Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji Projektu p.n. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1447N Dobre Miasto- Knopin od km 0+000 do km 3+000

Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-429 Olsztyn, ul. Cementowa 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 535 66 30 , fax. 089 535 66 40
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie
    ul. Cementowa 3 3
    10-429 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 535 66 30, fax. 089 535 66 40
    REGON: 51086673300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji Projektu p.n. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1447N Dobre Miasto- Knopin od km 0+000 do km 3+000
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są usługi pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji Projektu: p.n.: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1447N Dobre Miasto Knopin od km 0+000 do km 0+300, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 5- Infrastruktura transportowa regionalna i lokalna, Działanie 5.2-Infrastruktura transportowa służąca rozwojowi lokalnemu, Poddziałanie 5.2.1- Infrastruktura Drogowa warunkująca rozwój lokalny Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. 2.Usługi pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu są to usługi związane z zarządzaniem realizacją Projektu, wymienione poniżej i obejmujące: przygotowanie, organizację, nadzór, koordynację, rozliczenie i zakończenie całego procesu inwestycyjnego związanego z realizacją Projektu. W szczególności polegają na wykonywaniu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego i koordynowaniu czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.), sporządzanie raportów oraz rozliczenia finansowe kontraktów. Przedmiotowe Zarządzanie będzie wykonywane zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz zgodnie z zasadami realizacji i wytycznymi Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013. Inżynier Kontraktu będzie w pełni odpowiedzialny za zarządzanie procesem inwestycyjnym objętym Projektem. 3.Roboty budowlane nadzorowane przez Inżyniera - dla kontraktu określonego jako zadanie Przebudowa drogi powiatowej Nr 1447N Dobre Miasto- Knopin od km 0+000 do km 0+ 300- realizowane będą zgodnie z warunkami umowy na wykonawstwo robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715400005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 3 000 PLN (słownie: trzy tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia, przez dwóch lub więcej Wykonawców - dotyczy każdego wykonawcy). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: A. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunku: a) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, b) znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. B. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy pzp; 4) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia, przez dwóch lub więcej Wykonawców - dotyczy wykonawców wspólnie). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: 1) Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli: a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał przynajmniej dwie usługi polegające na pełnieniu funkcji Inżyniera/Kontraktu na kontrakcie obejmującym budowę/ przebudowę drogi o wartości robót brutto nie mniejszej niż 4 mln PLN, w tym co najmniej jedno zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej lub innych źródeł zewnętrznych; b) wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby: 1 osoba przewidziana na stanowisko Inżyniera/Rezydenta, posiadająca: - wykształcenie wyższe techniczne; - doświadczenie w pełnieniu funkcji Inżyniera/Rezydenta/Inżyniera Kontraktu/ Kierownika Zespołu na dwóch kontraktach obejmujących wykonanie budowy/przebudowy drogi o wartości robót brutto co najmniej 4 mln PLN, w tym jedno współfinansowane ze środków Unii Europejskiej lub innych źródeł zewnętrznych; - znajomość przepisów Prawa budowlanego i Prawa zamówień publicznych w zakresie realizacji inwestycji budowlanych oraz procedur przetargowych i kontraktowania obowiązujących w Unii Europejskiej. 1 osoba przewidziana na stanowisko Inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej, posiadająca: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), - aktualny, na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę, zgodnie z przepisami prawa przywołanymi powyżej, - doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej na kontrakcie obejmującym wykonanie budowy/przebudowy drogi o wartości robót drogowych brutto co najmniej 4 mln PLN. 1 osoba przewidziana na stanowisko Inspektora nadzoru inwestorskiego w branży mostowej, posiadająca: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności mostowej (lub odpowiadające im równoważne upraw?nienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), - aktualny, na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę, zgodnie z przepisami prawa przywołanymi powyżej, - doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży mostowej na kontrakcie obejmującym wykonanie robót mostowych o wartości brutto co najmniej 500 000 PLN; 1 osoba przewidziana na stanowisko Specjalisty ds. rozliczeń i administrowania, posiadająca: - doświadczenie w prowadzeniu obmiarów i wycenie robót budowlanych, rozliczania robót w kontraktach na roboty na co najmniej dwóch kontraktach o wartości brutto 4 mln PLN, w tym w/w doświadczenie, na co najmniej jednym kontrakcie współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej bądź innego źródła zewnętrznego. - znajomość procedur przetargowych i kontraktowania obowiązujących w Unii Europejskiej. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia, przez dwóch lub więcej Wykonawców - dotyczy wykonawców wspólnie). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: 1) Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, opisanych w Instrukcji Dla Wykonawców (IDW) powinien złożyć niżej wymienione w dokumenty i oświadczenia; 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy pzp, sporządzone według Załącznika nr 2 do IDW; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w.w dokument musi dotyczyć każdego z Wykonawców i winien być złożony przez: każdego z nich odrębnie jedynie w sytuacji, jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie, bądź przez Pełnomocnika występującego w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 3. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, sporządzone według załącznika nr 3 do niniejszej IDW; (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, wymienione dokumenty muszą złożyć wszyscy Wykonawcy łącznie). 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzone według załącznika nr 4 do niniejszej IDW wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia; Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa, Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, wymienione dokumenty muszą złożyć wszyscy Wykonawcy łącznie). 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wskazane w wykazie osób o którym mowa w pkt 4), posiadają wymagane uprawnienia budowlane umożliwiające wykonywanie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie określonych ustawą Prawo budowlane, obejmujące wykonywanie nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej i mostowej. 6. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-olsztynski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach