Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji Projektu pn.: Poprawa ekomobilności miejskiej na terenie gminy Purda"

Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10429 Olsztyn, ul. Cementowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 535 66 30 , fax. 89 535 66 40
  • Data zamieszczenia: 2018-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie
    ul. Cementowa 3
    10429 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 535 66 30, fax. 89 535 66 40
    REGON: 51086673300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-olsztynski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji Projektu pn.: Poprawa ekomobilności miejskiej na terenie gminy Purda"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w szczególności, w zakresie zarządzania, koordynacji, kontroli i nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach Projektu „Poprawa ekomobilności miejskiej na terenie Gminy Purda”, a także przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na przedmiotowe roboty budowlane. 2. Celem zamówienia jest powierzenie Inżynierowi Kontraktu zarządzania i nadzoru nad realizacją inwestycji poprzez skuteczne wyegzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych wykonania zadania w oparciu o dokumentację projektową, zgodnie z wydanymi pozwoleniami na budowę i właściwymi przepisami prawnymi i technicznymi, wyegzekwowanie wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i robót, kosztów realizacji robót dla osiągnięcia celu, jakiemu inwestycja ma służyć, w ustalonym w umowie z Wykonawcą robót budowlanych terminie i kwocie umownej. Zamówienie ma stanowić dla Zamawiającego gwarancję należytej realizacji projektu pn.: „Poprawa ekomobilności miejskiej na terenie Gminy Purda” przewidywanego do wsparcia z funduszy unijnych, która polegać będzie na sprawnej i zgodnej z wymogami prawa oraz obowiązkami Zamawiającego jako Beneficjenta środków pomocowych, realizacji rzeczowej przedsięwzięcia oraz rozliczenia merytorycznego i finansowego w tym zakresie. Dla ww. przedsięwzięcia podpisana została Umowa Nr RPWM.04.04.01-28-0001/18 o dofinansowanie projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 4 - „Efektywność energetyczna”, Działania 4.4 - „Zrównoważony transport miejski”, Poddziałania 4.4.1 - „Ekomobilny MOF (ZIT Olsztyna) Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020. Celem szczegółowym jest wykonanie i zakończenie, zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym OPZ, realizacji zadania, w ramach Kontraktu na Roboty, w szczególności m. in. poprzez: • techniczne, finansowe i administracyjne zarządzanie Kontraktem; • pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz pełnienie funkcji koordynatora czynności branżowych inspektorów nadzoru inwestorskiego, zgodnie z postanowieniami decyzji pozwolenia na budowę, przepisami polskiego prawa, w szczególności Ustawy PB; • przygotowanie i kompletowanie dokumentów niezbędnych do rozliczenia z jednostkami współfinansującymi; • inne czynności niezbędne do uzyskania celu przedmiotu zamówienia. Przedmiotem inwestycji jest zadanie zwiększenia ekomobilności na terenie Gminy Purda, w ramach którego przewiduje się przebudowę drogi: 1) powiatowej 1995N (obecnie 1464N) na odc. Ostrzeszewo – Klebark Mały: od wiaduktu kolejowego w Ostrzeszewie do tzw. „Obwodnicy Klebarka Małego” – realizowana w oparciu o dokumentację projektową: „Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr 1464N od wiaduktu w miejscowości Ostrzeszewo przez m. Klebark Wielki dalej Nr 1463N do skrzyżowania z DK 53 w m. Klewki” . Dla ww. zadania wydano: Decyzję Nr Pur/42/2017 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej znak: BI-II.6740.15.29.2017.AŻ7 z dnia 22.06.2017r. 2) gminnej na odcinku Klebark Mały – droga jednokierunkowa (odc. A) wraz z budową chodnika na odcinku od DK nr 16 do msc. Klebark Mały (odc. B) – realizowana w oparciu o dokumentację projektową: „Rozbudowa drogi gminnej i powiatowej na odcinku Klebark Mały- DK16”. Dla ww. zadania wydano: Decyzję Nr Pur/110/2016 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej znak: BI-II.6740.15.150.2016.AO5 z dnia 30.12.2016r. Kompletna dokumentacja projektowa jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia została zawarty: a) w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ (załącznik Nr 1 do wzoru umowy). b) we wzorze umowy, który stanowi załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty. Pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy. Zobowiązanie w przypadku, gdy Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach