Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-526 Olsztyn, ul. Partyzantów 24
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. (089) 527 21 48 , fax. (089) 527 21 48
- Data zamieszczenia: 2010-01-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie
ul. Partyzantów 24 24
10-526 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. (089) 527 21 48, fax. (089) 527 21 48
REGON: 51949947200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmiuw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie z wykorzystaniem kart paliwowych umożliwiających zakup bezgotówkowy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych ZMiUW w Olsztynie: benzyna bezołowiowa - PB/95 olej napędowy - ON 2. Dostawa paliw dokonywana będzie w systemie bezgotówkowym, na podstawie identyfikacyjnych magnetycznych kart paliwowych, wydanych przez Wykonawcę dla środków transportu Zamawiającego. 3. Realizacja dostaw paliwa odbywać się będzie na terenie działania Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie oraz całego kraju w sieci stacji paliwowych honorujących wydane magnetyczne karty paliwowe Wykonawcy. 4. Wielkość lub zakres zamówienia: 4.1 Szacunkowe ilości zamawianych paliw wynoszą: - benzyna bezołowiowa PB/95 - 21.000 litrów - olej napędowy - ON - 22.000 litrów 4.2 Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części przedmiotu zamówienia - w przypadku niewykorzystania w/w ilości paliw. Zamawiający będzie miał prawo do rezygnacji z dalszych dostaw, bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. 5. Wykonawca gwarantuje jakość paliw zgodną z obowiązującymi normami i przepisami. 5.1 Dostarczane paliwa muszą spełniać wymagania zawarte w: - Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2008 Nr 221, poz. 1441), - Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 8 września 2006r. (Dz.U. Nr 167 poz. 1185) zmieniającym rozporządzenie w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych. 5.2 Wykonawca pokryje wszelkie szkody powstałe z powodu złej jakości oferowanych paliw (niezgodności z normami). 6. Warunki realizacji dostawy: 6.1 Wykonawca wyda Zamawiającemu nieodpłatnie 16 szt. kart paliwowych, po jednej dla każdego środka transportu, w ciągu 15 dni roboczych od dnia przedstawienia przez Zamawiającego Wykonawcy wypełnionych i podpisanych wniosków o wydanie kart. 6.2 Na magnetycznej karcie paliwowej zakodowane będą, co najmniej, następujące dane: - nazwa użytkownika, - nr rejestracyjny pojazdu, - pojemność zbiornika pojazdu określająca maksymalne jednorazowe tankowanie, - rodzaj paliwa. 6.3 W przypadku zgubienia bądź kradzieży karty Wykonawca po telefonicznym zgłoszeniu tego faktu przez Zamawiającego, dokona natychmiastowego zablokowania karty. Zgłoszenia przyjmowane będą 7 dni w tygodniu przez całą dobę. Zgłoszenie telefoniczne zostanie potwierdzone dodatkowo za pomocą faksu. 6.4 Wykonawca wyda duplikat karty lub dokona wymiany karty zniszczonej na nową nie później niż w ciągu 10 dni, za dodatkową opłatą wg stawki obowiązującej w dniu wydania nowej karty. 6.5 Wykonawca wyda nie później niż w ciągu 10 dni od zgłoszenia duplikat karty źle funkcjonującej z winy Wykonawcy bez dodatkowych opłat. 6.6 Na wniosek Zamawiającego Wykonawca wyda nieodpłatnie identyfikacyjne magnetyczne karty paliwowe do nowo zakupionych lub przejętych samochodów. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do jednoznacznej identyfikacji terminu i ilości wydanego paliwa z pojazdem Zamawiającego, na który zostało pobrane paliwo, poprzez wydanie kierowcy wydruku zawierającego następujące informacje identyfikacyjne: - data i dokładny czas przeprowadzenia transakcji, - numer identyfikacyjny magnetycznej karty paliwowej, - ilość i cena zakupionych paliw, - adres stacji paliwowej, na której przeprowadzono transakcję; 8. Raporty transakcji sporządzane będą przez Wykonawcę nieodpłatnie, dwa razy w miesiącu: - za okres od 1 do 15 dnia każdego miesiąca, - za okres od 16 do ostatniego dnia każdego miesiąca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki, dotyczące: 1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliami płynnymi wydaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm). 1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia, 1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje siecią stacji paliw honorujących magnetyczne karty paliwowe w następujących miejscowościach Olsztyn, Bartoszyce, Gołdap, Ełk, Ostróda, Giżycko, Działdowo, Nidzica, Mrągowo, Pisz, Szczytno, w których Zamawiający posiada swoją siedzibę oraz oddziały. 1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokumenty i oświadczenia wymienione w ust 2 pkt 2.1, 2.2 i 2.3 informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy niniejszego ogłoszenia. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożone przez Wykonawcę. Nie spełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionego warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokumenty wymienione w ust 3 pkt. 3.1 i 3.2 informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy niniejszego ogłoszenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie pzp i spełnia wymagania określone w ogłoszeniu i SIWZ. Oferta zawierać musi następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełnione zobowiązanie ofertowe, 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełniania warunki udziału w postępowaniu, należy złożyć: 2.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, 2.2 Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi, wydana zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm). 2.3 Wykaz stacji paliwowych potwierdzający, że Wykonawca dysponuje stacjami paliwowymi honorującymi magnetyczne karty paliwowe w następujących miejscowościach: Olsztyn, Bartoszyce, Gołdap, Ełk, Ostróda, Giżycko, Działdowo, Nidzica, Mrągowo, Pisz, Szczytno. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pzp, należy złożyć: 3.1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy pzp, 3.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp; 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentu, o którym mowa wyżej w ust. 3 pkt. 3.2 informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Wykonawcy. 6. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu wymienionego w ust. 3 pkt. 3.2 informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa wyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 7. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, dotyczącego dysponowania siecią stacji paliwowych, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b pzp, Zamawiający wymaga złożenia pisemnego oświadczenia tych podmiotów, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów (stacji paliw) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 8. W celu wykazania, iż w stosunku do podmiotów o których mowa w ust. 7 nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pzp. (o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia), zamawiający żąda złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt. 3.1 i 3.2 informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy, dotyczących tych podmiotów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmiuw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup paliw silnikowych (benzyna bezołowiowa i olej napędowy) do pojazdów służbowych w Placówkach SG W-MOSG.
Dodano: 2016-04-08 - Zakup paliw do samochodów służbowych, pojazdów i sprzętu dla Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku (ZDP).
Dodano: 2015-12-22 - DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH, OLEJÓW ORAZ AUTO - GAZU DLA POTRZEB ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W OSTRÓDZIE NA ROK 2016 i 2017
Dodano: 2015-12-10 - Wybór stacji paliw do obsługi Powiatowej Służby Drogowej w Olsztynie w 2016 r., z podziałem na zadania: - ZADANIE NR 1- dostawa paliw dla obwodu drogowego w Olsztynku; - ZADANIE NR 2- dostawa paliw dla obwodu drogowego w Barczewie; - ZADANIE Nr 3- dostawa paliw dla obwodu drogowego w Dobrym Mieście; - ZADANIE NR 4 - dostawa paliw dla biura PSD w Olsztynie
Dodano: 2015-12-09 - Dostawa paliw płynnych w 2016r. - benzyna bezołowiowa 95, olej napędowy, olej opałowy w temp. referencyjnej +15o C do ogrzewania budynku
Dodano: 2015-12-07 - Dostawa paliw płynnych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc w 2016 roku
Dodano: 2015-11-30 - Zakup i sukcesywna dostawa paliw na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Ogonkach
Dodano: 2015-11-30 - Zakup benzyny bezołowiowej i oleju napędowego dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Ełku
Dodano: 2015-11-20 - Dostawa produktów paliwowych i pozapaliwowych dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Nidzicy, Obwodu Drogowego w Nidzicy, Lidzbarku oraz Iławie, realizowane na podstawie ważnej w danym dniu karty drogowej skonfrontowanej z wykazem pojazdów i osób uprawnionych do odbioru produktów paliwowych i pozapaliwowych oraz raportem pracy sprzętu.
Dodano: 2015-11-10 - sukcesywna dostawa paliwa do pojazdów służbowych Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie w systemie rozliczeń bezgotówkowych
Dodano: 2015-05-14