Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu mechanicznego będącego w dyspozycji Zamawiającego w roku 2018

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zalewie ogłasza przetarg

  • Adres: 14230 Zalewo, ul. Targowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 758 80 97 , fax. 89 758 80 97
  • Data zamieszczenia: 2017-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zalewie
    ul. Targowa 3
    14230 Zalewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 758 80 97, fax. 89 758 80 97
    REGON: 28146959000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www:zgk-zalewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu mechanicznego będącego w dyspozycji Zamawiającego w roku 2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup) paliw płynnych do pojazdów i sprzętu mechanicznego będącego w dyspozycji Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zalewie na rok 2018. 2. Przewidywane zapotrzebowanie paliw w okresie objętym zamówieniem wynosi: - benzyny bezołowiowej „Pb 95 ( zgodna z PN-EN 228:2006 ) - w ilości około 2.500 litrów - oleju napędowego „ON” ( zgodny z PN-EN 590:2006) - w ilości około 32.000 litrów 3. Paliwo będące przedmiotem zamówienia powinno spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych oraz powinno być zdatne do użytku w okresie letnim jak i zimowym. 4. Dostawy będą realizowane sukcesywnie na zasadach bezgotówkowych zakupów tj. tankowań pojazdów do zbiorników a sprzętu mechanicznego do kanistrów na stacji paliw Wykonawcy. 5. Sprzedaż paliwa dokonywana będzie według cennika cen detalicznych stacji paliw obowiązującego w dniu tankowania paliwa w stacji z każdorazowym uwzględnieniem przyznanego Zamawiającemu upustu, wskazanego w formularzu oferty. 6. Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa otrzyma wykaz osób uprawnionych do zakupu i tankowania wraz z podaniem marki i numeru rejestracyjnego pojazdu. Wymienione osoby będą każdorazowo potwierdzać dostawcy własnoręcznym podpisem odbiór paliw na dokumentach wydania. 7. Stacja benzynowa będąca w dyspozycji Wykonawcy powinna być dostępna dla Zamawiającego w dni robocze w godz. 7.00 -15.00. Stacja powinna znajdować się w odległości nie większej niż 5 kilometrów od miejscowości Zalewo. 8. Rozliczanie zawartych transakcji odbywać się będzie za pomocą faktur VAT dwa razy w miesiącu, a termin płatności wyniesie 14 dni od daty dostarczenia faktury VAT do Zamawiającego. 9. Określona przez Zamawiającego ilość oleju oraz benzyny (w litrach) jest wartością prognozowaną ustaloną dla okresu 12 miesięcy, wyliczoną na podstawie zużycia paliwa w 2017 roku i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do wysokości faktycznej dostawy i należnej odpłatności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 1 do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty nalezy dołączyć n/w dokumenty i oświadczenia:1) Formularz Oferty - sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem Nr 2. 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zgodnie z Załącznikiem Nr 3. 4) Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty, w przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Pisemne zobowiązanie składane jest w oryginale. 5) Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do złożenia/podpisania oferty lub złożenia/podpisania oferty i zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów ( Pełnomocnictwo w oryginale lub odpis poświadczony przez notariusza). Pełnomocnictwo powinno wyraźnie wskazywać: podmiot udzielający pełnomocnictwa, osobę umocowaną, zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno zostać podpisane przez osoby udzielające umocowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach