Starostwo Powiatowe w Nidzicy ogłasza przetarg
- Adres: 13-100 Nidzica, ul. Traugutta 23
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 6253279 , fax. 089 6253279
- Data zamieszczenia: 2010-01-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Nidzicy
ul. Traugutta 23 23
13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 6253279, fax. 089 6253279
REGON: 51075038000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa dróg powiatowych na odcinku Lipowo Kurkowskie - Łyna - Nidzica : Nr 1528 N w lokalizacji od km 11+756,00 do km 20+029,61, Nr 1264 N w lokalizacji od km 25+741,00 do km 26+146,17 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa dróg powiatowych na odcinku Lipowo Kurkowskie - Łyna - Nidzica : Nr 1528 N w lokalizacji od km 11+756,00 do km 20+029,61, Nr 1264 N w lokalizacji od km 25+741,00 do km 26+146,17 Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 193 000 EURO Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: 71.52.00.00-9 - usługi nadzoru budowlanego obejmujące swoim zakresem: a) zarządzanie i nadzór nad realizacją inwestycji pn. przebudowa dróg powiatowych na odcinku Lipowo Kurkowskie - Łyna - Nidzica: Nr 1528N w lokalizacji od km 11+756,00 do km 20+029,61, Nr 1264 N w lokalizacji od km 25+741,00 do km 26+146,17 w celu skutecznego wyegzekwowania od wykonawcy robót wymagń dotyczących jakości wykonania, kosztów realizacji oraz zgodności z dokumentacją projektową ( projektem budowlanym) i decyzjami zezwalającymi na prowadzenie robót , b) sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) nad robotami budowlanymi wykonywanymi przez wybranego wykonawcę robót budowlanych, odbiory robót, c) obsługę okresu gwarancyjnego, tj.: - nadzór nad usuwaniem usterek stwierdzonych w trakcie końcowego odbioru robót i w trakcie okresu gwarancyjnego oraz protokolarne potwierdzenie ich usunięcia, - przeprowadzenie przeglądów gwarancyjnych z udziałem zamawiającego, d) współpraca z Zamawiającym i podejmowanie działań na jego rzecz w okresie realizacji inwestycji oraz przekazywanie informacji z realizacji inwestycji, e) rozliczanie i zarządzanie projektem wynikające z umowy na dofinansowanie projektu, tj.: - sporządzanie raportów i sprawozdań zgodnie z wymaganiami RPO Warmia - Mazury na lata 2007 - 2013, - przygotowanie wszystkich materiałów niezbędnych do sporządzenia wniosków o płatność do Instytucji Zarządzającej, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł ( słownie: cztery tysiące złotych 00/100 ) w terminie do dnia 22.01.2010r. do godz. 10:00 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie i godzinie j. w. znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp spełniają warunki dotyczące: 1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ponadto Wykonawca wykaże, że brak jest podstaw do jego wykluczenia na podstawie art.24 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych . 2. Zamawiający dokona ustalenia, czy wykonawca w wystarczający sposób spełnia warunki udziału w postępowaniu , jeżeli wykaże ,że: 2.1. W zakresie warunku wskazanego w ust.1 pkt 1.2 wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu lub Inspektora Nadzoru nad realizacją robót budowlanych z zakresu robót drogowych : przebudowy, budowy lub remontu dróg. 2.2. W zakresie warunku wskazanego w ust.1 pkt 1.3 wykonawca wykaże, że: - dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , w szczególności odpowiadających za świadczenie usług w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk; a) inspektor nadzoru robót drogowych - musi posiadać wykształcenie wyższe lub średnie, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub decyzję potwierdzającą odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa b) inspektor nadzoru ds. robót sanitarnych - musi posiadać wykształcenie wyższe lub średnie, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji kanalizacyjnych, lub decyzję potwierdzającą odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, c) Inspektor nadzoru robót z zakresu kolei - musi posiadać wykształcenie wyższe lub średnie, uprawnienia budowlane w specjalności linie, węzły i stacje kolejowe oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Jeżeli Wykonawca nie może wykazać, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w ust.2 pkt 2.1 - 2.2, Zamawiający uzna, ze Wykonawca spełnia owe warunki, gdy wykaże, że na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. Jeżeli Wykonawca nie wykaże, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w ust.2 , ani nie udowodni, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o przesłankę zawartą w art. 24 ust.2 pkt 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą na podstawie art. 24 ust 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków : Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tych warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymagane jest przedłożenie wymienionych niżej dokumentów: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy ( na zał. Nr 2 SIWZ) 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenie na podstawie art. 24 ustawy ( na zał. Nr 3 SIWZ) 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy; 4) Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania dokumentów i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie ; ( na zał. Nr 4 SIWZ) , 5) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, ,w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. ( na zał. Nr 6 SIWZ) , 6) oświadczenia, ze osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( na zał. Nr 7a SIWZ). 7) Jeżeli Wykonawca wykaże, że na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, w celu udowodnienia zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, ( na zał. Nr 5, 7 SIWZ). 8) Oświadczenie o spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.44 ustawy ( na zał. Nr 10 SIWZ). 2.Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 3 Ustawy wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy , lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty , o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy , zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w który upłynął termin składania ofert. 3. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art.25 ust.1ustawy .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy kontrakcie pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 519 na odcinku Małdyty - Morąg, z podziałem na 4 części: Część 1: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru branży teletechnicznej; Część 2: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. geodezyjnych; Część 3: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. geotechnicznych; Część 4: Pracownik biurowy
Dodano: 2016-07-27 - Nadzór inwestorski nad budową sieci kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej oraz oczyszczalni ścieków w m. Kwitajny, gm. Pasłęk
Dodano: 2016-07-26 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa elementów uspokojenia ruchu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 507, w miejscowościach Wapnik i Kunik.
Dodano: 2016-07-26 - Nadzór inwestorski dla zadania inwestycyjnego Remont i modernizacja budynku CEiIK przy ul. Kościńskiego w Olsztynie (Bryła C)
Dodano: 2016-07-22 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych
Dodano: 2016-07-21 - Nadzór inwestorski nad budową sieci wodociągowej z Barczewskiego Dworu do Marun, Szynowa i Tęgut z przyłączami do odbiorców w tych miejscowościach, gm. Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie.
Dodano: 2016-07-14 - pełnienie funkcji inwestora zastępczego nad realizacją zadania polegającego na rozbudowie Drogowego Przejścia Granicznego w Grzechotkach w zakresie budowy jezdni, ogrodzenia oraz infrastruktury technicznej
Dodano: 2016-07-13 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy kontrakcie pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 519 na odcinku Małdyty - Morąg, z podziałem na 4 części: Część 1: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru branży teletechnicznej; Część 2: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. geodezyjnych; Część 3: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. geotechnicznych; Część 4: Pracownik biurowy.
Dodano: 2016-07-08 - Nadzór inwestorski nad budową sieci wodociągowej wraz z przyłączami oraz budową sieci kanalizacyjnej ze Słonecznika do Bartężka, gm. Morąg
Dodano: 2016-05-13 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa elementów uspokojenia ruchu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 507. Podział zamówienia na 3 części.
Dodano: 2016-04-15