Przetargi.pl
pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu podczas budowy budynku mieszkalno-usługowego w II kwartale Starego Miasta w Kwidzynie

Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Kwidzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 82500 Kwidzyn, ul. Toruńska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552 624 470, , fax. 552 624 479
  • Data zamieszczenia: 2017-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Kwidzynie
    ul. Toruńska 42399
    82500 Kwidzyn, woj. pomorskie
    tel. 552 624 470, , fax. 552 624 479
    REGON: 170236742
  • Adres strony internetowej zamawiającego: tbskwidzyn.multibip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu podczas budowy budynku mieszkalno-usługowego w II kwartale Starego Miasta w Kwidzynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia a) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu podczas budowy budynku mieszkalno-usługowego wraz z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu na Starym Mieście , na działce nr 25/11, 25/9, 23/2, 34/10, 25/10 w Kwidzynie w zakresie robót konstrukcyjnych, architektonicznych, instalacji elektrycznych, instalacji teletechnicznych, instalacji sanitarnych( wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, gazowej, 2. Charakterystyka zespołu kamienic Przedmiotem inwestycji jest budynek mieszkalny wielorodzinny z usługami i garażem na samochody osobowe na pierwszej kondygnacji podziemnej wraz z niezbędną infrastruktura techniczną na terenie działek 25/11, 34/10, 25/10, 23/2 i 25/9 Starego Miasta w Kwidzynie. Zabudowa w formie kwartału z wewnętrznym dziedzińcem stanowiącym osobną strefę rekreacji dla mieszkańców. Wjazd na parking podziemny oraz dojście do budynku od strony ul. Braterstwa Narodów. Budynek posiada 71 mieszkań jedno, dwu, trzy i czteropokojowych oraz 14 pomieszczeń usługowych wraz z niezbędnym zapleczem socjalnym. Część mieszkalna wydzielona komunikacyjnie poprzez 4 klatki schodowe , 3 windy oraz szerokie przestronne korytarze. W piwnicy zaprojektowano 52 miejsca postojowe dostępne z zewnątrz, w pozostałej części komórki lokatorskie ,pomieszczenia gospodarcze , węzeł cieplny , pomieszczeniem przyłącza wody oraz rozdzielnie elektryczne wraz z maszynowniami dźwigu hydraulicznego. Na parterze zaprojektowano 14 pomieszczeń usługowych, na pozostałych kondygnacjach mieszkania 12 - jednopokojowych, 41 - dwupokojowych, 12 -trzypokojowych, 6 czteropokojowych. Dane techniczne budynku: LP. DANE O BUDYNKU NR 4 a b c 1. Pow. zabudowy – Pz (m²) 1 949,86 2. Kubatura – V (m³) 29 443,56 3. Powierzchnia użytkowa mieszkań – Pu (m²) ( w stanie surowym ) 3 892,05 4. Powierzchnia użytkowa lokali usługowych Pu (m²) 1348,98 5. Pow. użytkowa budynku Pub (m²) 6 736,47 6. Pow. netto (m²) 7 620,91 6. Pow. całkowita (m²) 9 315,53 7. Ilość mieszkań (szt.) 71 Ilość lokali usługowych (szt.) 14 9. Ilość miejsc postojowych szt.) 52 2. Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu obejmuje w szczególności: 1) Opracowanie i wdrożenie systemu odbioru wykonywanych robót z uwzględnieniem przekazania dokumentacji powykonawczej, przeprowadzenia rozruchów technologiczno - instalacyjnych, dostarczenia kompletów świadectw, atestów, instrukcji obsługi urządzeń oraz innych dokumentów odbioru. 2) Opracowanie i wdrożenie systemu przepływu informacji pomiędzy uczestnikami procesu realizacji inwestycji. 3) Ustanowienia nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i innymi obowiązującymi przepisami, przy wykonywaniu robót dotyczących przedsięwzięcia, w tym także robót dodatkowych. 4) Sprawowanie ciągłej kontroli i nadzoru technicznego, finansowego i organizacyjnego nad całością przedsięwzięcia. 5) Wyegzekwowanie od Wykonawców robót budowlanych zapewniania ciągłej ochrony budowy oraz mienia - w sposób uzgodniony z Zamawiającym. 6) Reprezentowanie Zamawiającego oraz przygotowanie dokumentów, pism, notatek, wystąpień itd. dot. realizacji Projektu z osobami trzecimi w sprawach związanych z zadaniem inwestycyjnym oraz ścisłej współpracy z Nadzorem Autorskim. 7) Kontrolowanie w sposób ciągły jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz praktyką inżynierską, bieżące archiwizowanie wszelkich atestów, deklaracji, certyfikatów jakości itp., kontroli sposobu składowania i przechowywania materiałów, nadzorowania badań materiałów i robót wykonywanych przez Wykonawców robót budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowaniu wyrobów wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie. 8) Informowanie Zamawiającego (w formie pisemnej) o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie okresu realizacji procesu inwestycyjnego lub zwiększenia kosztów. 9) Kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawców robót budowlanych zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy. 10) Organizowanie 1 raz w tygodniu (lub częściej, o ile zajdzie taka potrzeba) i przewodniczenie narad budowy oraz innym naradom technicznym, roboczym i koordynacyjnym dotyczącym postępu robót oraz spraw technicznych w zależności od potrzeb wynikających z zakresu prac oraz na wniosek Wykonawców robót budowlanych lub Zamawiającego, oraz sporządzania protokołów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu i Wykonawcom robót budowlanych w terminie do 3 dni od dnia narady. 11) Ocenę i weryfikację wszelkich wniosków (wystąpień) składanych przez Wykonawców robót budowlanych oraz dokonywania na rzecz Zamawiającego rekomendacji odnoszących się do tych wniosków, w szczególności w zakresie rzeczowym i finansowym. 12) Monitorowanie postępu robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z harmonogramem robót pod kątem identyfikacji i monitorowania jakichkolwiek zmian w kolejności wykonywania prac, zaangażowania odpowiedniej fachowej siły roboczej i środków techniczno - organizacyjnych, kontroli rozpoczęcia, zaawansowania i zakończenia wykonywania poszczególnych robót i ostatecznego zakończenia realizacji poszczególnych etapów w zgodności z harmonogramami rzeczowo - finansowymi oraz informowanie Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach w tym zakresie. 13) Bieżącą kontrolę zgodności wykonania robót z zatwierdzoną dokumentacją projektową w zakresie wszystkich branż, pozwoleniami, przepisami prawa, Polskimi Normami, oraz zasadami wiedzy technicznej; 14) Wydawania kierownikom budowy lub kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, a także odkrywek. 15) Wstrzymanie robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją techniczną lub pozwoleniem na budowę. 16) Dopilnowanie zabezpieczenia - na okres przerwy w realizacji procesu budowlanego - stanu robót oraz placu budowy w stopniu uniemożliwiającym zaistnienie zdarzeń, w wyniku których mogłyby wystąpić sytuacje odszkodowawcze w stosunku do Zamawiającego. 17) Ochronę interesów Zamawiającego pod kątem uniknięcia ewentualnych roszczeń odszkodowawczych osób trzecich powstałych podczas lub w związku z prowadzonymi robotami. 18) Poświadczanie w formie pisemnej usunięcia przez Wykonawcę robót wad lub stwierdzonych usterek. 19) Rozliczania umowy o roboty budowlane (Projektu) w przypadku jej rozwiązania przed terminem, na jaki została zawarta, w tym wykonanie inwentaryzacji wykonanych robót. 20) Rozpatrywanie i odpowiadanie na wszelkiego rodzaju skargi i roszczenia osób trzecich wywołanych realizacją projektu, w uzgodnieniu z Zamawiającym. 21) Prowadzenie dokumentacji fotograficznej istotnych elementów budowy, szczególnie robót zanikających. 22) Wnioskowanie do Zamawiającego o: a) wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej, b) zatwierdzenie Harmonogramów robót i płatności przedstawionego przez Wykonawców robót budowlanych, c) przeprowadzenie niezbędnych badań i pomiarów lub ekspertyz przez niezależnego rzeczoznawcę w sytuacjach wykraczających poza zakres realizacji umowy, d) wnioskowanie do Zamawiającego o zmianę terminu wykonania robót lub przeprowadzenie innych zmian w umowach na roboty budowlane wraz ze wskazaniem okoliczności powodujących konieczność jego zmiany, e) wnioskowanie do Zamawiającego o zlecenie wykonania robót dodatkowych. 23) Występowanie w imieniu Zamawiającego do podmiotów trzecich o uzyskanie decyzji administracyjnych, jeżeli będą niezbędne przy realizacji zadania inwestycyjnego. 24) Organizację odbiorów i umożliwienie uczestnictwa w dokonywanych odbiorach przez przedstawicieli Zamawiającego oraz podmioty zewnętrzne na podstawie wydanych decyzji i postanowień administracyjnych. 25) Bieżące dokonywanie oceny stopnia zaawansowania wykonanych robót w celu ich odbioru i rozliczenia zapłaty, sprawdzenia i akceptowania przejściowych i końcowych oświadczeń Wykonawców robót budowlanych dotyczących ilości i wartości wykonanych robót wraz z przygotowaniem odpowiednich świadectw płatności i przekładania ich Zamawiającemu w celu dokonania płatności. 26) Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu dot. czynności odbioru robót objętych Umowami na roboty budowlane i umożliwienie korzystania z obiektu stosownie do celu zgodnie z przepisami polskiego prawa wymagać będzie w szczególności: a) przygotowania dla potrzeb Zamawiającego materiałów (dokumentów) koniecznych do dokonania odbioru końcowego, b) skompletowania dokumentacji powykonawczej, c) skompletowania dokumentów zamontowanego wyposażenia i urządzeń (karty gwarancyjne, instrukcje użytkowania itp), d) koordynowania odbiorów specjalistycznych - Państwowej Straży Pożarnej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i innych wymaganych przepisami prawa lub przez dostawców mediów, e) przygotowania dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu i uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie, f) wystąpienia do Zamawiającego z wnioskiem o powołanie komisji odbioru końcowego, następnie powiadomienia o odbiorze wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego i przeprowadzenia procesu odbioru końcowego wraz ze sporządzeniem protokołu, g) reprezentowania Zamawiającego przy wykonaniu przewidzianych w ustawie Prawo budowlane dla strony nazywanej Inwestorem obowiązków związanych z zakończeniem procesu budowlanego (postanowienie nie będzie dotyczyć obowiązków we wskazanym zakresie już wykonanych przez Zamawiającego albo przewidzianych wolą Zamawiającego do wykonania przez niego osobiście); 27) Sporządzenie raportu końcowego, o którym mowa w § 5 ust.3 niniejszej umowy. 28) Obowiązki ogólne Inżyniera Kontraktu: a) Inżynier Kontraktu jest zobowiązany do stałej obecności na terenie budowy przez okres realizacji zadania inwestycyjnego. b) Inżynier Kontraktu jest zobowiązany do zorganizowania na czas wykonywania zamówienia - odpowiednio wyposażonego zaplecza logistycznego dla Zespołu Inżyniera Kontraktu. c) Biuro Inżyniera Kontraktu – na ternie miasta Kwidzyna, będzie funkcjonowało w każdym dniu roboczym Wykonawców robót budowlanych. d) W ramach świadczenia usług Inżyniera Kontraktu wymagane jest w całym okresie trwania niniejszej umowy: • dołożenie wszelkich starań w celu zapewnienia ciągłości realizacji robót budowlanych wynikających z zawartych Umów z Wykonawcami robót budowlanych, • przeciwdziałanie lub minimalizacja ryzyk związanych z odpowiedzialnością prawną (w tym sankcjami o charakterze finansowym) z tytułu naruszenia przy realizacji zadania inwestycyjnego obowiązującego prawa; • wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń sporów związanych z realizacją Kontraktu na roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego w szczególności poprzez opiniowanie zamierzonych działań Zamawiającego. e) Obowiązki składające się na usługi Inżyniera Kontraktu podlegające wykonaniu w ramach niniejszej umowy nie będą uzależniane przez Inżyniera Kontraktu od ewentualnej zmiany Wykonawców robot budowlanych. f) W przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, Inżynier Kontraktu jest upoważniony i zobowiązany do: • niezwłocznego pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o konieczności wykonania tych robót (poprzez przygotowanie i przedłożenie protokołu konieczności ich udzielenia wraz z uzasadnieniem), • przedstawienia Zamawiającemu zweryfikowanej kalkulacji kosztów Wykonawców robot budowlanych na wykonanie robót dodatkowych (zakres i wartość robót każdorazowo będą podlegać weryfikacji i akceptacji Zamawiającego), • uczestnictwa w negocjacjach z Wykonawcami robót dodatkowych, g) Inżynier Kontraktu ma obowiązek realizować wszystkie inne polecenia i zarządzenia Zamawiającego, nie wymienione powyżej, które będą niezbędne dla prawidłowej realizacji Projektu i służyły zabezpieczeniu interesów Zamawiającego. Inżynier Kontraktu nie może zwolnić którejkolwiek ze stron z jakichkolwiek obowiązków, zobowiązań lub odpowiedzialności wynikających z Projektu. h) W przypadku wystąpienia robót dodatkowych w ramach Projektu w okresie obowiązywania niniejszej umowy Inżynier Kontraktu świadczy usługi dla tych robót dodatkowych jak dla Projektu niezależnie od ich liczby bez dodatkowego wynagrodzenia. i) Inżynier Kontraktu działa w imieniu i na rzecz Zamawiającego w zakresie określonym w niniejszej umowie i ponosi odpowiedzialność za wyrządzone szkody będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych umową. j) Na każdym etapie realizacji Inżynier Kontraktu zapewni Zamawiającemu wszelką niezbędną pomoc w zakresie zarządzania Projektem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi 5000,00 PLN, 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO BP Oddz. w Kwidzynie, nr: 77 1020 1778 0000 2102 0002 6393 – w tytule przelewu należy podać nazwę niniejszego zamówienia z dopiskiem „WADIUM”), 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 z póź. zm.). 2. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 3. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 4. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 5. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach