Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inwestora zastępczego nad realizacją zadania Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 przy Zespole Szkół Budowlanych w Braniewie

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 14-500 Braniewo, Pl. Piłsudskiego 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 6440204 , fax. 055 6440205
  • Data zamieszczenia: 2010-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    Pl. Piłsudskiego 2 2
    14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 6440204, fax. 055 6440205
    REGON: 17081810200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-braniewo.pl, braniewo-sp.bip-wm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inwestora zastępczego nad realizacją zadania Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 przy Zespole Szkół Budowlanych w Braniewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Odpowiedzialność Wykonawcy, zwanego dalej Inwestorem Zastępczym: a) Inwestor Zastępczy pełniąc czynności zastępstwa inwestorskiego działa w imieniu i na rachunek Zamawiającego jako jego pełnomocnik. b) Inwestor Zastępczy zobowiązany jest do podejmowania czynności mających na celu zabezpieczenie praw i interesów Zamawiającego. c) Inwestor Zastępczy ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność za wyrządzone szkody, będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych umową. d) Inwestor Zastępczy ponosi odpowiedzialność za skutki działania lub zaniechania osób wykonujących prace na jego rzecz. e) Inwestor Zastępczy sprawuje nadzór inwestorski zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. Z 2006r. Nr 156, poz.1118). 2. Obowiązki Inwestora Zastępczego. a) Inwestor Zastępczy zobowiązuje się do realizacji praw i obowiązków wynikających z umów zawartych przy jego udziale przez Zamawiającego na realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego. b) Inwestor Zastępczy zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu rzeczowego, stanowiącego integralną część umowy określającego terminy zadań objętych jego obowiązkami z zastrzeżeniem terminów określonych przez Zamawiającego: - roboty budowlano-montażowe muszą zostać zakończone nie później niż do 30.10.2010r. - zespół boisk musi zostać przekazany do eksploatacji nie później niż do 30.11.2010 r. 3. Inwestor zastępczy zobowiązany jest do szczegółowego wykonania następujących obowiązków: 1) W zakresie wykonawstwa robót: a) Przekazanie Wykonawcy robót budowlano-montażowych dokumentacji projektowej, otrzymanej od Zamawiającego b) Przygotowanie niezbędnych dokumentów do przekazania placu budowy i przekazanie przy udziale Zamawiającego, c) Ustanowienie inspektorów nadzoru we wszystkich branzach występujących w inwestycji ze wskazaniem inspektora - koordynatora, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane, d) Kontrola procesu budowy oraz zapisów w dzienniku budowy, jej zgodności z dokumentacją projektową, techniczną, warunkami technicznymi wykonania robót, obowiązującymi przepisami, aktualną wiedzą techniczną, prawem budowlanym oraz umową o realizacji inwestycji, e) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i jakości wbudowywanych materiałów, f) Udział w odbiorach robót zanikających i ulegających zakryciu, w tym sporządzanie dokumentacji fotograficznej, g) Sprawdzanie protokołów elementów robót i akceptowanie ich w zakresie rzeczowym i rachunkowym, h) Opracowywanie sprawozdań miesięcznych z wykonanego zakresu rzeczowo - finansowego i przedstawianie ich Zamawiającemu, i) Kontrolowanie zgodności realizacji inwestycji z zapisami umowy, j) Kwalifikowanie zasadności wykonania ewentualnych robót dodatkowych w uzgodnieniu z zamawiającym k) Przedłożenie zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, l) Prowadzenie narad koordynacyjnych na budowie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i wykonawcami robót, m) Wstrzymywanie robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, n) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, bądź ich elementów podlegających odbiorowi częściowemu, przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego, o) Doprowadzenie do odbioru końcowego inwestycji, udział w komisjach odbiorowych i przekazanie inwestycji do eksploatacji przy założeniu, że odbierającym jest Zamawiający, p) Przygotowanie dla Zamawiającego dokumentów oraz wniosku o pozwolenie na użytkowanie lub zgłoszenie o zakończeniu budowy zgodnie z ustawą - Prawo Budowlane, q) Egzekwowanie usunięcia przez wykonawcę robót usterek oraz niedoróbek stwierdzonych komisyjnie w trakcie odbiorów częściowych i odbioru końcowego, r) Udział w rozruchu inwestycji. 2) W zakresie rozliczeń finansowych. a) Kontrola prawidłowości wystawiania faktur, zakresów prac i kwot w zakresie zgodności z umową zawartą z Wykonawcą, b) Sprawdzanie faktur przejściowych i końcowych przedkładanych przez wykonawcę dokumentacji projektowej oraz wykonawcę robót, kwalifikowanie ich do zapłaty i przekazywanie ich Zamawiającemu do zapłaty, c) Sprawdzanie pod względem rachunkowym i merytorycznym kosztorysów robót, d) Przygotowanie materiałów związanych z naliczaniem kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych, których obowiązek zapłaty został zastrzeżony w zawartych z wykonawcami umowach, e) Składanie Zamawiającemu pisemnych raportów w następującym cyklu: - raporty comiesięczne zawierające informacje o stanie zaawansowania inwestycji, analizę zgodności terminów wykonywania robót z przyjętym harmonogramem, informację o kosztach w zakresie zgodności z przyjętymi założeniami oraz harmonogramem wymagalności płatności, ocenę wykonawców, ocenę jakości wykonywanych robót i występujących głównych problemów, raporty te należy złożyć Zamawiającemu w terminie 7 dni po upływie każdego miesiąca kalendarzowego, - raporty interwencyjne dotyczące nagłych, nieprzewidzianych zdarzeń mających wpływ na termin i budżet inwestycji przekazywane do upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, w terminie 2 dni od zdarzenia, - raporty rozliczeniowe składane w terminie 14 dni od zakończenie określonego etapu inwestycji określonego w Harmonogramie Inwestycji, f) Rozliczenie końcowe inwestycji, w tym przygotowanie dokumentów OT, g) Przygotowanie dokumentów dla Zamawiającego w zakresie rozliczenia dotacji udzielonych przez Samorząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego i Ministerstwo Sportu i Turystyki na realizację inwestycji. Zamawiający dostarczy dokumentację techniczną (projekty budowlane, projekty wykonawcze, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715400005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: braniewo-sp.bip-wm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach