Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: POPRAWA DOSTĘPNOŚCI TERENÓW PRZEMYSŁOWYCH HUTY STALOWA WOLA DO REGIONALNEGO UKŁADU KOMUNIKACYJNEGO POPRZEZ PRZEBUDOWĘ ODCINKA UL. E. KWIATKOWSKIEGO I ODCINKA UL. BOJANOWSKIEJ

Gmina Stalowa Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Wolności 7
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 6433456 , fax. 015 6433412
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stalowa Wola
    ul. Wolności 7 7
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 015 6433456, fax. 015 6433412
    REGON: 83040908600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zetorzeszow.pl/umstalowawola/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: POPRAWA DOSTĘPNOŚCI TERENÓW PRZEMYSŁOWYCH HUTY STALOWA WOLA DO REGIONALNEGO UKŁADU KOMUNIKACYJNEGO POPRZEZ PRZEBUDOWĘ ODCINKA UL. E. KWIATKOWSKIEGO I ODCINKA UL. BOJANOWSKIEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: POPRAWA DOSTĘPNOŚCI TERENÓW PRZEMYSŁOWYCH HUTY STALOWA WOLA DO REGIONALNEGO UKŁADU KOMUNIKACYJNEGO POPRZEZ PRZEBUDOWĘ ODCINKA UL. E. KWIATKOWSKIEGO I ODCINKA UL. BOJANOWSKIEJ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł do dnia 18.05.2009 r. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Stalowej Woli Nr 47 9430 0006 0000 1111 2000 0007
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie następujących warunków: a) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 29.11.2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). 2. Wykonawcy winni spełniać następujące szczegółowe warunki: 1.1. Oferent musi być osobą prawną lub osobą fizyczną, posiadającą zarejestrowaną działalność pozwalającą na występowanie w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem, tj. na świadczenie usług konsultingowych, nadzorów inwestorskich i/lub inwestorstwa zastępczego. 1.2. Oferent składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.3. Oferent musi posiadać doświadczenie w pełnieniu funkcji Inżyniera, Menedżera Projektu, Inwestora Zastępczego lub Nadzoru Inwestorskiego wg procedur Unii Europejskiej (FIDIC/PRAG), zdobyte w minimum 3 zakończonych kontraktach, porównywalnych z przedmiotem zamówienia, realizowanych na rzecz budownictwa drogowego w latach 2004 - 2008. 1.4. Oferent musi zatrudnić osobę posiadającą udokumentowaną znajomość zasad realizacji projektów wg procedur Unii Europejskiej (FIDIC/PRAG) do pełnienia roli zarządzającego projektem, tj. Inżyniera Kontraktu. Pracownik ten musi posiadać odpowiednią wiedzę udokumentowaną świadectwami ukończenia kursów lub szkoleń z procedur Unii Europejskiej (FIDIC/PRAG) oraz doświadczenie zdobyte poprzez zarządzanie w charakterze Inżyniera Kontraktu (Menedżera Projektu) minimum 2 zakończonymi kontraktami, porównywalnymi z przedmiotem zamówienia, udokumentowane odpowiednimi referencjami. 1.5. Oferent musi zatrudniać osobę na stanowisko specjalisty ds. rozliczeń finansowych. Pracownik ten musi posiadać odpowiednią wiedzę, udokumentowaną świadectwami ukończenia kursów lub szkoleń z procedur Unii Europejskiej (FIDIC/PRAG) oraz doświadczenie zdobyte poprzez rozliczanie finansowe minimum 2 zakończonych kontraktów, porównywalnych z przedmiotem zamówienia, udokumentowane odpowiednimi referencjami. 1.6. Oferent musi zatrudnić uprawnione osoby, które będą wykonywać zamówienie, w specjalnościach drogowej (min. 2 osoby, w tym Inżynier Rezydent) i odpowiednich branż infrastruktury technicznej (min. 1 osoba), zdolnych do pełnienia obowiązków Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego (zgodnie z Prawem Budowlanym) i posiadających odpowiednia wiedzę, udokumentowaną świadectwami ukończenia kursów lub szkoleń z procedur Unii Europejskiej (FIDIC/ PRAG) oraz doświadczenie zdobyte poprzez udział w realizacji minimum 1 zakończonego kontraktu, porównywalnego z przedmiotem zamówienia, udokumentowane odpowiednimi referencjami. Zgodnie z obowiązującym prawem w/w osoby muszą należeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.7. Oferent musi zatrudnić uprawnionego geodetę, który będzie wykonywać zamówienie, zdolnego do pełnienia obowiązków Inspektora ds. Obmiarów, posiadającego doświadczenie zdobyte poprzez udział w nadzorowaniu minimum 1 zakończonego kontraktu, porównywalnych z przedmiotem zamówienia. 1.8. Poprzez kontrakt porównywalny z przedmiotem zamówienia należy rozumieć inwestycję drogową, prowadzoną wg procedur Unii Europejskiej (PRAG/FIDIC) o całkowitej wartości nie mniejszej niż 10 mln PLN. 1.9. Oferent musi przedstawić /Program Zapewnienia Jakości usług Inżyniera Kontraktu/, szczegółowo opisujący sposób zapewnienia jakości usług, obejmujący m. in.: organizacja i sposób wykonywania funkcji Inżyniera Kontraktu; metody i sposób monitoringu Kontraktu; sposób sporządzania i przechowywania dokumentacji budowy; metody rozwiązywania problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót; sposób odbioru robót; tryb składania oraz treść sprawozdań z przebiegu i realizacji prac; system zapewnienia jakości prowadzonych usług konsultingowych. 1.10. Oferent musi posiadać aktualną polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 1.11. Oferent musi posiadać środki własne lub promesę kredytową na łączną kwotę nie mniejszą niż 100 tys. PLN. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie będące przedmiotem niniejszego postępowania kilku wykonawców, działających w trybie art. 23. ustawy - Prawo zamówień publicznych, warunki udziału formalne, tj. warunek posiadania uprawnienia do występowania w obrocie prawnym i warunek, aby nie być wykluczonym z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych muszą być spełnione oddzielnie przez każdego z tych wykonawców, natomiast określone powyżej przez Zamawiającego warunki udziału merytoryczne, tj. posiadanie niezbędnej wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego, dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia oraz znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania mogą być spełnione łącznie przez wszystkich tych wykonawców. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia albo nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, 2.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - 3 ustawy z dnia 29.01.2004 - Prawo Zamówień Publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 powołanej powyżej ustawy - załącznik nr 3, 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert; 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. opis doświadczeń Oferenta (załącznik nr 1 do SIWZ) w pełnieniu funkcji Inżyniera, Menedżera Projektu, Inwestora Zastępczego lub Nadzoru Inwestorskiego wg procedur Unii Europejskiej (FIDIC/PRAG), w zakończonych kontraktach realizowanych na rzecz budownictwa drogowego w latach 2004 - 2008 wraz z referencjami; opis i załączone dokumenty muszą wykazać spełnienie przez Oferenta wymagań wg § 8, p. 1. 4.; 2.wykaz pracowników Oferenta (załącznik nr 2 do SIWZ) posiadających udokumentowaną znajomość zasad realizacji projektów wg procedur Unii Europejskiej (FIDIC/PRAG) do pełnienia roli zarządzającego projektem (Inżyniera) oraz do prowadzenia rozliczeń i sporządzania raportów i sprawozdań (specjalisty ds. rozliczeń finansowych), wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane doświadczenie w zakresie procedur Unii Europejskiej (FIDIC/PRAG), tj. referencje, świadectwa szkoleń, certyfikaty, itp; opis i załączone dokumenty muszą wykazać spełnienie przez pracowników Oferenta wymagań wg § 8, p. 1.5. i p.1.6; 3. wykaz uprawnionych pracowników Oferenta (załącznik nr 2 do SIWZ) zgodnie z Prawem Budowlanym w specjalnościach drogowej oraz innych branż niezbędnych na kontrakcie, zdolnych do pełnienia obowiązków Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego, wraz z kopiami uprawnień i dokumentami potwierdzającymi posiadane doświadczenie w zakresie prowadzenia kontraktów wg procedur Unii Europejskiej (FIDIC/PRAG), tj. referencje, świadectwa, certyfikaty, itp.; opis i załączone dokumenty muszą wykazać spełnienie przez pracowników Oferenta wymagań wg § 8, p. 1.7. i 1.8; 4) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2)polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zetorzeszow.pl/umstalowawola/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach