dowód wniesienia wadium: 8.1. Potwierdzenie dokonanego przelewu - w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu. 8.2. Oryginał odpowiedniego dokumentu - w przypadku wniesienia wadium w innej dopuszczonej formie. -Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie Wadium musi być złożony w odrębnej kopercie załączonej do oryginału Oferty. W oryginale Oferty jako załącznik należy załączyć kserokopię oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, potwierdzonego za zgodność z oryginałem. W kopiach Oferty muszą znajdować się kserokopie dokumentu potwierdzającego wniesienie Wadium. -Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganej formie albo wysokości lub nie dołączy do Oferty odpowiedniego dowodu jego wniesienia, lub też nie wniesie wadium na cały okres związania Ofertą, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania. -Zamawiający zwróci wszystkim Wykonawcom wadium niezwłocznie po wyborze Oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego Oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 14. Wykonawcy, którego Oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. -Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał Ofertę przed upływem terminu składania Ofert. -Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z ust. 11., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego Oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia wadium w terminie wskazanym przez Zamawiającego. -Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. -Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego Oferta została wybrana: 15.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Ofercie, 15.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 15.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. -Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy PZP , z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: metodyka realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozwolsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach