Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego dla Nadleśnictwa Lipusz

Skarb Państwa-Lasy Państwowe-Państwowe Gospodarstwo Leśne-Nadleśnictwo Lipusz ogłasza przetarg

  • Adres: 83424 Lipusz, ul. Brzozowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 680 07 80, 58 680 07 81 , fax. 58 680 07 99
  • Data zamieszczenia: 2017-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa-Lasy Państwowe-Państwowe Gospodarstwo Leśne-Nadleśnictwo Lipusz
    ul. Brzozowa 2
    83424 Lipusz, woj. pomorskie
    tel. 58 680 07 80, 58 680 07 81, fax. 58 680 07 99
    REGON: 19003673700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_lipusz
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego dla Nadleśnictwa Lipusz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Nadleśnictwa Lipusz. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Zadanie częściowe nr 1 - Dostawa komputerów przenośnych dla Nadleśnictwa Lipusz Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - 6 sztuk komputerów przenośnych typu notebook o pamięci operacyjnej minimum 2x8GB DDR4 2133MHz; - 4 sztuk komputerów przenośnych typu notebook o pamięci operacyjnej minimum 2x16GB DDR4 2133MHz; Wymagania i parametry przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 1/1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany wolny od wad prawnych i fizycznych, nadający się do użytku zgodnie z przeznaczeniem w oryginalnych opakowaniach wykonawcy lub producenta, wyprodukowany nie wcześniej niż w pierwszym kwartale 2017 roku oraz posiadać instrukcje obsługi w języku polskim. Wszystkie certyfikaty, raporty i inne dokumenty muszą być dostarczone w wersji oryginalnej wraz z tłumaczeniem na język polski. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia lub gdziekolwiek w SIWZ pojawia się znak towarowy, powołanie na patent lub pochodzenie elementów zamówienia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę elementów (w tym całych produktów) równoważnych tzn. posiadających parametry wystarczające do osiągnięcia przez przedmiot zamówienia wydajności, przepustowości oraz pozostałych wymienionych jej funkcjonalności wynikających z SIWZ. Zamawiający wskazuje, iż w przypadku dostawy komputerów przenośnych (notebooków) o wartości netto powyżej 20 000zł. zastosowanie będzie miało „odwrócone obciążenie” podatku VAT zgodnie z przepisami prawa obowiązującego od dnia 1 lipca 2015r. na mocy ustawy z dnia 9 kwietnia 2015r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług i zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. Zadanie częściowe nr 2 - Dostawa drukarek dla Nadleśnictwa Lipusz Przedmiotem zamówienia jest dostawa 5 sztuk drukarek z funkcją drukowania, kopiowania, skanowania i faksowania. Wymagania i parametry przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 1/2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany wolny od wad prawnych i fizycznych, nadający się do użytku zgodnie z przeznaczeniem w oryginalnych opakowaniach wykonawcy lub producenta, wyprodukowany nie wcześniej niż w pierwszym kwartale 2017 roku oraz posiadać instrukcje obsługi w języku polskim. Wszystkie certyfikaty, raporty i inne dokumenty muszą być dostarczone w wersji oryginalnej wraz z tłumaczeniem na język polski. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia lub gdziekolwiek w SIWZ pojawia się znak towarowy, powołanie na patent lub pochodzenie elementów zamówienia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę elementów (w tym całych produktów) równoważnych tzn. posiadających parametry wystarczające do osiągnięcia przez przedmiot zamówienia wydajności, przepustowości oraz pozostałych wymienionych jej funkcjonalności wynikających z SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 3. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. 4. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do wszystkich części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 3 000.00 PLN (słownie: trzy tysiące 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 1 200.00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście 00/100 PLN) 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2017-10-24 do godz. 11:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ BNP PARIBAS 14 2030 0045 1110 0000 0040 3470 w takim terminie, aby pieniądze znajdowały się na koncie Zamawiającego najpóźniej w dniu otwarcia ofert t. j. do 2017-10-24 do godz. 11:00. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłynęło w wymaganym terminie, decyduje data wpływu na rachunek bankowy; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium w formie wymienionej w punkcie 3.b), 3.c), 3.d), 3.e), należy wnieść przez złożenie za pokwitowaniem oryginału dokumentu w kasie Zamawiającego w kopercie oznaczonej nazwą i adresem Wykonawcy oraz opisaną w następujący sposób: „Dostawa sprzętu komputerowego dla Nadleśnictwa Lipusz” w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 tak, aby wadium znalazło się w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert tj. do dnia 24.10.2017 roku. Poręczenie lub gwarancja muszą być bezwarunkowe, płatne na pierwsze wezwanie Zamawiającego oraz winny obejmować wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, a także obejmować cały okres związania ofertą określony w pkt IV.6.3) niniejszego ogłoszenia. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wzór formularza oferty – Załącznik nr 1 Dokument wypełniony przez wykonawcę według wzoru załączonego do SIWZ. 2. Dokumenty wymienione w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia (w załącznikach nr 1/1 i 1/2 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach