Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu podczas realizacji projektu „Przebudowa umocnienia brzegów rzeki Pisy wraz z budową basenu portowego i budową kładki pieszej pod mostem kolejowym”

Gmina Pisz ogłasza przetarg

  • Adres: 12200 Pisz, ul. Gustawa Gizewiusza
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 4241200, 4241223 , fax. 874 235 429
  • Data zamieszczenia: 2017-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pisz
    ul. Gustawa Gizewiusza 5
    12200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 4241200, 4241223, fax. 874 235 429
    REGON: 526506000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pisz.pl/bip

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu podczas realizacji projektu „Przebudowa umocnienia brzegów rzeki Pisy wraz z budową basenu portowego i budową kładki pieszej pod mostem kolejowym”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inżyniera kontraktu podczas realizacji projektu „Przebudowa umocnienia brzegów rzeki Pisy wraz z budową basenu portowego i budową kładki pieszej pod mostem kolejowym”. 2. Do obowiązków inżyniera kontraktu należeć będzie w szczególności: 1) wykonywanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 z późn. zm. ) oraz aktów wykonawczych do w/w. ustawy – w specjalnościach: a) inżynieryjnej hydrotechnicznej w zakresie morskich budowli hydrotechnicznych oraz budowli hydrotechnicznych tymczasowych i stałych, w rozumieniu przepisów w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie, b) inżynieryjnej mostowej w zakresie związanym z obiektami budowlanymi, takimi jak: drogowy obiekt inżynierski w rozumieniu przepisów o drogach publicznych, kolejowy obiekt inżynieryjny: most, wiadukt, przepust, ściany oporowe, tunele liniowe, nadziemne i podziemne przejścia dla pieszych, w rozumieniu przepisów w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle kolejowe i ich usytuowanie, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, e) konstrukcyjno-budowlanej, f) drogowej, 2) prowadzenie nadzoru geodezyjnego nad prawidłowym przebiegiem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową; 3) prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej, przepisami BHP oraz harmonogramem rzeczowo-finansowym będącymi załącznikami do umowy z wykonawcą robót budowlanych; 4) uczestnictwo w czynnościach przekazania wykonawcy robót budowlanych placu budowy; 5) koordynowanie wykonawstwa robót wszystkich branż przewidzianych do realizacji w dokumentacji projektowej; 6) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót; 7) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby uzyskanie opinii autora projektu; 8) akceptacja materiałów, wyrobów do wbudowania dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych; 9) opiniowanie propozycji zmian: technologii wykonania oraz zastosowanych materiałów i urządzeń proponowanych przez wykonawcę robót budowlanych lub Zamawiającego; 10) uczestniczenie przy przeprowadzaniu wszelkich prób, pomiarów i urządzeń; 11) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji , 12) przedstawianie w pierwszym dniu roboczym każdego tygodnia Zamawiającemu pisemnego raportu tygodniowego z dokumentacją fotograficzną z dokonanych inspekcji, 13) dokonywanie odbiorów robót częściowych, zanikających i ulegających zakryciu; 14) egzekwowanie od Kierownika budowy dokonywania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót; 15) weryfikacja i potwierdzanie zakresu rzeczowo-finansowego zrealizowanego przez wykonawcę robót budowlanych w okresach rozliczeniowych (opracowanie druków: obmiaru robót, tabel elementów rozliczeniowych); 16) uczestniczenie w komisji odbioru końcowego zadania; 17) organizowanie i uczestniczenie 2 razy w roku w kontroli stanu robót objętych gwarancją, sporządzenie protokołu z kontroli, wyznaczenie terminu usunięcia usterek, sprawdzenie usunięcia usterek; 18) organizowanie comiesięcznych rad budowy z udziałem Kierownika budowy, przedstawiciela Zamawiającego oraz sporządzanie protokołów z rad i dostarczanie uczestnikom spotkań w terminie 5 dni od dnia rady; 19) przygotowanie 3 publikacji w prasie lokalnej o inwestycji; 20) weryfikacja złożonych ofert na roboty budowlane oraz uczestnictwo w przygotowaniu dokumentacji do przetargu na wykonanie robót budowlanych a w szczególności przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia; 21) zaopiniowanie roszczeń wykonawcy robót budowlanych względem Zamawiającego w terminie 3 dni od ich zgłoszenia Zamawiającemu i przedstawienie tej opinii Zamawiającemu tzn. przygotowanie podstawowych dokumentów technicznych oraz pomoc w sformułowaniu roszczenia wobec wykonawcy robót budowlanych w przypadku stwierdzenia wykonywania robót budowlanych niezgodnie z postanowieniami: umowy z wykonawcą robót budowlanych , specyfikacji technicznej , projektu, przepisami prawa bądź w innych uzasadnionych przypadkach naruszenia przez wykonawcę robót budowlanych interesu Zamawiającego; 22) sprawdzenie w imieniu Zamawiającego kompletu dokumentów przygotowanych przez wykonawcę robót budowlanych do złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na użytkowanie, w tym przekazanej przez wykonawcę robót budowlanych dokumentacji do odbioru końcowego zadania; 23) pobyt na budowie co najmniej 2 razy w tygodniu na własny koszt potwierdzany w siedzibie Zamawiającego a w razie pilnej konieczności Wykonawca zobowiązany jest stawić się na terenie budowy w ciągu 24 godzin; 24) organizowanie prac związanych z nadzorem tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót przez wykonawcę robót budowlanych; 25) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, przesunięcia lub wydłużenia terminu realizacji zadania, pełnienie funkcji inżyniera kontraktu do czasu jego zakończenia i rozliczenia, bez dodatkowego wynagrodzenia; 26) sprawdzenie i przekazanie Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów i innych dokumentów przygotowanych przez wykonawcę robót budowlanych po zakończeniu robót; 27) rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej zakończenia lub w przypadku wypowiedzenia jej wykonawcy robót budowlanych ; 28) zweryfikowanie i zatwierdzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej, a następnie dostarczenie jej Zamawiającemu wraz z dokumentacją związaną z nadzorowaną budową (łącznie z inwentaryzacją geodezyjną) w formie ustalonej z Zamawiającym; Wykonawca, w porozumieniu z Zamawiającym, powinien realizować wszystkie inne czynności i zarządzenia określone przez Zamawiającego, a niewymienione w powyższym zakresie zadań, które będą niezbędne dla poprawnej realizacji projektu i zabezpieczenia interesów Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty - w przypadku, gdy ofertę składa pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach