Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. : Przystosowanie Zespołu Szkół nr 3 w Krotoszynie do realizacji celów Lokalnego Programu Rewitalizacji

Miasto i Gmina Krotoszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Hugona Kołłątaja 7
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7227454 , fax. 062 7228251
  • Data zamieszczenia: 2013-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Krotoszyn
    ul. Hugona Kołłątaja 7 7
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7227454, fax. 062 7228251
    REGON: 25085487200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.krotoszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. : Przystosowanie Zespołu Szkół nr 3 w Krotoszynie do realizacji celów Lokalnego Programu Rewitalizacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi : Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. : Przystosowanie Zespołu Szkół nr 3 w Krotoszynie do realizacji celów Lokalnego Programu Rewitalizacji. Wykonawca będzie wykonywał obowiązki zgodnie z zawartą umową o usługi Inżyniera i Warunkami Kontraktowymi FIDIC - pn. Warunki Kontraktowe dla Budowy dla robót inżynieryjno - budowlanych projektowanych przez Zamawiającego - 4 wydanie angielsko-polskie zmienione 2008 (tłumaczenie 1 wydania FIDIC 1999) Stowarzyszenie Inżynierów Doradców i Rzeczoznawców SIDiR. 2.Zamawiający powierzy Wykonawcy weryfikację i sprawdzenie kompletności dokumentacji projektowej, przygotowanie materiałów przetargowych na wybór Wykonawcy robót na potrzeby realizacji zadania wg Warunków Kontraktowych FIDIC (przedmiary robót, STWiOR oraz treść kontraktu/umowy z wykonawcą), zarządzanie, koordynację, kontrolę i nadzór nad realizacją Kontraktu w celu wykonania zadania zgodnie z dokumentacją projektową w ustalonym z Wykonawcą robót terminie oraz w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy robót wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów, jakości robót i kosztów realizacji robót, jak również w celu prawidłowego rozliczenia zadania inwestycyjnego. Obowiązki Inżyniera Kontraktu dotyczą nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego obejmującego modernizację budynku szkoły polegającą na renowacji i przebudowie pomieszczeń szkoły, termomodernizacji, rozbiórce istniejącej starej sali sportowej oraz budowie nowej wraz z zagospodarowaniem terenu oraz odbiory i inne czynności administracyjne niezbędne dla prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego i udział w rozliczeniu rzeczowo-finansowym projektu. 3. Usługa obejmuje m.in.: 1.zarządzanie procesem inwestycyjnym w imieniu Zamawiającego, zgodnie z przepisami prawa; 2.sporządzanie odpowiednich sprawozdań, raportów i rozliczeń finansowych, według wymagań instytucji finansujących Kontrakt na roboty budowlane tj. środków pochodzących z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko oraz wszelkich informacji na wniosek Zamawiającego związanych z prowadzoną inwestycją; 3.organizację, nadzór (poprzez zapewnienie odpowiednich uprawnionych inspektorów nadzoru inwestorskiego poszczególnych branż) i koordynację całego procesu inwestycyjnego objętego realizacją robót budowlanych w ramach projektu i pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu/inspektora nadzoru Inżynierskiego, zgodnie z warunkami zawartych Kontraktów wg Warunków Kontraktowych FIDIC, przepisami prawa, w tym ustawy PB, PZP, wraz z aktami wykonawczymi do ustawy i postanowieniami odpowiednich pozwoleń na prowadzenie budowy; 4.wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją inwestycji; 5.działanie we współpracy z Zamawiającym i na jego rzecz w całym okresie realizacji inwestycji; 6.zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego; 7.udział w mediacjach i rozjemstwie w sporach, procedurach arbitrażowych tj. doradztwo, opiniowanie dokumentów, wydawanie ekspertyz, udziału (w charakterze konsultanta) w spotkaniach, posiedzeniach związanych z procedurą arbitrażową; 8.fotograficzne dokumentowanie przebiegu realizacji inwestycji; 9.sprawowanie nadzoru nad robotami przez osoby wskazane w ofercie Wykonawcy, tj. Inżyniera Rezydenta, oraz Inspektorów Nadzoru; 10.uczestnictwo w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego; 11.czynności w ramach dodatkowych czynności Inżyniera. Wszystkie działania podejmowane przez Inżyniera Kontraktu winny się odbywać we ścisłej współpracy z powołaną przez Zamawiającego Jednostką Realizującą Projekt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ - pn. Opis przedmiotu zamówienia (tj. OPZ). Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 31.08.2015 r. ( w tym weryfikacja dokumentacji i przygotowanie materiałów przetargowych na wybór Wykonawcy robót na potrzeby realizacji zadania wg Warunków Kontraktowych FIDIC - przedmiary robót, STWiOR oraz treść kontraktu/umowy z wykonawcą w terminie 1 m-ca od dnia podpisania umowy). Planowany termin wykonania robót budowlanych : 30.05.2015 r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715400005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona - przez cały okres związania ofertą wadium w wysokości 5.000,00 zł, słownie: pięćtysięcyzłotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krotoszyn.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach