Zakład Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg
- Adres: 59-150 Grębocice, ul. Kościelna
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 76 83 58 714 , fax. 76 83 58 714
- Data zamieszczenia: 2020-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej
ul. Kościelna 34
59-150 Grębocice, woj. dolnośląskie
tel. 76 83 58 714, fax. 76 83 58 714
REGON: 39104868200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgkgrebocice.bipfirma.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja przepompowni ścieków na terenie gminy Grębocice w podziale na części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 1: Modernizacja przepompowni ścieków w m. Szymocin dz. nr 261/1 Przedmiot i zakres inwestycji Przedmiotem inwestycji jest modernizacja pompowni ścieków sanitarnych zlokalizowana na działce o nr ewid. 261/1 obręb 0014 Szymocin, jed. ewid. 021603_2 gmina Grębocice. Zagospodarowanie terenu pozostaje bez zmian. Armatura zamontowana w zbiorniku pompowni ze względu na silnie korozyjne środowisko oraz długi okres eksploatacji, uległa znacznemu zużyciu, a pracujący układ sterowania nie realizuje obecnie przyjętych standardów w tego typu obiektach. Modernizacja polegała będzie na odtworzeniu stanu pierwotnego przy zastosowaniu nowoczesnych materiałów i wyrobów. Przeznaczenie i funkcja obiektu nie ulegają zmianie. Wykonawca musi zapewnić i utrzymać przerzut ścieków podczas prac remontu pompowni. Część 2: Modernizacja przepompowni ścieków w m. Szymocin dz. nr 124/3 Przedmiotem inwestycji jest modernizacja pompowni ścieków sanitarnych zlokalizowana na działce o nr ewid. 124/3 obręb 0014 Szymocin, jed. ewid. 021603_2 gmina Grębocice wraz z zagospodarowaniem terenu przepompowni. Armatura zamontowana w zbiorniku pompowni ze względu na silnie korozyjne środowisko oraz długi okres eksploatacji, uległa znacznemu zużyciu, a pracujący układ sterowania nie realizuje obecnie przyjętych standardów w tego typu obiektach. Zagospodarowania i uporządkowania wymaga również teren wokół pompowni. Modernizacja polegała będzie na odtworzeniu stanu pierwotnego przy zastosowaniu nowoczesnych materiałów i wyrobów. Przeznaczenie i funkcja obiektu nie ulegają zmianie. Wykonawca musi zapewnić i utrzymać przerzut ścieków podczas prac remontu pompowni. Część 3: Modernizacja przepompowni ścieków w m. Retków dz. Nr 58/1 Przedmiotem inwestycji jest modernizacja pompowni ścieków sanitarnych zlokalizowana na działce o nr ewid. 58/1 obręb 0011 Retków, jed. ewid. 021603_2 gmina Grębocice wraz z zagospodarowaniem terenu przepompowni. Armatura zamontowana w zbiorniku pompowni ze względu na silnie korozyjne środowisko oraz długi okres eksploatacji, uległa znacznemu zużyciu, a pracujący układ sterowania nie realizuje obecnie przyjętych standardów w tego typu obiektach. Zagospodarowania i uporządkowania wymaga również teren wokół pompowni. Modernizacja polegała będzie na odtworzeniu stanu pierwotnego przy zastosowaniu nowoczesnych materiałów i wyrobów. Przeznaczenie i funkcja obiektu nie ulegają zmianie. Wykonawca musi zapewnić i utrzymać przerzut ścieków podczas prac remontu pompowni. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232400-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w postępowaniu. 2. Zasady wnoszenia, zwrotu i utraty wadium regulują przepisy ustawy Pzp: art. 45 i 46 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Dla części 1 ( Szymocin 261/1) : 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100), Dla części 2 ( Szymocin 124/1): 1100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100), Dla części 3 (Retków): 1 300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100),
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień w niniejszym postępowaniu z uwagi na brak regulacji nakazujących ich posiadanie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta dla każdej z części odrębnie musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; b) oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; - W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. c) zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 5.3.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; d) w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy występują inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CeiDG) do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo; e) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; f) Dokumenty, z których wynika prawo podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisnia innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2020.346 t.j.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; g) dowód wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa odcinka grawitacyjnej sieci kanalizacyjnej sanitarnej o łącznej długości ok. 2,3 km wraz z tłocznią ścieków bytowych ( P2) i rurociągami tłocznymi ok. 0,3 km w miejscowości Chrząstawa Mała gm. Czernica (etap III-zlewnia tłoczni P2)
Dodano: 2021-02-02 - Naprawy i remonty urządzeń odwodnienia ulicznego i włazów studni kanalizacyjnych na terenie miasta Wrocławia
Dodano: 2021-01-11 - Naprawy i remonty urządzeń odwodnienia ulicznego i włazów studni kanalizacyjnych na terenie miasta Wrocławia
Dodano: 2020-11-04 - Budowa odcinka grawitacyjnej sieci kanalizacyjnej sanitarnej o łącznej długości ok. 2,3 km wraz z tłocznią ścieków bytowych ( P2) i rurociągami tłocznymi ok. 0,3 km w miejscowości Chrząstawa Mała gm. Czernica (etap III-zlewnia tłoczni P2)
Dodano: 2020-09-30 - Przebudowa boiska sportowego, wielofunkcyjnego i kortów tenisowych wraz z towarzyszącą infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu przy ul. Sportowej w Polanicy-Zdroju
Dodano: 2020-07-27 - Przebudowa boiska sportowego, wielofunkcyjnego i kortów tenisowych wraz z towarzyszącą infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu przy ul. Sportowej w Polanicy-Zdroju”
Dodano: 2020-07-09 - Wykonanie przyłącza i zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej dla budynku mieszkalnego przy ul. Krzywoustego 296 we Wrocławiu
Dodano: 2020-05-29 - „Zagospodarowanie wód opadowych w Gminie Miejskiej Głogów”
Dodano: 2020-04-01 - Budowa zbiorczego systemu kanalizacji sanitarnej w m. Przedmoście i m. Bytnik
Dodano: 2020-02-14 - Naprawy i remonty urządzeń odwodnienia ulicznego i włazów studni kanalizacyjnych na terenie miasta Wrocławia
Dodano: 2019-11-05