Gmina Miejska Ostróda ogłasza przetarg
- Adres: 14-100 Ostróda, ul. Mickiewicza 24
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 6429400 , fax. 089 6429401
- Data zamieszczenia: 2016-04-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Ostróda
ul. Mickiewicza 24 24
14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 6429400, fax. 089 6429401
REGON: 00052443000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
KOMPLEKSOWA USŁUGA PROMOCJI GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA JAKO PARTNERA TARGÓW I IMPREZ TOWARZYSZĄCYCH ODBYWAJĄCYCH SIĘ NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA W 2016R. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa promocji Gminy Miejskiej Ostróda jako partnera targów i imprez towarzyszących odbywających się na terenie miasta Ostróda w 2016r.. Wykonawca zobowiązany jest do promocji Gminy Miejskiej Ostróda podczas minimum 8 wydarzeń targowych (w tym: co najmniej 4 międzynarodowych), łączna frekwencja podczas targów powinna wynosić min. 60.000 osób. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) ekspozycję nazwy miasta w: folderach promocyjnych, ulotkach, zaproszeniach, katalogach targowych dotyczących wszystkich targów oraz folderze korporacyjnym przeznaczonym na rynek zagraniczny; b) publikację informacji dotyczących miasta (dostarczonych przez Zamawiającego) oraz logo miasta w katalogach targowych oraz folderze korporacyjnym przeznaczonym na rynek zagraniczny; c) umieszczenie nazwy miasta w wszelkich materiałach elektronicznych i reklamach (wszystkie media); d) umieszczenie billboardu promocyjnego o powierzchni minimum: 60m2 w miejscu w którym będą odbywały się targi- billboard dostarcza Zamawiający; e) przygotowanie oraz ekspozycja na masztach podczas targów dwóch flag o wymiarach co najmniej: szerokość- 0,80m; długość- 1,5m; wg wzoru zaakceptowanego przez Zamawiającego; f) przygotowanie i publikacja na stronach internetowych poszczególnych targów i Wykonawcy zakładki O Ostródzie- treść dostarczy Zamawiający; g) emisję filmu promocyjnego Gminy Miejskiej Ostróda o długości maksymalnej 60 sekund emitowanego co półgodziny na terenie targów; h) dystrybucja materiałów promocyjnych Gminy Miejskiej podczas wyjazdów na targi i inne wydarzenia biznesowe zagranicą; i) newsletter do 2.000 znaków, każdorazowo na trzy tygodnie przed targami (treść dostarcza Zamawiający), baza rekordów min. 35.000; j) przygotowanie stoiska promocyjnego Zamawiającego (projekt stoiska, wykonanie, każdorazowo montaż, demontaż i przechowywanie) wraz z powierzchnią wystawienniczą pod stoisko podczas targów. Stoisko umożliwiające bezobsługową ekspozycję materiałów promocyjnych również w okresach między targami; k) fotorelacja (min. 20 ujęć) z każdego wydarzenia targowego, uwzględniająca obecność stoiska Zamawiającego, przesłana w formie elektronicznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarantowana ilość wydarzeń targowych
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/ostroda_gmina_miejska
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Promocja projektu Poprawa opieki perinatalnej gwarancją zdrowia społeczności subregionu olsztyńskiego dofinansowanego ze środków funduszy Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego
Dodano: 2016-04-29 - Kampania promocyjna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2016-04-15 - promocja Miasta Olsztyna poprzez sport podczas rozgrywek w piłce nożnej mężczyzn: I ligi i grup młodzieżowych
Dodano: 2016-04-01 - promocja Miasta Olsztyna poprzez sport podczas rozgrywek w piłce nożnej mężczyzn: I ligi i grup młodzieżowych
Dodano: 2016-03-10 - Promocja Miasta Olsztyna poprzez sport podczas rozgrywek w PlusLidze piłki siatkowej mężczyzn
Dodano: 2016-01-13 - Opracowanie koncepcji kampanii informacyjno - promocyjnej: Przesiądź się do tramwaju i autobusu
Dodano: 2015-08-05 - Informacja i promocja w lokalnej rozgłośni radiowej z produkcją spotów radiowych projektu Poprawa opieki perinatalnej gwarancją zdrowia społeczności subregionu olsztyńskiego dofinansowanego ze środków funduszy Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego
Dodano: 2015-05-04 - Promocja projektu: Poprawa opieki perinatalnej gwarancją zdrowia społeczności subregionu olsztyńskiego dofinansowanego ze środków funduszy Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz środków budżetu państwa.
Dodano: 2015-03-03 - Promocja Miasta Olsztyna poprzez sport podczas rozgrywek w PlusLidze piłki siatkowej mężczyzn
Dodano: 2015-01-28 - Opracowanie, wykonanie oraz dostawa materiałów reklamowych na potrzeby Biura ds. Studenckich Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
Dodano: 2014-12-10