Miasto i Gmina Krotoszyn ogłasza przetarg
- Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Hugona Kołłątaja 7
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7227454 , fax. 062 7228251
- Data zamieszczenia: 2013-09-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Krotoszyn
ul. Hugona Kołłątaja 7 7
63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
tel. 062 7227454, fax. 062 7228251
REGON: 25085487200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.krotoszyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. : Przystosowanie Zespołu Szkół nr 3 w Krotoszynie do realizacji celów Lokalnego Programu Rewitalizacji - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi : Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. : Przystosowanie Zespołu Szkół nr 3 w Krotoszynie do realizacji celów Lokalnego Programu Rewitalizacji. Wykonawca będzie wykonywał obowiązki zgodnie z zawartą umową o usługi Inżyniera i Warunkami Kontraktowymi FIDIC - pn. Warunki Kontraktowe dla Budowy dla robót inżynieryjno - budowlanych projektowanych przez Zamawiającego - 4 wydanie angielsko-polskie zmienione 2008 (tłumaczenie 1 wydania FIDIC 1999) Stowarzyszenie Inżynierów Doradców i Rzeczoznawców SIDiR. 2.Zamawiający powierzy Wykonawcy weryfikację i sprawdzenie kompletności dokumentacji projektowej, przygotowanie materiałów przetargowych na wybór Wykonawcy robót na potrzeby realizacji zadania wg Warunków Kontraktowych FIDIC (przedmiary robót, STWiOR oraz treść kontraktu/umowy z wykonawcą), zarządzanie, koordynację, kontrolę i nadzór nad realizacją Kontraktu w celu wykonania zadania zgodnie z dokumentacją projektową w ustalonym z Wykonawcą robót terminie oraz w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy robót wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów, jakości robót i kosztów realizacji robót, jak również w celu prawidłowego rozliczenia zadania inwestycyjnego. Obowiązki Inżyniera Kontraktu dotyczą nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego obejmującego modernizację budynku szkoły polegającą na renowacji i przebudowie pomieszczeń szkoły, termomodernizacji, rozbiórce istniejącej starej sali sportowej oraz budowie nowej wraz z zagospodarowaniem terenu oraz odbiory i inne czynności administracyjne niezbędne dla prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego i udział w rozliczeniu rzeczowo-finansowym projektu. 3. Usługa obejmuje m.in.: 1.zarządzanie procesem inwestycyjnym w imieniu Zamawiającego, zgodnie z przepisami prawa; 2.sporządzanie odpowiednich sprawozdań, raportów i rozliczeń finansowych, według wymagań instytucji finansujących Kontrakt na roboty budowlane tj. środków pochodzących z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko oraz wszelkich informacji na wniosek Zamawiającego związanych z prowadzoną inwestycją; 3.organizację, nadzór (poprzez zapewnienie odpowiednich uprawnionych inspektorów nadzoru inwestorskiego poszczególnych branż) i koordynację całego procesu inwestycyjnego objętego realizacją robót budowlanych w ramach projektu i pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu/inspektora nadzoru Inżynierskiego, zgodnie z warunkami zawartych Kontraktów wg Warunków Kontraktowych FIDIC, przepisami prawa, w tym ustawy PB, PZP, wraz z aktami wykonawczymi do ustawy i postanowieniami odpowiednich pozwoleń na prowadzenie budowy; 4.wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją inwestycji; 5.działanie we współpracy z Zamawiającym i na jego rzecz w całym okresie realizacji inwestycji; 6.zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego; 7.udział w mediacjach i rozjemstwie w sporach, procedurach arbitrażowych tj. doradztwo, opiniowanie dokumentów, wydawanie ekspertyz, udziału (w charakterze konsultanta) w spotkaniach, posiedzeniach związanych z procedurą arbitrażową; 8.fotograficzne dokumentowanie przebiegu realizacji inwestycji; 9.sprawowanie nadzoru nad robotami przez osoby wskazane w ofercie Wykonawcy, tj. Inżyniera Rezydenta, oraz Inspektorów Nadzoru; 10.uczestnictwo w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego; 11.czynności w ramach dodatkowych czynności Inżyniera. Wszystkie działania podejmowane przez Inżyniera Kontraktu winny się odbywać we ścisłej współpracy z powołaną przez Zamawiającego Jednostką Realizującą Projekt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ - pn. Opis przedmiotu zamówienia (tj. OPZ). Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 31.08.2015 r. ( w tym weryfikacja dokumentacji i przygotowanie materiałów przetargowych na wybór Wykonawcy robót na potrzeby realizacji zadania wg Warunków Kontraktowych FIDIC - przedmiary robót, STWiOR oraz treść kontraktu/umowy z wykonawcą w terminie 1 m-ca od dnia podpisania umowy). Planowany termin wykonania robót budowlanych : 30.05.2015 r - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715400005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona - przez cały okres związania ofertą wadium w wysokości 5.000,00 zł, słownie: pięćtysięcyzłotych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krotoszyn.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu inwestycyjnym pn. Budowa kompleksu oświatowo - sportowego wraz z zagospodarowaniem terenu przy ulicy Orlika w miejscowości Baranów
Dodano: 2016-06-02 - pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji I etapu inwestycji pod nazwą: przebudowa i rozbudowa obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wolsztynie w celu dostosowania do wymagań Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26.06.2012r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. 2012, poz. 739)
Dodano: 2016-04-21 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania : Modernizacja kanalizacji sanitarnej, deszczowej i sieci wodociągowej w ul. Raszkowskiej, Wiśniowej i Stawnej w Krotoszynie w ramach Projektu pn. : Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Krotoszyn - etap II .
Dodano: 2015-05-11 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach przedsięwzięcia pn.: Rozbudowa Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Ostrowie Wielkopolskim.
Dodano: 2014-05-16 - Pełnienie funkcji Inżyniera przy realizacji przedsięwzięcia: Przebudowa ul. 14-go Lutego wraz z odcinkiem 11-go Listopada i części Placu Konstytucji 3-go Maja
Dodano: 2014-04-08 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji przedsięwzięcia: Budowa markowego produktu turystycznego Wielkopolski: Pilska strefa aktywności turystycznej
Dodano: 2014-02-21 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach przedsięwzięcia pn.: Regulacja rzeki (cieku) Jawnik i budowa polderów zalewowych na terenie gminy Krotoszyn
Dodano: 2010-10-27 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach przedsięwzięcia pn.: Regulacja rzeki (cieku) Jawnik i budowa polderów zalewowych na terenie gminy Krotoszyn
Dodano: 2010-10-01 - Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi usługa pełnienia roli Inżyniera dla zadania Kompleksowe zagospodarowanie ścieków w zlewni rzeki Obry Gmina Nowy Tomyśl. Inżynier zobowiązany będzie do pełnienia swojej roli dla wszystkich zadań inwestycyjnych wchodzących w skład projektu. Projekt obejmuje następujące zadania inwestycyjne Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Nowym Tomyślu
Dodano: 2010-08-24 - Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi usługa pełnienia roli Inżyniera dla zadania: Kompleksowe zagospodarowanie ścieków w zlewni rzeki Obra - Gmina Nowy Tomyśl; Budowa sieci kanalizacji sanitarnej Nowy Tomyśl - Sękowo - Jastrzębsko Stare oraz Nowy Tomyśl - Boruja Kościelna. Wykonawca usługi zobowiązany będzie do pełnienia roli Inżyniera dla zadania: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej Nowy Tomyśl - Sękowo - Jastrzębsko Stare oraz Nowy Tomyśl - Boruja Kościelna.
Dodano: 2010-08-19