Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pt.: Kraina Czystych Jezior i Rzek - budowa ogólnodostępnej infrastruktury turystycznej w gminach : Przechlewo, miejskiej Człuchów, wiejskiej Człuchów, Debrzno, Koczała i Rzeczenica dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 Działanie 6.1. Infrastruktura wzmacniająca potencjał turystyczny

Urząd Gminy Przechlewo ogłasza przetarg

  • Adres: 77-320 Przechlewo, ul. Człuchowska 26
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8334301 , fax. 059 8334631
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Przechlewo
    ul. Człuchowska 26 26
    77-320 Przechlewo, woj. pomorskie
    tel. 059 8334301, fax. 059 8334631
    REGON: 00054302500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.przechlewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pt.: Kraina Czystych Jezior i Rzek - budowa ogólnodostępnej infrastruktury turystycznej w gminach : Przechlewo, miejskiej Człuchów, wiejskiej Człuchów, Debrzno, Koczała i Rzeczenica dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 Działanie 6.1. Infrastruktura wzmacniająca potencjał turystyczny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji realizowanej zgodnie z projektem dofinansowywanym z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 Działanie 6.1. Infrastruktura wzmacniająca potencjał turystyczny pt. Kraina Czystych Jezior i Rzek- budowa ogólnodostępnej infrastruktury turystycznej w gminach : Przechlewo, miejskiej Człuchów, wiejskiej Człuchów, Debrzno, Koczała i Rzeczenica Do zadań Inżyniera Kontraktu, zwanego dalej Inżynierem, należeć będzie ogół spraw związanych z zarządzaniem inwestycją realizowaną w ramach projektu pt. budowa ogólnodostępnej infrastruktury turystycznej w gminach : Przechlewo, miejskiej Człuchów, wiejskiej Człuchów, Debrzno, Koczała i Rzeczenica. Projekt obejmuje: 1.Gmina Przechlewo: 1.1 Stanice nad rzeką Brdą w Żołnie, Nowej Brdzie, Folbryku, Garbatym Moście, Dolince, 1.2 Ośrodek Sportu i Rekreacji: 1.3 Park nad jeziorem Przechlewskim: 1.4 Ścieżki pieszo-rowerowe nad jeziorem Szczytno: 2.Gmina Miejska Człuchów 2.1 Zagospodarowanie plaży OSiR nad Jeziorem Rychnowskim: 3.Gmina Człuchów: 3.1 Utworzenie terenu rekreacyjnego nad Jeziorem Rychnowskim: 4.Miasto i Gmina Debrzno 4.1 Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego nad Jeziorem Żuczek: 5.Gmina Koczała: 5.1 Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego nad jeziorem Dymno: 5.2 Stanice oraz punkt widokowy 6.Gmina Rzeczenica 6.1 Ośrodek Wypoczynkowy Rzewnica nad jeziorem Szczytno: 6.2 Drogi dojazdowe: 6.3 Ścieżki rowerowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium. Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu wynosi 4.000,00 PLN (cztery tysiące złotych 00/100) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 b) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wniesione w formach innych niż pieniądzu musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wadium to musi obejmować zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich. 1.Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium. Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu wynosi 4.000,00 PLN (cztery tysiące złotych 00/100) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 b) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wniesione w formach innych niż pieniądzu musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wadium to musi obejmować zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich. 1.1 Informacje dodatkowe o wadium: 1) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Człuchowie O/Przechlewo 81 9326 0006 0060 0109 2000 0080 z dopiskiem INŻYNIER KONTRAKTU Kraina Czystych Jezior i Rzek 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 3) W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach, innych niż pieniądz, do oferty należy dołączyć, w osobnej koszulce oryginał dokumentu wadium - nie łączyć go na trwale z ofertą. Dodatkowo należy do oferty dołączyć, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, kopię dokumentu wadium. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 4) Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu zwrot nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany w piśmie przez Wykonawcę, a wniesionego w innej formie - w kasie Zamawiającego. 5) Zwrot wadium nastąpi, jeśli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, d) na wniosek Wykonawcy, jeśli Wykonawca wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, e) na wniosek Wykonawcy, jeśli został on wykluczony z postępowania, f) na wniosek Wykonawcy, jeśli jego oferta została odrzucona. 6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeśli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8) Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w Art. 24 Prawa Zamówień Publicznych, 2) spełniają warunki określone w Art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Prawa Zamówień Publicznych, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 3) spełniają następujące warunki szczegółowe: a) wskażą do wykonania niniejszego zamówienia niżej określone osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, które są niezbędne do wykonania przedmiotowego zamówienia, a także określeniem zakresu wykonywanych przez nich czynności: - 1 osoba na stanowisku Inżyniera Rezydenta (Lidera Zespołu), posiadająca wyższe wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane w dowolnej specjalności inżynierskiej, co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu zespołem ludzi, prowadząca nadzór nad inwestycjami budowlanymi, pełniąca co najmniej raz funkcję Inżyniera Rezydenta (Inżyniera Kontraktu, Przedstawiciela Inżyniera Kontraktu itp.) przy realizacji zakończonej inwestycji budowlanej realizowanej z udziałem środków unijnych, o całkowitej wartości inwestycji minimum 2 mln zł. Od Inżyniera Rezydenta wymagana jest udokumentowana znajomość cyklu zarządzania projektami finansowanymi ze środków EFRR ( w szczególności RPO WP na lata 2007-2013) lub Funduszu Spójności oraz udokumentowaną znajomość zarządzania projektami wg. zasad FIDIC. - co najmniej 2 osoby na stanowisku Inspektora Nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi,, przynależące do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadające co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu budową, - co najmniej 1 osoba na stanowisku Inspektora Nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, przynależąca do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadająca co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowania budową, - 1 osoba na stanowisku Inspektora Nadzoru w specjalności elektrycznej, posiadająca uprawnienia w zakresie prowadzenia i nadzoru robót elektrycznych, przynależąca do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadająca co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowania budową, - 1 osoba na stanowisku Inspektora Nadzoru w specjalności drogowej, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie dróg, przynależąca do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadająca co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowania budową, - 1 osoba na stanowisku Inspektora Nadzoru w specjalności mostowej, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie obiektów mostowych , przynależąca do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadająca co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowania budową, - 1 osoba na stanowisku Inspektora Nadzoru w specjalności Terenów Zieleni, posiadająca uprawnienia do prowadzenia i nadzoru robót w zakresie terenów zieleni, posiadająca co najmniej 3- letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu prac w zakresie terenów zieleni - co najmniej 2 osoby na stanowisku Specjalisty ds. Rozliczeń, posiadające wyższe wykształcenie ekonomiczne, finansowe, zarządzanie oraz co najmniej 5 -letnie doświadczenie zawodowe, z których minimum jedna posiada udokumentowane doświadczenie, że ciągu ostatnich 3 lat rozliczała minimum jedną inwestycję finansowaną ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach ZPORR lub Funduszu Spójności oraz minimum 5 inwestycji finansowanych ze środków Ekofundusz, WFOŚ, Kontrakt Wojewódzki lub innych środków zewnętrznych. b) Firma lub osoby przewidziane do realizacji zadania wykonały w okresie ostatnich 3 lat (licząc od dnia publikacji ogłoszenia na stronie UZP), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, następujące usługi: - co najmniej 2 usługi, których przedmiotem był nadzór nad realizacją zakończonych robót budowlanych realizowanych z udziałem środków unijnych, które zostały odebrane i rozliczone bez uwag, - co najmniej 2 usługi, których przedmiotem było przygotowanie materiałów przetargowych zgodnych z polskimi przepisami dotyczącymi zamówień publicznych dla zamówień na roboty budowlane , dokumentacje techniczne lub roboty budowlane realizowane z udziałem środków unijnych. - co najmniej 2 usługi polegające na przygotowaniu wniosków o płatność w ramach RPO w tym jedno w ramach Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 na podstawie Generatora Wniosków o Płatność. - przygotowali co najmniej 2 studium wykonalności wykonane dla projektów , które otrzymały dofinansowane ze środków unijnych na lata 2007-2013 c) posiadają za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to za ten okres, łączny przychód w kwocie co najmniej 200 000,00 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: FORMULARZ OFERTY, stanowiący integralną część niniejszego SIWZ, wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierające nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art.22 i 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 i Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) g) Wykaz osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli; h) Wykaz wykonanych przez firmę lub osoby zgłoszone do realizacji zadania usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością i) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, wymagane decyzje o nadaniu uprawnień , aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej terenowo izby inżynierów oraz dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe ; j) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa - lit i, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponować; k) Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykaz składają tylko Wykonawcy, którzy zamierzają powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W wykazie podmiotów należy wskazać podmiot oraz opisać zakres zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. l) dokumenty potwierdzające , że za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to za ten okres, oferent osiągnął łączny przychód w kwocie co najmniej 200. 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.przechlewo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach