Przetargi.pl
Promocja projektu pn. Rewitalizacja wieży katedry św. Mikołaja w Elblągu oraz terenu pomiędzy katedrą a ulicami: Mostową, Wodną i Rybacką

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2014-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Promocja projektu pn. Rewitalizacja wieży katedry św. Mikołaja w Elblągu oraz terenu pomiędzy katedrą a ulicami: Mostową, Wodną i Rybacką
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Promocja projektu pn. Rewitalizacja wieży katedry św. Mikołaja w Elblągu oraz terenu pomiędzy katedrą a ulicami: Mostową, Wodną i Rybacką Przedmiot główny: CPV: 79.34.22.00 - 5 Nazewnictwo wg CPV: Usługi w zakresie promocji Przedmioty dodatkowe: CPV: 92.11.12.10 - 7 Nazewnictwo wg CPV: Produkcja filmów reklamowych CPV: 79.34.00.00 - 9 Nazewnictwo wg CPV: Usługi reklamowe i marketingowe Przedmiotem zamówienia jest promocja projektu pn. Rewitalizacja wieży katedry św. Mikołaja w Elblągu oraz terenu pomiędzy katedrą a ulicami: Mostową, Wodną i Rybacką. Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu Rewitalizacja wieży katedry św. Mikołaja w Elblągu oraz terenu pomiędzy katedrą a ulicami: Mostową, Wodną i Rybacką dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 Działanie 4.2 Rewitalizacja miast. 2. Zakres zamówienia obejmuje niżej wymienione elementy kampanii promocyjnej: A. Etap I Wykonanie layoutu graficznego kampanii promocyjnej. I. Logo projektu Specyfikacja logo musi być wykonane w wersjach kolorystycznych: kolorowej, monochromatycznej i achromatycznej. Do projektów należy załączyć wersję elektroniczną na płycie CD/DVD lub pendrive w formacie pdf, jpg, rozdzielczość min. 300 dpi oraz w formacie wektorowym z podaniem parametrów graficznych niezbędnych do właściwego użytkowania. Wersję elektroniczną projektu logo należy oznaczyć tym samym kodem z odpowiednim rozszerzeniem (pdf, jpg, cdr, ai, eps). Projekt powinien być przystosowany do różnorodnego wykorzystania, zarówno dla przedmiotów codziennego użytku, jak również w wydawnictwach, materiałach promocyjnych i reklamowych, na papierze firmowym, w materiałach elektronicznych, prezentacjach, grafice internetowej, banerach promocyjnych i przy wszelkich wydarzeniach informacyjnych i promocyjnych, w różnych formatach i rozmiarach. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieograniczonej liczby poprawek. II. Dwumiesięczna kampania informacyjna na jednym z internetowych serwisów społecznościowych: - opracowanie koncepcji i stworzenie harmonogramu kampanii informacyjnej do realizacji profilu na istniejącym koncie Zamawiającego, - stworzenie stałego layoutu wszystkich wpisów, - moderowanie wpisów, dodawanie nowych wątków, - stworzenie 3 galerii (minimum 3 razy po 15 zdjęć) oraz aktualizacja galerii (co 2 tygodnie), - redagowanie minimum 3 wpisów w tygodniu, - zorganizowanie 1 konkursu promującego projekt Rewitalizacja wieży katedry św. Mikołaja w Elblągu oraz terenu pomiędzy katedrą a ulicami: Mostową, Wodną i Rybacką - od pomysłu do ewaluacji - aktywizowanie użytkowników za pomocą narzędzi dopasowanych do potrzeb klienta III.Gadżety Magnesy na lodówkę (200 szt.) - kształt obiektu z elementami wypukłymi 2D, materiał wykonania: żywica epoksydowa na podkładzie magnetycznym, wysokość: 8,5-9,5 cm; szerokość: proporcjonalnie wg projektu, wykonanie full color zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę projektem. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w fazie projektu. IV. Materiały promocyjne Pocztówki (200 szt.) - specyfikacja: format: 98 x 150 mm, karton biały jednostronnie powlekany 350 g/m?, A4, zadruk 4+4, uszlachetnienie: laminat błyszczący 1+0, projekt po stronie Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieograniczonej liczby poprawek. B. Etap II V. Film Spotkanie i jeden film (2,5 min.) prezentujących wieżę katedralną oraz widok obiektów, które można dostrzec z wieży: zamek w Malborku, Krynica Morska, Wysoczyzna Elbląska, wiatraki w Sztumie, Jezioro Drużno. - Zdjęcia naziemne w technologii HD, również przy użyciu jazdy kamerowej, - Grafika komputerowa, - zdjęcia lotnicze klasyczne - zdjęcia z powietrza przy użyciu zdalnie sterowanego minihelikoptera Termin realizacji do 45 dni kalendarzowych od momentu zatwierdzenia filmu do produkcji. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia scenariusza, a Zamawiający ma prawo do wglądu i nieograniczonej liczby poprawek scenariusza. 3. Informacje ogólne: 1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wypełniał zasady promocji. Wszystkie produkty wymagają oznakowania zgodnie z zapisami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006, Rozporządzenia Komisji (WE) nr 1828/2006, zasadami zawartymi w Startegii komunikacji Funduszy Europejskich na lata 2007-2013, wymagane przez Instytucję Zarządzającą Regionalnym Programem Operacyjnym Warmia i Mazury na lata 2007-2013. Wytyczne znajdują się w podręczniku Obowiązki beneficjentów w zakresie prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej. 2) Projekt graficzny powinien być spójny graficznie z pozostałymi elementami promocyjnymi oraz uwzględniać zamieszczenie co najmniej następujących elementów: a) logo projektu, b) logo Narodowej Strategii Spójności lub Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury, c) emblemat i odwołanie słowne Unii Europejskiej, d) hasło promocyjne Narodowej Strategii Spójności, e) informację o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, f) tytuł projektu. 3) Zamawiający wymaga, aby artykuły zostały zredagowane na podstawie informacji przekazanych Wykonawcy przez Zamawiającego. 4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca każdorazowo przekazywał do akceptacji Zamawiającego treść i opracowanie graficzne artykułów. 5) Terminy wykonania poszczególnych elementów zamówienia będą każdorazowo uzgadniane z Zamawiającym. 6) Wszystkie materiały muszą być dostarczone na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego do budynku USC pok. Nr 6. 4. Zamawiający nie przewiduje możliwości unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia, nie zostaną Zamawiającemu przyznane. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi. 6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach