Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu przy realizacji inwestycji pn. Przebudowa dróg gminnych ul. 17 Lutego oraz ul. Ciepłowniczej w Pieniężnie

Gmina Pieniężno ogłasza przetarg

  • Adres: 14-520 Pieniężno, ul. Generalska 8
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 237 46 00 , fax. 055 237 46 01
  • Data zamieszczenia: 2010-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pieniężno
    ul. Generalska 8 8
    14-520 Pieniężno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 237 46 00, fax. 055 237 46 01
    REGON: 00053081500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pieniezno.pl www.piniezno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu przy realizacji inwestycji pn. Przebudowa dróg gminnych ul. 17 Lutego oraz ul. Ciepłowniczej w Pieniężnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inżyniera kontraktu przy realizacji inwestycji pn. Przebudowa dróg gminnych ul. 17 Lutego oraz ul. Ciepłowniczej w Pieniężnie Zadanie współfinansowane z NARODOWEGO PROGRAMU PRZEBUDOWY DRÓG LOKALNYCH 2008-2011 (zwanej dale inwestycją), w szczególności: 1) przygotowanie do realizacji Inwestycji, 2) kompleksowa obsługa realizacji Inwestycji, 3) organizowanie, koordynacja i nadzór nad robotami budowlanymi, pełniony przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i z przypisanymi im zakresami obowiązków oraz odpowiedzialności, 4) kontrola dostaw sprzętu i wyposażenia realizowanych w ramach Inwestycji dla Zamawiającego, pod względem jego zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. 3.3. W ramach powierzonych obowiązków Wykonawca niniejszego zamówienia będzie w szczególności do: Weryfikacji dokumentacji projektowej Zamawiającego, a także specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz kosztorysów inwestorskich, do realizacji robót, w tym oceny pod kątem kompletności oraz spójności, a także zgodności z przepisami prawa i normami, Profesjonalne wykonywanie za zamawiającego w toku całego procesu inwestycyjnego wszystkich czynności, jakie nakładają na zamawiającego przepisy prawa, wydane decyzje oraz SIWZ, w tym: 1) przekazanie wykonawcy inwestycji wszystkich niezbędnych dokumentów, 2) przekazanie terenu budowy, 3) dokonanie wpisu do dziennika budowy stwierdzającego podjęcie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad określonymi robotami, 4) kontrola zgodności realizacji inwestycji z pozwoleniem budowlanym, dokumentacją techniczną, warunkami technicznymi wykonania robót, obowiązującymi przepisami, aktualną wiedzą techniczną, zasadami technicznymi, przepisami prawnymi, Prawem budowlanym oraz umową o realizację inwestycji, 5) koordynowanie prac pomiędzy specjalnościami i dokonywanie ustaleń wynikających z harmonogramu realizacji inwestycji, 6) sprawdzanie, jakości i ilości wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów, 7) kontrola dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie, 8) kontrolowanie zgodności realizacji inwestycji z zapisami umowy, w szczególności z harmonogramem rzeczowo-finansowym, 9) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów, 10) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót wykonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, 11) wstrzymywanie robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 12) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych, 13) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcie wad, 14) sprawdzanie i dokonywanie odbiorów robót zanikających i (lub) ulegających zakryciu, 15) sprawdzanie protokołów odbiorów częściowych i akceptowanie ich w zakresie rzeczowym i rachunkowym, 16) kwalifikowanie, w uzgodnieniu z zamawiającym, zasadności wykonania ewentualnych robót dodatkowych, 17) opiniowanie propozycji zmiany umowy na roboty pod względem zgodności z Prawem zamówień publicznych i pod względem finansowym, 18) uzgadnianie z zamawiającym wszelkich zmian projektowych i materiałowych, 19) dokonywanie odbioru zakończonych części robót budowlanych, 20) w zakresie odbioru końcowego inwestycji: a) dokonanie odbioru od wykonawców robót dokumentacji powykonawczej, atestów materiałowych, b) dopilnowanie dokonania stosownych zapisów w dzienniku budowy, c) powiadomienie inwestora o gotowości do odbioru końcowego, d) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej powołanej przez inwestora, e) zorganizowanie i przeprowadzenie odbioru, 21) przygotowanie dokumentów do złożenia przez zamawiającego wniosku o pozwolenie na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia budowy (ustawa - Prawo budowlane), 22) wykonywanie rzeczowego i finansowego rozliczenia projektu oraz sporządzanie wniosków o płatności i przekazywanie ich za pośrednictwem zamawiającego do instytucji zarządzającej programem, w zakresie, którego zamawiający uzyskał dofinansowanie, 23) przyjmowanie faktur i dokumentów rozliczeniowych od wykonawcy inwestycji, bieżąca kontrola pod względem merytorycznym i rachunkowym oraz przekazywanie ich zamawiającemu w terminie 7 dni od daty otrzymania, 24) przygotowanie materiałów związanych z naliczaniem kar umownych oraz odszkodowań uzupełniających wykonawcy za nienależyte lub nieterminowe wykonanie przez nich zobowiązań umownych, których obowiązek zapłaty musi być zastrzeżony w zawartej z wykonawcą umowie, 25) wykonywanie wszelkich innych czynności faktycznych i prawnych związanych z właściwym prowadzeniem inwestycji. Wykonawca jest zobowiązany do opracowywania: 1) comiesięcznych raportów zawierających informacje o stanie zaawansowania inwestycji, analizę zgodności terminów wykonywania robót z przyjętym haromonogramem, informację o kosztach w zakresie zgodności z przyjętymi założeniami oraz harmonogramem wymagalności płatności, ocenę wykonawców, ocenę jakości wykonywania robót i występujących głównych problemów; raporty te należy złożyć zamawiającemu w terminie 10 dni po upływie każdego miesiąca kalendarzowego, 2) raportów interwencyjnych dotyczących nagłych i nieprzewidzianych zdarzeń mających wpływ na termin i budżet inwestycji, przekazywanych do zamawiającego w terminie 2 dni od zdarzenia, 3) raportów rozliczeniowych, składanych w terminie 14 dni od zakończenia etapu inwestycji określonego w harmonogramie inwestycji. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało również wykonywanie czynności odnoszących się do realizacji uprawnień zamawiającego z tytułu gwarancji oraz rękojmi za wady fizyczne inwestycji, w tym w szczególności: a) wyegzekwowanie usunięcia ewentualnych wad w ramach gwarancji i rękojmi, b) przygotowywanie pisma, skierowanego do wykonawcy inwestycji, zawierającego zgłoszenie wady po otrzymaniu zawiadomienia od zamawiającego o wadzie, c) powoływanie, w terminie 7 dni od momentu zgłoszenia wady, komisji ustalającej występowanie wad i przyczyny ich powstania, d) egzekwowanie od wykonawcy inwestycji szybkiego i terminowego usuwania potwierdzonych wad, e) protokolarne stwierdzanie przez komisję, przy udziale w niej m.in. zamawiającego oraz inspektora nadzoru, usunięcia wad przez wykonawcę inwestycji, f) współuczestnictwo na wniosek zamawiającego, w dochodzeniu od wykonawcy inwestycji roszczeń dotyczących rękojmi za wady, na koszt zamawiającego ( chyba, że szkodę spowodował pełniący nadzór inwestorski) 3.4. Usługi inżyniera kontraktu mają być pełnione dla zakresu robót: Przebudowę drogi gminnej ul. 17 Lutego w Pieniężnie długości 471m Przebudowa drogi gminnej ul. Ciepłownicza w Pieniężnie długości 418m Likwidację kolizji projektowanej drogi z siecią energetyczna kablowa SN 15 Przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą dokumentów załączonych do niniejszej SIWZ tj.: 1. Projekt budowlany oraz projekt wykonawczy, 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 4. Przedmiary robót, 5. Projekt organizacji ruchu, 6. Projekt wykonawczy, branża drogowa, 7. Projekt wykonawczy , branża elektryczna 8. Projekt wykonawczy , likwidacja kolizji projektowanej drogi z siecią energetyczna kablowa SN 15kV 9. Projekt wykonawczy , branża sanitarna 10. Kosztorysy ślepe: ul. 17 Lutego -branża sanitarna ul. Ciepłownicza - branża sanitarna ul. 17 Lutego- branża drogowa- Przedmiar robót i tabela elementów scalonych ul. Ciepłownicza- branża drogowa- Przedmiar robót i tabela elementów scalonych Kosztorys ofertowy - usunięcie kolizji z siecią energetyczną Kosztorys ofertowy oświetlenie uliczne 3.5. Wykonawca zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w terenie przed złożeniem oferty. 3.5. Oferta powinna obejmować całość zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych 3.6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3.8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 3.9. Zamawiający nie przewiduje ustalenia dynamicznego systemu zakupów. 3.10. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 3.11. Zamawiający dopuszcza wykonanie zadania przy pomocy podwykonawców. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zadania podwykonawcy musi uzyskać pisemną zgodę zamawiającego. 3.12. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a także podania nazw (firm) proponowanych podwykonawców wraz z określeniem wartości powierzonych prac w ramach złożonej oferty. 3.13. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715400005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Kwota wadium wynosi 5.000,00 zł ( pięć tysięcy złotych). 8.2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - w pieniądzu wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Konto nr 03 8313 0009 0042 6015 2000 0020 - poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 8.3. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 8.4. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust.4a i ust 5 ustawy PZP 8.5. Wykonawca w zależności od wybranej formy wadium oryginał lub kopię dołącza do oferty. 8.6. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 8.7. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art.46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pieniezno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach