Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w Projekcie Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Głogów w aglomeracji Głogów

Gmina Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, Piaskowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 836 55 55, , fax. 076 836 55 67
  • Data zamieszczenia: 2020-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głogów
    Piaskowa 1
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 836 55 55, , fax. 076 836 55 67
    REGON: 39064731100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminaglogow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w Projekcie Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Głogów w aglomeracji Głogów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w Projekcie Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Głogów w aglomeracji Głogów, w skład którego wchodzą dwa zadania inwestycyjne, tj.: 1) Budowa zbiorczego systemu kanalizacji sanitarnej w m. Przedmoście i m. Bytnik, 2) Budowa i przebudowa pompowni ścieków w m. Serby i m. Ruszowice. Umowa z Inżynierem Kontraktu zawarta zostanie w ramach projektu „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Głogów w aglomeracji Głogów” w ramach działania 2.3 „Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach” oś priorytetowa II „Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Objęte przedmiotem zamówienia usługi pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu świadczone będą przez Inżyniera Kontraktu od dnia podpisania Umowy do dnia zakończenia obydwóch zadań inwestycyjnych wchodzących w skład Projektu „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Głogów w aglomeracji Głogów”, tj. do dnia 30.11.2022 r. Przez zakończenie zadań Zamawiający rozumie uzyskanie przez Wykonawców robót budowlanych decyzji pozwolenia na użytkowanie wraz z klauzulą ostateczności dla obydwóch zadań. Ponadto Inżynier Kontraktu będzie wykonywał swoje obowiązki przy odbiorach gwarancyjnych i pogwarancyjnych - w okresie gwarancji przewidzianej na wykonanie ww. zadań. W przypadku, gdy nastąpi opóźnienie w wykonaniu robót budowlanych, Inżynier Kontraktu będzie wykonywał swoje zadania do dnia uzyskania przez Wykonawców robót budowlanych decyzji pozwolenia na użytkowanie wraz z klauzulą ostateczności dla obydwóch zadań, a jego wynagrodzenie nie ulegnie zmianie. Podczas trwania robót budowlanych Inżynier Kontraktu zapewni obecności inspektorów nadzoru na budowie na każde wezwanie Zamawiającego nie rzadziej niż raz w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego oraz Wykonawców robót budowlanych, potwierdzone każdorazowo sporządzeniem protokołu ze spotkania podpisanego przez Strony uczestniczące w spotkaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2 do SIWZ – projekt umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. 2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika. 3. Zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w sytuacji określonej w art. 22a ustawy. 4. Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach