Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10429 Olsztyn, ul. Cementowa
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 535 66 30 , fax. 89 535 66 40
- Data zamieszczenia: 2018-08-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie
ul. Cementowa 3
10429 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 535 66 30, fax. 89 535 66 40
REGON: 51086673300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-olsztynski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji Projektu pn.: Poprawa ekomobilności miejskiej na terenie gminy Purda" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w szczególności, w zakresie zarządzania, koordynacji, kontroli i nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach Projektu „Poprawa ekomobilności miejskiej na terenie Gminy Purda”, a także przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na przedmiotowe roboty budowlane. 2. Celem zamówienia jest powierzenie Inżynierowi Kontraktu zarządzania i nadzoru nad realizacją inwestycji poprzez skuteczne wyegzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych wykonania zadania w oparciu o dokumentację projektową, zgodnie z wydanymi pozwoleniami na budowę i właściwymi przepisami prawnymi i technicznymi, wyegzekwowanie wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i robót, kosztów realizacji robót dla osiągnięcia celu, jakiemu inwestycja ma służyć, w ustalonym w umowie z Wykonawcą robót budowlanych terminie i kwocie umownej. Zamówienie ma stanowić dla Zamawiającego gwarancję należytej realizacji projektu pn.: „Poprawa ekomobilności miejskiej na terenie Gminy Purda” przewidywanego do wsparcia z funduszy unijnych, która polegać będzie na sprawnej i zgodnej z wymogami prawa oraz obowiązkami Zamawiającego jako Beneficjenta środków pomocowych, realizacji rzeczowej przedsięwzięcia oraz rozliczenia merytorycznego i finansowego w tym zakresie. Dla ww. przedsięwzięcia podpisana została Umowa Nr RPWM.04.04.01-28-0001/18 o dofinansowanie projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 4 - „Efektywność energetyczna”, Działania 4.4 - „Zrównoważony transport miejski”, Poddziałania 4.4.1 - „Ekomobilny MOF (ZIT Olsztyna) Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020. Celem szczegółowym jest wykonanie i zakończenie, zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym OPZ, realizacji zadania, w ramach Kontraktu na Roboty, w szczególności m. in. poprzez: • techniczne, finansowe i administracyjne zarządzanie Kontraktem; • pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz pełnienie funkcji koordynatora czynności branżowych inspektorów nadzoru inwestorskiego, zgodnie z postanowieniami decyzji pozwolenia na budowę, przepisami polskiego prawa, w szczególności Ustawy PB; • przygotowanie i kompletowanie dokumentów niezbędnych do rozliczenia z jednostkami współfinansującymi; • inne czynności niezbędne do uzyskania celu przedmiotu zamówienia. Przedmiotem inwestycji jest zadanie zwiększenia ekomobilności na terenie Gminy Purda, w ramach którego przewiduje się przebudowę drogi: 1) powiatowej 1995N (obecnie 1464N) na odc. Ostrzeszewo – Klebark Mały: od wiaduktu kolejowego w Ostrzeszewie do tzw. „Obwodnicy Klebarka Małego” – realizowana w oparciu o dokumentację projektową: „Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr 1464N od wiaduktu w miejscowości Ostrzeszewo przez m. Klebark Wielki dalej Nr 1463N do skrzyżowania z DK 53 w m. Klewki” . Dla ww. zadania wydano: Decyzję Nr Pur/42/2017 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej znak: BI-II.6740.15.29.2017.AŻ7 z dnia 22.06.2017r. 2) gminnej na odcinku Klebark Mały – droga jednokierunkowa (odc. A) wraz z budową chodnika na odcinku od DK nr 16 do msc. Klebark Mały (odc. B) – realizowana w oparciu o dokumentację projektową: „Rozbudowa drogi gminnej i powiatowej na odcinku Klebark Mały- DK16”. Dla ww. zadania wydano: Decyzję Nr Pur/110/2016 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej znak: BI-II.6740.15.150.2016.AO5 z dnia 30.12.2016r. Kompletna dokumentacja projektowa jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia została zawarty: a) w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ (załącznik Nr 1 do wzoru umowy). b) we wzorze umowy, który stanowi załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty. Pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy. Zobowiązanie w przypadku, gdy Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach podmiotu trzeciego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. „Budowę Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Ostródzie – Etap III.”
Dodano: 2024-05-08 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. „Budowę Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Ostródzie – Etap III.”
Dodano: 2024-04-12 - Pełnienie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych polegających na rozbudowie na rondo skrzyżowania ulic Grunwaldzka, Drwęcka, Kopernika w Ostródzie
Dodano: 2023-04-28 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją kompleksową oraz zarządzanie umowami w zakresie budowy traktów pieszo – rowerowych i pieszych oraz budowy oświetlenia.
Dodano: 2023-02-07 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją kompleksową oraz zarządzanie umowami w zakresie budowy rozbudowy i modernizacji małej architektury
Dodano: 2023-02-07 - Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania /w formule zaprojektuj i wybuduj/: „Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1867N (Wierzbiny) – Drygały – Skarżyn od km 0+000 do km 11+200”
Dodano: 2021-06-30 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja zabytkowej kamienicy poprzez remont poddasza oraz dachu budynku przy ul. Warszawskiej 53 w Mrągowie”
Dodano: 2021-03-02 - Świadczenie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą „Przebudowa budynków Sądu Rejonowego w Bartoszycach przy ul. Warszawskiej 3 i 7
Dodano: 2021-02-18 - Rewitalizacja zabytkowej kamienicy poprzez remont poddasza oraz dachu budynku przy ul. Warszawskiej 53 w Mrągowie
Dodano: 2020-12-29 - Świadczenie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą „Przebudowa budynków Sądu Rejonowego w Bartoszycach przy ul. Warszawskiej 3 i 7.
Dodano: 2020-12-03