Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji Projektu p.n.: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej aglomeracji Kępno

Wodociągi Kępińskie sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-600 Kępno, ul. Wrocławska 28
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7822450 , fax. 062 7829974
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wodociągi Kępińskie sp. z o.o.
    ul. Wrocławska 28 28
    63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7822450, fax. 062 7829974
    REGON: 25075495200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji Projektu p.n.: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej aglomeracji Kępno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji Projektu: p.n.: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej aglomeracji Kępno. Usługi pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu są to usługi związane z zarządzaniem zadaniami w ramach realizacji Projektu (wymienionymi poniżej), a także obejmujące przygotowanie, organizację, nadzór, koordynację i zakończenie całego procesu inwestycyjnego związanego z realizacją Projektu. W szczególności polegają na wykonywaniu obowiązków Inżyniera, wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego i koordynowanie czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.), sporządzanie raportów oraz rozliczenia finansowe kontraktów. Przedmiotowe Zarządzanie będzie wykonywane zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Wykaz zadań w ramach realizacji Projektu: a) zadanie 1 - Stacja Uzdatniania Wody w Kępnie. b) zadanie 2 - Kanalizacja Mianowicie - Olszowa. c) zadanie 3 - Kanalizacja Świba. d) zadanie 4 - Stacja uzdatniania wody w Grębaninie. e) zadanie 5 - Kanalizacja w m. Baranów. f) zadanie 6 - Kanalizacja w m. Jankowy. g) zadanie 7 - Kanalizacja w m. Donaborów. h) zadanie 8 - Kanalizacja w m. Słupia. i) zadanie 9 - Przebudowa kanału w ul. Jasnej. Inżynier będzie w pełni odpowiedzialny za zarządzanie procesem inwestycyjnym objętym Projektem. Inżynier przeprowadzi w ramach umówionego wynagrodzenia dwa szkolenia (po 6 godzin lekcyjnych), dla wskazanego przez Zamawiającego personelu, w liczbie nie większej niż 5 osób, z zakresu procedury FIDIC oraz ustawy Prawo zamówień publicznych. Inżynier będzie konsultował dokumenty sporządzone przez Zamawiającego (także sporządzone do dnia zawarcia niniejszej umowy) oraz przygotowywane w związku z prowadzonymi postępowaniami przetargowymi na wyłonienie robót budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 15 000 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: BZ WBK S.A. I Oddział Kępno 14 1090 1144 0000 0000 1402 7424 Zaleca się dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu. 4. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski. Dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) termin ważności gwarancji/poręczenia, 5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a) Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. b) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub pełnomocnictw, nie udowadniając, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia, przez dwóch lub więcej Wykonawców - dotyczy każdego wykonawcy). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: A. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunku: a) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, b) znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. B. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy pzp; 4) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia, przez dwóch lub więcej Wykonawców - dotyczy wykonawców wspólnie). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: 1) Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli: a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem 5 czerwca 2009 roku (data wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje przynajmniej po jednej usłudze o wykonanej wartości (bez podatku VAT) nie mniejszej niż 100 000 PLN polegającej na wykonaniu lub wykonywaniu usług pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu na kontraktach obejmujących roboty budowlane przy: - budowie lub modernizacji Stacji Uzdatniania Wody; - budowie sieci kanalizacyjnej o długości co najmniej 15,0 km; - przebudowie lub renowacji sieci kanalizacyjnej o długości co najmniej 1,0 km; o wartości sumarycznej robót budowlanych jw. nie mniejszej niż 20 000 000 PLN, z czego dla robót budowlanych budowy sieci kanalizacyjnej 10 000 000 PLN w jednej umowie. b) dysponuje osobami mogącymi wykonywać, zgodnie z ustawą Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie obejmujące wykonywanie nadzoru inwestorskiego w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, urządzeń i instalacji wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób mogących wykonywać, zgodnie z ustawą Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie obejmujące wykonywanie nadzoru inwestorskiego w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, urzą-dzeń i instalacji wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. c) dysponuje osobą, która rozliczyła przynajmniej 2 inwestycje współfinansowane ze środków zewnętrznych np. z funduszy strukturalnych, pomocowych itp. lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takiej osoby; d) dysponuje osobą, która przygotowała i przeprowadziła przynajmniej 2 postępowania na wybór wykonawcy robót budowlanych o wartości co najmniej 4 000 000 PLN lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takiej osoby; e) dysponuje osobą lub osobami, które szkoliły w zakresie procedury FIDIC oraz ustawy Prawo zamówień publicznych lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takiej osoby lub osób. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia, przez dwóch lub więcej Wykonawców - dotyczy wykonawców wspólnie). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: 1) Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli: a) w ciągu ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie osiągnął przychody większe niż 500 000 PLN; b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 250 000 PLN. c) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 2 000 000 PLN
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykaz wykonywanych lub wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wykonanej wartości usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. Świadectwo Przejęcia). 3. Informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość (nie mniejszą niż 250 000 PLN) posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. 5. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6. Dokumenty potwierdzające, że: 1) osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wskazane w wykazie osób o którym mowa w pkt 4, posiadają wymagane uprawnienia budowlane umożliwiające wykonywanie działalności związanej z koniecznością fachowej oceny zjawisk technicznych lub samodzielnego rozwiązania zagadnień architektonicznych i technicznych oraz techniczno-organizacyjnych czyli wykonywanie samodzielnych funkcji techniczne w budownictwie określonych ustawą Prawo budowlane, obejmujące wykonywanie nadzoru inwestorskiego w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, urządzeń i instalacji wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro-energetycznych; 2) osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wskazana w wykazie osób o którym mowa w pkt 4, rozliczyła przynajmniej 2 inwestycje współfinansowane ze środków zewnętrznych np. z funduszy strukturalnych, pomocowych itp. 3) osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wskazana w wykazie osób o którym mowa w pkt 4, przygotowała i przeprowadziła przynajmniej 2 postępowania na wybór wykonawcy robót budowlanych o wartości co najmniej 4 000 000 PLN. 7. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w kwocie co najmniej 2 000 000 PLN. 8. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż w PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty, w której oszacowano warunki finansowo-ekonomiczne przyjmie kurs średni NBP z dnia 5 czerwca 2009 roku, według którego dokona przeliczenia danych finansowych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. 9. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 10. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 11. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zarzadcy.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach