Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg
- Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
- Data zamieszczenia: 2014-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
ul. Łączności 1 1
82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
REGON: 17074771500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inżyniera Budowy przy realizacji inwestycji Przebudowa przepustu w ciągu ul. Fromborskiej w Elblągu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia: Pełnienie funkcji Inżyniera Budowy przy realizacji inwestycji Przebudowa przepustu w ciągu ul. Fromborskiej w Elblągu Przedmiot główny: CPV: 71.54.00.00-5 Nazewnictwo wg CPV: Usługi zarządzania budową Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inżyniera Budowy przy realizacji inwestycji (Projektu) Przebudowa przepustu w ciągu ul. Fromborskiej w Elblągu. 2. Zakres usługi stanowiącej przedmiot zamówienia obejmuje: A. wykonanie analizy dokumentacji projektowej wraz z dokumentami i opracowaniami, o których mowa w ust. 2 wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, oraz z decyzją o pozwoleniu na budowę i sporządzenie raportu z tej analizy pod kątem prawidłowości tej dokumentacji, przedmiaru robót i szczegółowych specyfikacji technicznych oraz wyegzekwowanie naniesienia przez projektanta niezbędnych zmian do dokumentacji projektowej, przedmiarów robót i specyfikacji technicznych, B. uczestnictwo w postępowaniu przetargowym na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych w szczególności poprzez przygotowanie wyjaśnień wykonawcom robót, weryfikację ofert wykonawców na roboty budowlane, C. przygotowanie procesu inwestycyjnego: Wykonawca (Inżynier) będzie uczestniczył w przygotowaniu procesu inwestycyjnego, D. zarządzanie, kierowanie i pełnienie funkcji Inżyniera Budowy, w tym pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji przedmiotu umowy oraz prowadzenie bieżących rozliczeń (w trakcie trwania inwestycji, o której mowa w ust. 1 wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ), E. końcowe rozliczenie inwestycji i przygotowania przekazania środków trwałych, F. obsługa okresu gwarancyjnego wykonanych robót z tytułu gwarancji jakości i rękojmi. 3. Szczegółowy zakres zamówienia Wykonawcy (Inżyniera) obejmuje: 1. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy: A. Powołanie Zespołu Inżyniera Budowy w minimalnym składzie j.n.: - Kierownik Zespołu/Inspektor nadzoru robót drogowych: posiadający wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi B. Analiza, weryfikacja i ocena kompletności dokumentacji projektowej o której mowa w § 1 ust. 3 pkt A wzoru Umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, w tym m.in.: - Sprawdzenie kompletności i zawartości merytorycznej projektów wykonawczych i budowlanych, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich oraz szczegółowych specyfikacji technicznych w zakresie spójności w/w elementów oraz kompletności z punktu widzenia celu któremu mają służyć. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w tym zakresie Wykonawca (Inżynier) wyegzekwuje od projektanta naniesienie poprawek w ramach nadzoru autorskiego. - Analiza zakresu robót ujętych w dokumentacji projektowej i wyszczególnionych w przedmiarach pod kątem możliwości wystąpienia robót koniecznych/dodatkowych w trakcie realizacji inwestycji. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w ujętym w dokumentacji niezbędnym zakresie robót lub jego niespójności z przedmiarami, Wykonawca (Inżynier) wyegzekwuje od projektanta naniesienie poprawek w ramach nadzoru autorskiego. - Sprawdzenie kompletności uzyskanych uzgodnień firm branżowych, opinii i zezwoleń właściwych organów i instytucji wynikających z warunków technicznych firm branżowych oraz obowiązujących przepisów. W przypadku stwierdzenia niekompletnych lub nieaktualnych uzgodnień, opinii, pozwoleń Wykonawca (Inżynier) zobowiązany będzie do uzyskania brakujących lub uaktualnienia przedmiotowych uzgodnień, opinii, pozwoleń we własnym zakresie. - Sprawdzenie kompletności zawartości merytorycznej projektów wykonawczych i budowlanych, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich oraz szczegółowych specyfikacji technicznych w zakresie spełnienia wymagań i warunków określonych w zezwoleniach właściwych organów i instytucji, uzgodnieniach firm branżowych wynikających z warunków technicznych. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w tym zakresie Wykonawca (Inżynier) wyegzekwuje od projektanta naniesienie poprawek w ramach nadzoru autorskiego - Analiza, weryfikacja i ocena kompletności dokumentacji projektowej musi być wykonana przez osobę z wymaganymi uprawnieniami budowlanymi niezależną od autora projektu. oraz przekazanie raportu zawierającego wnioski i uwagi z oceny dokumentacji projektowej w zakresie potrzeb ewentualnych korekt w terminie 14 dni od otrzymania dokumentacji od Zamawiającego. C. Wykonawca (Inżynier) jest odpowiedzialny za przekazanie kompletnej dokumentacji projektowej dla wykonawcy robót. D. Uczestnictwo w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania przetargowego na roboty budowlane związanego z realizacją zadania, o którym mowa w § 1 wzoru Umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ m.in. poprzez przygotowanie treści wyjaśnień wykonawcom w trakcie trwania postępowania przetargowego, sprawdzenie poprawności wyliczenia wartości oferty z kosztorysem ofertowym, złożonym przez każdego z wykonawców w w/w postępowaniu przetargowym. E. Przekazanie wykonawcy robót terenu budowy oraz zarejestrowanie Dziennika Budowy, o którym mowa w § 1 ust. 1. wzoru Umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. Powiadomienie o rozpoczęciu robót firm branżowych, które mają swoje urządzenia w obszarze inwestycji. F. Sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego w zakresie, jaki wynika z obowiązujących przepisów prawa budowlanego oraz postanowień wzoru Umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. G. Współpraca z firmami branżowymi, które mają swoje urządzenia w obszarze inwestycji i koordynacja robót w przypadku kiedy firmy te będą siłami własnymi realizować ich remonty lub wymieniać w trakcie realizacji inwestycji. H. Wykonawca (Inżynier) zobowiązany będzie wyegzekwować od wykonawcy robót harmonogramu robót oraz do przedłożenia harmonogramu wraz ze swoją opinią Zamawiającemu w ciągu 7 dni od otrzymania harmonogramu od wykonawcy robót. I. Zaproponowanie etapowania robót budowlanych wraz z przedstawieniem zakresu i analizy finansowej dla całego zakresu objętego dokumentacją projektową w oparciu o informacje planów budżetu Zamawiającego. J. Zorganizowanie i prowadzenie Rad Budowy minimum raz w miesiącu dla zadania, o którym mowa w § 1 ust. 1 wzoru Umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. K. Sporządzenie wszelkich niezbędnych Zamawiającemu sprawozdań i rozliczeń w trakcie i po wykonaniu zadania. L. Kontrola laboratorium wykonawcy robót i źródeł pozyskania materiałów. M. Wykonawca (Inżynier) uzgadnia z wykonawcą robót rodzaj dokumentacji powykonawczej, sprawdza ją i zatwierdza w porozumieniu z Zamawiającym. Wykonawca (Inżynier) zarządza całym procesem przekazania obiektu do użytkowania. N. Sprawdzanie i zatwierdzanie do zapłaty faktur przejściowych przedkładanych przez wykonawcę robót dla zadania określonego w § 1 ust. 1 wzoru Umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. O. Dopilnowanie wykonania przez wykonawcę robót właściwej obsługi geodezyjnej dla zadania określonego w § 1 ust. 1 wzoru Umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. Nadzór nad sprawowaniem obsługi geodezyjnej. Dopilnowanie wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. P. Dokonanie przy udziale Zamawiającego odbioru końcowego dla zadania, o którym mowa w § 1 ust. 1 wzoru Umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. Wykonawca (Inżynier) potwierdzi zgłoszoną przez wykonawcę robót gotowość do odbioru, dokona odbioru, przekaże Zamawiającemu niezbędną dokumentację odbioru (protokoły wraz z załącznikami) oraz dokumentację powykonawczą. Q. Sprawdzenie i zatwierdzenie do zapłaty faktury końcowej, przedłożonej przez wykonawcę robót, dokonanie rozliczenia końcowego zadania, w tym przygotowanie przekazania środków trwałych (w sposób uzgodniony z Zamawiającym). R. Wykonawca (Inżynier) weryfikuje, analizuje i zatwierdza do zapłaty faktury wystawione przez wykonawcę robót w związku z realizacją umowy na roboty budowlane. S. Wykonawca (Inżynier) będzie współpracował z Zamawiającym w przygotowaniu dokumentów niezbędnych do przygotowania postępowania przetargowego dotyczącego zamówienia na roboty dodatkowe/konieczne niezbędne do realizacji inwestycji, o którym mowa w § 1 wzoru Umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. T. Wykonawca (Inżynier) będzie opiniował i potwierdzał składanie przez wykonawcę robót dokumenty dotyczące realizacji robót koniecznych, dodatkowych i zamiennych. U. Wykonawca (Inżynier) będzie organizował przeglądy gwarancyjne i będzie nadzorował usuwanie stwierdzonych protokolarnie wad. Wykonawca (Inżynier) zorganizuje i przeprowadzi odbiór ostateczny po zakończeniu okresu gwarancyjnego wykonania robót, związanych z realizacją inwestycji. V. Wykonawca (Inżynier) zobowiązany jest do wyegzekwowania od wykonawcy robót niezbędnych dokumentów (oraz przekazanie swojej opinii) w sprawie obowiązków wynikających z ustawy Prawo Zamówień Publicznych dotyczących Podwykonawców. Powyższy zakres określony zostanie w umowie z wykonawcą robót budowlanych. Wykonawca (Inżynier) zobowiązany będzie do m.in.: - Wyegzekwowania od wykonawcy robót przedłożenia projektu umowy z podwykonawcami - Przekazania Zamawiającemu opinii do projektu umowy o podwykonawstwo pod kątem obowiązków Zamawiającego wynikających z ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Wyegzekwowania przekazania od wykonawcy robót poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, dostawy i usługi. Umowa ta powinna zawierać uwagi Inżyniera Budowy i Zamawiającego wniesione na etapie projektu tej umowy - Przygotowania opinii o bezpośrednią (przez Zamawiającego) zapłatę wymaganego wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, przy zaakceptowanej umowie o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, dostawy lub usługi w przypadku uchylenia się od obowiązku zapłaty odpowiednio przez wykonawcę robót, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę zamówienia na roboty budowlane. - Przygotowania wniosków i opinii w celu naliczenia kar umownych zgodnie z odrębną umową podpisaną z wykonawcą robót budowlanych. W. Wykonawca (Inżynier) zapewni obsługę nadzoru autorskiego przez projektanta - autorów dokumentacji projektowych, o których mowa w § 1 ust. 2. wzoru Umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, zgodnie z wymogami Prawa budowlanego i zgodnie z zapisami umowy tych dokumentacji projektowych, spisanych pomiędzy Zamawiającym, a Biuro Usług Inwestycyjnych Grzegorz Walczak, Gronowo Górne, ul. Agatowa 131, 82-300 Elbląg. 2. Wykonawca (Inżynier) nie ma prawa zaciągać w imieniu Zamawiającego żadnych zobowiązań finansowych, w szczególności w stosunku do wykonawcy robót, autorów dokumentacji projektowej (z wyłączeniem zapewnienia obsługi nadzoru autorskiego projektanta, stanowiącej koszt Wykonawcy (Inżyniera)) oraz innych uczestników procesu inwestycyjnego bez zgody Zamawiającego. 3. W przypadku wystąpienia robót koniecznych/dodatkowych lub zamiennych, Wykonawca (Inżynier) będzie potwierdzał konieczność wystąpienia takich robót oraz opiniował i oceniał złożony przez wykonawcę robót budowlanych realizującego inwestycję protokół wykonania tych robót. Forma oceny materiałów przekazanych przez Wykonawcę oraz sposób postępowania Wykonawca (Inżynier) uzgodni z Zamawiającym. Wykonawca (Inżynier) zobowiązany będzie każdorazowo przedkładać Zamawiającemu oceniony jak wyżej protokół wykonania robót koniecznych/dodatkowych lub zamiennych w terminie nie później niż 7 dni robocze od daty złożenia go przez wykonawcę robót do Inżyniera Budowy. 4. Wykonawcy (Inżynierowi) nie przysługuje wzrost wynagrodzenia z tytułu realizacji przez wykonawcę inwestycji robót koniecznych, dodatkowych i zamiennych. 5. Wykonawca (Inżynier) zobowiązuje się do przedstawienia do 10 dni od daty podpisania umowy jako załącznik polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej z tytułu skutków działalności Wykonawcy (Inżyniera). 6. Zarządzanie, kierowanie i pełnienie funkcji Inżyniera Budowy rozpoczyna się w momencie podpisania umowy z Wykonawcą (Inżynierem). 5. Zadanie inwestycyjne wymienione w ppkt 1. realizowane będzie w oparciu o dokumentację projektową pn.: Przebudowa przepustu w ciągu ul. Fromborskiej w Elblągu, wykonaną przez Biuro Usług Inwestycyjnych Grzegorz Walczak, Gronowo Górne, ul. Agatowa 131, 82-300 Elbląg zawierającą nw. elementy: A. PROJEKT BUDOWLANY I WYKONAWCZY OBIEKT: PRZEPUST STALOWY Z BLACHY FALISTEJ NA POTOKU KAMIENICA KM 7+876 ADRES: DROGA POWIATOWA 1129N UL. FORMBORSKA, W KM 0+135 W ELBLĄGU, WOJ. WARMIŃSKO-MAZURSKIE POW. ELBLĄSKI, GM. PASŁĘK DZIAŁKI NR: 224/2, 224/3, OBRĘB ŁĘCZE 13, 5/2, 223/1, 223/2 OBRĘB 34 ELBLĄG INWESTOR: GMINA-MIASTO ELBLĄG UL. ŁĄCZNOŚCI 1 82-300 ELBLĄG NAZWA OPRACOWANIA: PRZEBUDOWA PRZEPUSTU W CIĄGU UL. FROMBORSKIEJ W ELBLĄGU STADIUM: PROJEKT BUDOWLANY I WYKONAWCZY Projekt przebudowy przepustu Opinia geotechniczna Operat wodnoprawny Przedmiar robót Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Zamawiający informuje, że w celu zapoznania się Wykonawców z zakresem inwestycji, dla której będzie pełniona usługa, zamieścił wyżej wymieniony projekt na stronie internetowej pod linkiem: http://www.umelblag.pl/urzad_m/wydzialy/wzp_pliki/zal_SIWZ_35.zip 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi. 7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715400005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inżyniera Budowy dla budowy ciągu pieszo rowerowego wraz z oświetleniem Fromborska - Zajazd - Krasny Las od km 0+800 do km 3+072
Dodano: 2016-05-10 - Pełnienie funkcji Inżyniera Budowy dla budowy ciągu pieszo rowerowego wraz z oświetleniem Fromborska - Zajazd - Krasny Las od km 0+800 do km 3+072
Dodano: 2016-03-22 - PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD INWESTYCJĄ PN.: Rozbudowa całorocznej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej wzdłuż Szlaku Tatarskiego
Dodano: 2011-04-29 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji polegającej na ROZBUDOWIE I MODERNIZACJI INFRASTRUKTURY WODNO-ŚCIEKOWEJ W REGIONIE WIELKICH JEZIOR MAZURSKICH - MASTERPLAN DLA WIELKICH JEZIOR MAZURSKICH -GMINA STARE JUCHY w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013
Dodano: 2011-02-15 - Usługa inżynierii kontraktu dla projektu pn. Rewitalizacja zabytkowego budynku internatu przy ulicy Mariańskiej 3 w Olsztynie.
Dodano: 2010-09-03 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego nad realizacją zadania Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 przy Zespole Szkół Budowlanych w Braniewie
Dodano: 2010-06-02 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji projektu p.n. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1430N relacji Dywity-droga krajowa Nr 51-Barczewko-Barczewo-Prejłowo od km 15+890 do km 17+150 w miejscowości Barczewo z budową mostu.
Dodano: 2010-05-17 - Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu przy realizacji inwestycji pn. Przebudowa dróg gminnych ul. 17 Lutego oraz ul. Ciepłowniczej w Pieniężnie
Dodano: 2010-02-16 - Inspektora nadzoru inwestorskiego zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami Pieniężno I - Kierpajny Wielkie oraz wodociągu z przyłączami Kajnity - Kolonia Kajnity
Dodano: 2010-02-08 - Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania- Rozbudowa Stacji Uzdatniania wody w Pieniężnie
Dodano: 2010-02-01